نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
چند ساعت پیش از دربی تهران؛ پرسپولیس ۶ تایی شد، استقلال به فینال رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در مرحله نیمه نهایی تورنمنت وزارت نیرو که با شعار حفاظت هرچه بیشتر از منابع آبی کشور برگزار می‌شود تیم‌های پیشکسوتان استقلال و هنرمندان به فینال رسیدند.

در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های دوستانه تورنمنت وزارت نیرو، بعد از ظهر امروز تیم های استقلال و هنرمندان با پیروزی مقابل رقبای خود به دیدار فینال راه یافتند.

تیم هنرمندان موفق شد با نتیجه شش بر دو تیم پیشکسوتان پرسپولیس را شکست بدهد. در تیم پیشکسوتان پرسپولیس نفراتی همچون بهروز سلطانی، مرتضی فنونی زاده، حسن شیرمحمدی، بهزاد داداش زاده، سعید عزیزیان، حسین احمدیان و بهنام طاهرزاده حضور داشتند.

در دیگر دیدار این مرحله تیم پیشکسوتان استقلال مقابل تیم جوانان وزارت نیرو با نتیجه ۴ بر ۲ برنده شد و به دیدار فینال رسید. امیر فراشی، محمد هاشم زاده، امیر شمسایی، حسین حسینی، علیرضا مهماندوست، رضا عزیزی و افشین حاجی پور بازیکنان تیم پیشکسوتان استقلال بودند.

یادآور می شود؛ این رقابت‌ها در سالن برق آلستوم در منطقه طرشت شهر تهران و با حضور معاونت وزارت نیرو برگزار شد. همچنین نکته جالب توجه در برگزاری رقابت های امروز برگزاری این دو دیدار ساعتی پیش از دربی تهران بود که بازیکنان پیشکسوت دو تیم سرخابی تهران نیز درباره این دیدار حساس در فینال جام حذفی بارها در طول آن مدت با هم صحبت کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی