نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
۱۷ |
۰
افشین پیروانی در پرسپولیس رکورددار شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی، افشین پیروانی به یک رکورد خاص و ویژه در این تیم دست پیدا کرد.

مدیر فعلی تیم پرسپولیس در حال حاضر تنها پرسپولیسی است که توانسته است سه بار در فوتبال ایران همراه تیمش دبل کند.

اولین بار در سال ۱۳۷۸ بود که پرسپولیس قهرمان لیگ آزادگان شد. در جام حذفی آن سال نیز پرسپولیس با گل های مهدی هاشمی‌نسب و افشین پیروانی در مقابل تنها گل سهراب بختیاری‌زاده ۲ بر یک برنده و قهرمان شد تا این تیم دبل کرده باشد.

دومین بار افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم پرسپولیس و زمان سرمربیگری برانکو همراه این تیم قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را همزمان جشن گرفت.

سومین دبل را نیز پیروانی روز چهارشنبه در فینال جام حذفی و شهرآورد تهران تجربه کرد تا با سه بار دبل کردن در قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی، تنها پرسپولیسی باشد که به این رکورد رسیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • ناشناس IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    افشین پیروانی رفتارت به دل نمی چسپه دیشب عامل کارت قرمز به ساپینتو تو بودی وقتی گل زدن احساس خطر کردی از طریق داور چهارم موجبات اخراج سرمربی رو فراهم کردی شاید اینکارت بعدها بنفع استقلال تموم بشه چون بلحاظ فنی استقلال تیم مقتدری بود فقط و فقط از طریق بحاشیه بردن ساپینتو به استقلال ضربه می زدن اما یه چیزی رو بدون شاه مملکت آخر عمری هیچ کشوری راهش نمی داد هیچ مدال و گنج و اعتباری نیز با خود به گور نبرد پس دو تا مدال و عنوان و ... ارزش این کارا رو نداره مگه کریم باقری هم در تیم رقیب نیست چرا کسی ازش ناراحت نیست در مقابل پیکان هم که متوقف شدید یه حرکتی رو به داور انجام دادی معنا و مفهومش چی بود فقط خودت می دانی بعدش پنالتی ، کمیته انضباطی اگر واقعا وجدان دارن باید دقیق بدونن دلیل کارت قرمز چی بود وقتی که طرف تیمش گل زده؟
    • کیسه کش متوهم IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      نظرت در مورد کار زشت و سخیف ساپینتو شب قبل از دربی چیه که ، بیرانوند را روبروی کیسه کشا قرار داد ، می دونی داداش شما کیسه کشا فقط بلدین یکطرفه قضاوت کنید
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      مگه داور به حرف کسی گوش میده؟ پنالتی عیسی هم که گرفته نشد. باختید بهانه نیارید. تماااااام
  • کیثه ی کثیف IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    تبریک به افشین خان با غیرت.زنده و سلامت باشی پرسپولیسی با تعصب .به امید قهرمانیهای بیشتر با حضور افشین خان پیروانی که خاریست در چشم دشمنان حقیر.
  • رکوردار بدون مانع ! IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    افشین رکوردار خیلی چیزاست مخصوصا اون روزایی که میخواست بازیکنان تیم هر چی شارلاتان بازی بلدن درزمین پیاده کنن یا اون شبی که به اردوی تیم ملی رفت تا با هدایتی بازیکن بخره در حالیکه خودش سرپرست تیم ملی بود یا اون حرف و حدیثی که راجع به فرش کیروش میگفتن .................
  • اس اس.تیم مردمی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    مربیان تیم سوگلی مثل پیروانی وگلمحمدی هر چه بیشتر جام بگیرند بیشتر پیر میشن چون قهرمانیهاشون ناپاکه درمقابل فرهاد مجیدی قهرمانی پاک گرفت وهرروز جوون تر از دیروز
    • مهران IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      امیدوارم یک روزی برسه که خدا به شما هواداران تیم آبی پایتخت قدرت تحلیل و تشخیص واقعیت رو بده و از دنیای توهمی خوددتون در بیایید، قطعاً اون روز فوتبال زیباتر میشه
    • مهران گوش کن IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      آقای مهران چی شده فاز دانایی و قدرت تجزیه و تحلیل برداشتی از چی میترسین ؟ مردم مگه کور هستن مگه عقل ندارن مگه نمی بینن که چه اتفاقاتی درفوتبال ایران داره می افته مگه این روابط و عملکرد فدراسیون و سازمان لیگ و داوران و وزارت و... با پرسپولیس نمی بینن ؟ فکر میکنی فقط تو میفهمی؟
  • دوستاره IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    رکورداره فرش هم هست چون بالاترین قیمت داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی