نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
با وجود رد پرونده استقلال از سوی کمیته استیناف/ آبی‌ها هنوز از آسیا حذف نشده اند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز آخرین فرصت کمیته استیناف برای ارسال اسامی تیم های تایید شده و تایید نشده به کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران تا امروز فرصت داشت نتیجه بررسی مدارک تیم های ایرانی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کند.

به نظر پرونده تیم استقلال از سوی کمیته استیناف هم رد شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا از چندین ماه قبل به باشگاه‌ها اعلام کرده بود که باید تا تاریخ ۳۱ مارس (یازدهم فروردین) تمامی بدهی‌های خود را پرداخت کنند که آبی‌ها درگیر پرونده استراماچونی بودند و همین مسئله کار دست آنها داد و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای نیز رأی به رد شدن مدارک این تیم داد. پس از اینکه کمیته مذکور، پروانه‌ی حرفه‌ای استقلال را تأیید نکرد، آبی‌ها با اعتراض به کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای، خواستار رسیدگی دوباره به مدارک شدند و در نهایت قرار بود که رأی نهایی روز گذشته اعلام شود که این اتفاق رخ نداد. حالا نیز برخی از رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها مدعی شده‌اند که درخواست اعتراض استقلال رد شده و کمیته استیناف نیز رأی به عدم دریافت مجوز حرفه‌ای آبی‌ها داده تا بدین صورت حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی شود.

با این حال حذف یا تایید استقلال ۲۵ خرداد از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می شود و تا آن موقع نه حذف قطعی است و نه تایید. باشگاه استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا هم اعتراض کرده و منتظر است با نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا به جدول بازی های لیگ قهرمانان آسیا برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کلنگلیس IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    امان ازاین فضای مجازی
  • کلنگلیس IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    الان حالم زیادخوب نیست بزار دوسه روز ریکاوری کنم باقدرت برمیگردم جواب لنگیارو میدم لنگیابدونن هواداران استقلال خط آبی من هستن وهرکسی بخواهددباآنهادرست صحبت نکنه باکلنگ طرفه ....البته همه ایرانی هستیم ومنم این شوخی هارومیکنم یه کم بهتون بخندیم وگرنه لنگی وتاجی نداره که همه ایرانی هستیم 💙💙💙💙🚕💔🚕🤣😂🤣😂
  • امید IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    خبر ورزشی با این همه سبقه نمیدونه که کمیته استیناف حذف استقلال تایید کنه قطعا حذف میشه اسیا فقط در مورد تیم هایی که تایید شده بررسی خواهد کرد (سپاهان-تراکتور -پرسپولیس -نساجی)
  • . IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    وقتی کمیته استیناف ک همش پرسپولیس ان اینجور استقلال رو حذف میکنه چه توقعی از آسیا داشته باشیم.
  • آبی ترینم IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    استقلال با این همه هوادار چرا باید کوتاه بیاد.چه کسانی در کمیته استیناف وصدور مجوز حرفه ای هستند ک نمیخوان استقلال به آسیا بره.واقعا تعجب اوره هزینه هارو پرپاخت کردند و عده ای کاسه داغترازآش شده اند.باید با این فدراسیون برخورد کرد
  • امیر IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    چرا با روح و روان ملت بازی میکنین . شاید همین خبر مجوز گرفتن یا نگرفتن استقلال که یک روزمیان عوض میشه اعصاب هوادار رو بهم ریخت و باعث سنگ پرونی و توهین و.... شد
  • ناشناس IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    تو ایران اراده بر اینه استقلال حذف بشه مگه نه قربانزاده و فوتبال برتر
  • سوگلی IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    به تیم سوگلی هم جام رو دادن هم فرصت حضور در آسیایی که حق مسلم استقلال بود
  • علیرضا IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    مهدی رحمتی بیا جای ساپیتو
  • حسین شهریاری IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    همونجا هم سه تا پرسپولیسی هستن اونا تایید نمیکنن مافیا فوتبال تا لنگ در آسیا قهرمان نشه دست از سر استقلال بر نمیدارن .خب لعنتی ها قهرمان بشید دیگه .آهااا ببخشید اونجا وزیر و وکیل وکمیته داوران و.....ندارن آخی طفلکی ها
  • محمد IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    لنگی ها میخواین تیمتون رو هل بدین؟بدین.خب چرا ترمز ما رو میکشین؟؟؟؟؟
  • علی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    چرا هرچه مشکله واسه ایرانه،همش به مدیریت باشگاهها بر میگرده،بقول مرحوم ناصر خان ،کجای این مملکت پاکه که فوتبالش پاک باشه.
  • رضا IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    تیم استقلال و پرسپولیس برای حضور در استقلال مشکل مالکیت مشترک دارند چون مالک هردو دولت است (هر دو وزارت متولی این دو تیم یک دولت است) با این شرایط فقط یکی از این دو تیم میتواند در آسیا حضور یابد لذا یک تیم باید حذف شود که فعلا تصمیم مسئولان حذف استقلال است تا بعدا که به شکلی این مشکل را برای سالهای بعد حل کنند پس منتظر فدراسیون و کمیته فلان و بهمان نباشید استقلال باید حذف شود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی