نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
هری کین
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه تاتنهام تمایلی ندارد هری کین را به تیمی انگلیسی بفروشد، در حالی که کاپیتان تیم ملی انگلیس می‌خواهد راهی منچستریونایتد شود.

هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس و ستاره خط حمله تاتنهام، اگر نتواند به منچستریونایتد ملحق شود فصل آینده هم در تیم لندنی می‌ماند.

کین قصد ندارد به خارج از انگلیس برود، در حالی که تنها ۴۸ گل با شکستن رکورد ۲۶۰ گل آلن شیرر فاصله دارد. تاتنهام بیشتر برای فروش کین به یک باشگاه خارجی آماده است تا رقیب درجه یک و علاقه زیاد بایرن‌مونیخ به این مهاجم را می‌بیند. اما خود هری کین که این فصل ۳۰ گل دیگر هم در لیگ برتر به ثمر رساند و یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده، علاقه‌ای به این انتقال ندارد.

یونایتد تنها گزینه مناسب انگلیسی در این تابستان است که با کین مرتبط شده است؛ بازیکنی که ۱۱ سالگی در اسپرز بوده و حاضر نیست با رفتن به رقبای اصلی تیمش یعنی چلسی یا آرسنال اعتبار خودش را نزد هواداران به خطر بیندازد. نیوکاسل هم با وجود در دست داشتن ثروت عربستانی‌ها در موقعیتی نیست که ۱۰۰ میلیون پوند برای یک بازیکن خرج کند. لیورپول و منچسترسیتی هم اصلاً به دنبال مهاجم نیستند.

بنابراین یونایتد باید دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام را راضی کند که دارایی مهم خودش را به یک ریب داخلی بفروشد؛ کاری که لوی اصلاً نمی‌خواهد انجام دهد. نشریه «سان» مدعی شد، کین می‌خواهد به اولدترافورد برود و در غیر این صورت تمدید قراردادش را هم لغو خواهد کرد. مورد دوم محتمل‌تر است و می‌تواند باعث شود در پایان فصل آینده رکورددار گلزنی سه‌شیرها با ۵۵ گل بازیکن آزاد شود.

کین که در ماه جولای ۳۰ ساله می‌شود مثل مردی صحبت می‌کند که روی آینده اسپرز سرمایه‌گذاری کرده است. پس از اخراج آنتونیو کونته در ماه مارس، لندنی‌ها بدون سرمربی هستند. مقام هشتمی در لیگ برتر فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ باعث شد برای نخستین مرتبه بعد از فصل ۲۰۰۹-۲۰۰۸ به هیچ رقابت اروپایی هم راه پیدا نکنند.

کین اوایل این ماه از تمایلش برای صحبت با رئیس لِوی درباره برنامه‌هایش و چگونگی تغییر فرهنگ تاتنهام گفت. او به اسکای اسپورتس در این باره گفته بود: «من همیشه تمام تلاشم را برای تیم و باشگاه انجام می‌دهم. بیرون از زمین مسابقه هم نظرم را در مورد چیزهایی که فکر می‌کنم می‌تواند به ما کمک کند به سوی فرهنگی برویم که باعث می‌شود سازگارتر و موفق‌تر باشیم، می‌دهم.»

کین درباره شکستن رکورد آلن شیرر هم گفته بود: «من به آن خیلی نزدیک هستم و مطمئناً چیزی است که دوست دارم به آن برسم.»

این مطالب را هم از دست ندهید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی