نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پیام مهم آنچلوتی به برزیل و رئال/ کارلتو اصلی‌ترین گزینه سلسائو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال برزیل با تمجید از آنچلوتی او را تنها گزینه هدایت تیم ملی این کشور معرفی کرد

با توجه به تصمیم کارلو آنچلوتی، برزیلی‌ها برای داشتن او باید حداقل تا پایان فصل باشگاهی آینده صبر کنند. با وجود تلاش فدراسیون برزیل برای عقد قرارداد با کارلو آنچلوتی، این مربی به سران رئال مادرید صراحتا اعلام کرده که تنها هدف او برای سال آینده هدایت کهکشانی‌هاست. او تا پایان فصل آینده با رئال قرارداد دارد و هیچ قصدی برای جدایی زودهنگام ندارد.

به این ترتیب فدراسیون فوتبال برزیل برای سپردن هدایت تیم ملی این کشور به سرمربی ایتالیایی رئال مادرید حداقل باید یک فصل دیگر صبر کند تا قرارداد او با تیم اسپانیایی به پایان برسد.

اِدنالدو رودریگس، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، روز گذشته اعلام کرده بود که گزینه اول آنها همچنان کارلو آنچلوتی است و با توجه به شواهد موجود احساس می‌کند که توافق لازم صورت خواهد گرفت.

رودریگس گفت: «آنچلوتی مربی ای است که این چشم انداز و شجاعت را دارد که استعدادهای جدید را به میدان بفرستد. بدون بی احترامی به هیچ مربی دیگری. برزیل مربیان زیادی دارد که ما از آنها قدردانی می‌کنیم و آنها شایسته هستند، اما ما یک برنامه داریم و برنامه A ما دقیقا همان آنچلوتی است.»

با این وجود آنچلوتی دوست ندارد فصل پایانی قرارداد خود با رئال مادرید را از دست بدهد. به گزارش مارکا، فدراسیون فوتبال برزیل حتی در این صورت نیز قصد دارد تا ژوئن ۲۰۲۴ و پایان فصل باشگاهی آینده نیز برای این مربی صبر کند.

آنچلوتی با وجود از دست دادن قهرمانی لالیگا و همچنین حذف از لیگ قهرمانان اروپا پس از شکست مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی ، مادرید را به عنوان قهرمانی کوپا دل ری در این فصل هدایت کرد .

این مطلب را هم بخوانید: اعتراف آنچلوتی به یک مشکل بزرگ؛ بازیکنان رئال بعد از جام‌جهانی کیفیت نداشتند/ لازم نیست نگران رئال باشید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی