پریرا در تمرین پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم برزیلی پرسپولیس غایب بزرگ جشن قهرمانی این تیم بود.

پرسپولیس درحالی موفق شد قهرمان جام حذفی شود که لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی این تیم به دلیل مصدومیت از لیست تیمش خط خورد. نکته عجیب ماجرا این‌جاست که پریرا در استادیوم هم حضور نداشت و غایب بزرگ جشن قهرمانی پرسپولیس بود.

این درحالی بود که همه بازیکنانی که در لیست ۲۰ نفره پرسپولیس نبودند، در ورزشگاه حضور داشتند و در جشن قهرمانی هم بودند تا مدالشان را دریافت کنند.

پریرا که در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست، اصلا موفق نبود و حتی شایعه شده که این بازیکن ایران را ترک کرده است. گفتنی است جدایی این بازیکن از پرسپولیس قطعی است و این بازیکن جایی در تیم فصل بعد پرسپولیس نخواهد داشت.

در همین ارتباط:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • واعظ آشتیانی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    ۶ ماه اومد ۳ جام گرفت و رفت ، بیشتر از اسطوره های کیسه جام داره .
  • اشکان پرسپولیسی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    دختر کوچولوی سروش رفیعی بیشتر از تیمه کیسه جام برده خونه
  • اس اس.تیم مردمی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    وقتی دیده این قهرمانیها چه قدر ناپاک وبه لطف داوریها هست خودش را کوچک نکرده
    • 6666 IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      واقعا ناراحتم ک شما چرا اینقد بی انصاف هستین؟؟؟پنالت 100 ما رو نگرفتن؟؟بعد شما بجا اینکه از مربیتون ک بزرگترین ضربه رو زد- میاین پشت مربی؟؟حتی یبار شده ازش بپرسین چرا جلوی رقیب های اصلی امتیاز داد؟؟ما زمانی که جلوی سپاهان باختیم-از یحیی انتقاد کردیم و همون انتقادمون خدا روشکر جواب داد-ما نیومدیم ب داور حمله کنیم ب حریف بی احترامی کنیم-فقط از تیم خودمون جواب خواستیم!!و زمانی ک شما باخت ها رو گردن همه مینداختین بجز مربی و بازیکنان خودتون-بازیکنان ب این باور رسیدن ک تلاش کردن فایده نداره و فوقش باختیم میندازیم گردن بقیه-و جام های رو یکی یکی از دست دادین!این مشکلتون!تا زمانی که سلطانی فر بود میگفتین سلطانی فر قرمزه!بعدش رفت بعدی اومد-جام گرفتین-همی چی تموم شد و این وزیر دیگه قرمز نبود!!!ولی همین دوباره پرسپولیس قهرمان شد-دوباره همه دولتی ها پرسپولیسی شدن!!!یکم منطق کافی با احترام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی