پشت‌پرده صحبت‌های گل‌محمدی در نشست خبری دربی/ یا پرسپولیس رویایی یا خداحافظی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دربی شماره ۱۰۱ نه تنها قهرمان جام حذفی را مشخص می کند بلکه می‌تواند روی سرنوشت سرمربیان استقلال و پرسپولیس نیز تأثیرگذار باشد.

ریکاردو ساپینتو خودش هم می داند در صورت از دست دادن دربی فینال حذفی به احتمال زیاد باید با استقلال خداحافظی کند.

سرمربی پرتغالی در مورد اینکه خیلی از پیشکسوتان از شما تعریف و تمجید کرده‌اند و حتی خواستار تمدید قرارداد پنج ساله شما با باشگاه‌ شده‌اند و اگر شما برنده نشوید فکر می‌کنید بعد از بازی چه رفتاری با شما خواهند کرد و چه صحبت‌هایی در مورد شما  انجام می‌دهند، اظهار داشت: «باید احترام بگذاریم. چه ببریم، چه نبریم من برای همه چیز در این شغل آماده‌ام و به تیم‌مان و کاری که انجام می‌دهیم، بسیار اعتماد به نفس دارم. ما یک فصل فوق‌العاده را داشتیم. اگر بخواهند برای آینده یک مربی با یک بازی تصمیم بگیرند و اینکه چون بعضی چیزها خوب بوده و بعضی چیزها خوب نبوده است، به ذهینت باشگاه برمی‌گردد. اما من کاملاً روی تیم متمرکز هستم و تمام تمرکزم به بازی فینال است اول باید بازی فردا را ببریم بعد از آن زمان داریم که راجع‌به بقیه چیزها صحبت کنیم.»

اما حکایت یحیی گل‌محمدی متفاوت است. او در صورت کسب هر نتیجه‌ای به دلیل قهرمانی در لیگ برتر، جایگاه محکمی روی نیمکت پرسپولیس دارد و هم باشگاه و هم هواداران این تیم خواستار ماندن او هستند. گل‌محمدی در خصوص اینکه گفته می‌شود فصل آینده در تیم دیگری به کارش ادامه می‌دهد، عنوان کرد: «فکر نمی‌کنم الان واقعا صحبت در مورد این مسائل که بخواهیم ذهن‌ها را درگیر کنیم، مناسب باشد. یکسال دیگر قرارداد دارم. بعد از بازی هم در مورد چگونگی ادامه کار با مسئولان نشست خواهیم داشت. قطعا بهترین تصمیم برای پرسپولیس گرفته می‌شود.»

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یحیی گل‌محمدی گرچه یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما تصمیم ندارد به هر قیمتی بماند. او لیست کهکشانی از ستاره‌های مورد علاقه‌اش را تهیه کرده و قرار است بعد از دربی آن را در اختیار رضا درویش قرار دهد. سرمربی پرسپولیس خواستار تمدید بازیکنان تأثیرگذاری هم شده که قراردادشان با این تیم به پایان می‌رسد.

رمزگشایی از جمله «قطعا بهترین تصمیم برای پرسپولیس گرفته می شود» نیز در همین راستاست که شرط ماندن و ادامه همکاری یحیی گل‌محمدی با این تیم خریدهای رؤیایی در تابستان پیش رو برای دفاع از عنوان قهرمانی و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیاست.

مشروح صحبت‌های گل‌محمدی را بخوانید: واکنش یحیی به ادامه همکاری با پرسپولیس/ امیدوارم کار دربی به پنالتی نکشد/ امیدوارم بهترین فرد دربی داور باشد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
    فقط امپراطوریحیی گلمحمدی سلطان مربیگری🦁🚩🚩🏆🏆🏆🏆🏆🏆
    • بابادی US ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰
      امپراتورقهروناز.قهرنکن نازنکن دوست ندارم قهرکنی واسه من

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی