نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
ساپینتو اصلاح‌ناپذیر بود و فقط با احساسات مردم بازی کرد/ گل استقلال کاملاً اتفاقی بود/ این آقا مرد روزهای بزرگ نبود/ پرسپولیس ما را زمین‌گیر کرده‌ بود!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن قدیمی استقلال گفت: متاسفانه سرمربی تیم استقلال در طول ماه‌های گذشته با شکل و شمایل خاصی که داشت تا جایی که توانست با احساسات مردم بازی کرد و در نهایت به همه ما خندید و رفت.

ادموند اختر بازیکن اسبق استقلال که سابقه گلزنی در دربی به پرسپولیس را در کارنامه فوتبالی اش دارد در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره فینال جام حذفی اظهار داشت: متاسفانه استقلال در این بازی هیچ استراتژی نداشت! هرچقدر پرسپولیس روی استقلال کار کرده بود، مسیر حرکتی مهره‌های تاثیرگذارش را بسته بود و کمربند میانی را از کار انداخت، استقلال باز هم اشتباهات دربی برگشت لیگ را تکرار کرد.

وی افزود: ظاهراً ساپینتو نمی‌خواست از اشتباهات گذشته درس بگیرد، اصلا اصلاح ناپذیر بود! در دربی قبلی ترکیب را عوض کرد و در این دربی باهمان اشتباهات تاکتیکی به میدان رفت تا به شکل و شیوه ای بازی کند که یحیی گل محمدی دوست داشت!

اختر اضافه کرد: وقتی اسمی از قایدی و محبی در طول مسابقه نمی‌آید یعنی اینکه استقلال نمی‌تواند از چنگ استراتژی تاکتیکی حریف خارج شود. پرسپولیس کاملاً مانند کشتی گیری که روی حریفش خیمه زده استقلال را زمین‌گیر کرده بود و عجیب این بود که استقلال با این همه مهره هیچ پلن B نداشت که بتواند به وسیله آن حریفش را عقب براند!

پیشکسوت استقلال گفت: آنهایی که به ساپینتو یاد داده بودند مردم ایران احساساتی هستند و می‌تواند با احساسات این مردم بازی کند کارشان را خوب بلد بودند! این آقا در طول این ماه‌ها فقط بالا و پایین می‌پرید، بی احترامی کرد، این و آن را تحقیر کرد و الفاظی به کار برد که در شأن و شخصیت باشگاه بزرگ استقلال نبود.

بازیکن سالهای گذشته استقلال خاطرنشان کرد: بعد از دربی برگشت حرف‌هایی زد که رسانه‌های پرتغالی از تکرار آن شرمنده شدند! حالا هم در پایان دربی فینال جام حذفی رفتاری از خودش بروز داد که تا به حال از هیچ مربی در فوتبال ایران ندیده بودیم. فحاشی به تماشاگران، پرتاب بطری آب و رفتاری که به طور کلی آبروی باشگاه استقلال را ریخت.

ساپینتو اصلاح‌ناپذیر بود و فقط با احساسات مردم بازی کرد/ گل استقلال کاملاً اتفاقی بود/ این آقا مرد روزهای بزرگ نبود/ پرسپولیس ما را زمین‌گیر کرده‌ بود!

اختر تاکید کرد: از زمانی که هنوز فوتبال بازی نمی‌کردم مسابقات تیم تاج و استقلال را پیگیر بودم. هرگز به عمرم ندیدم که چه در دوران هواداری و چه در دوران حضورم در استقلال کسی این چنین نسبت به مربیان حریف، تماشاگران حریف، بازیکنان حریف و به طور کلی شخصیت باشگاه استقلال بی‌حرمتی کند. ساپینتو اگر هم قرار بود به هر دلیلی در استقلال بماند با این رفتاری که از خودش بروز داد دیگر نباید جایی در این باشگاه داشته باشد.

اختر ادامه داد: متاسفانه این آقا ثابت کرد که به هیچ وجه در روزهای بزرگ بلد نیست مقابل رقبا بایستد، کاری از پیش ببرد و ترفندی داشته باشد. شاید این به خاطر نیمکت ضعیف استقلال هم باشد. چون کادر فنی خوبی کنار او نبود اما از بدشانسی استقلال، خودش هم هیچ چیزی برای ارائه کردن نداشت. کسی که تیم خودش را به هم می‌ریزد، اصلاً نمی‌داند از این فوتبال چه می‌خواهد. پرسپولیس عالی بازی کرد و یک موقعیت هم به استقلال نداد.

گلزن اسبق استقلال در دربی، درباره گل محمدحسین مرادمند به پرسپولیس گفت: این گل خوشحال کننده بود اما اتفاقی و روی یک ارسال به ثمر رسید، هیچ کار تاکتیکی از استقلال ندیدیم. هیچ مثلث یا رفت و برگشت هدفمندی در تیم استقلال وجود نداشت که بگوییم به خاطر فلان تعویض یا فلان تاکتیک به گل رسیدیم.

مهاجم اسبق استقلال همچنین در انتقاد از محبی و قایدی گفت: ستاره بزرگ باید در روزهای بزرگ بدرخشد. مهدی قایدی هر چقدر هم به هوادار و نساجی گل بزند نمی‌تواند ارزش یک گل به پرسپولیس یا رقبای جدی استقلال در لیگ را داشته باشد. ستاره ای که در بازی‌های بزرگ ندرخشد، ستاره نیست. بازیکنان بزرگ باید در چنین روزهایی به کار تیمشان بیایند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۴
  • ناشناس IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    چه عجب دومین استقلالی منتقی
    • با انصاف باشیم همین ! IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
      مگه گل دوم پرسپولیس از روی ارسال نبود ؟ البته که گل اول پرسپولیس هم از روی ارسال بود اما چون منظور اختر ضرب کاشته بود این را گفتم ضمنا مِستر اختر پرسپولیس به استقلال موقعیت نداد ؟ قائدی دوبار مقابل دروازه پرسپولیس در موقیتی عالی قرارگرفت که یکی از آنها صد درصدی بود و تنها بیرانوند جلو کشیده را مقابل داشت که توپ را خیلی بد زد ، آقای اختر استقلال با همین ساپینتوی مسئله دار (به زعم شما ) امان همه تیمها رو برید و مقابل پرسپولیس در همین فینال اگر بازیکنانش قدر موقعیتها را میدانستند مثل قائدی برنده از زمین بیرون می آمد ضمن اینکه اخراج ساپینتو آنهم اواخر نیمه دوم کاملا برنامه ریزی شده بود و بچه ها!! کاملا هماهنگ بودن اصلا فکر دیگری نکن ، من استادیوم بودم و قشنگ رفتارهای نیمکت پرسپولیس را میدیدم ساپینتو یک هزارم شلوغ بازیهای قبلی خودش و نیمکت پرسپولیس را نداشت
    • تاجی منصف و منطقی IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      جناب «با انصاف باشیم همین» بفرما انصافه خودت کجا رفته؟ چرا الکی با یه مشت دروغ میخوایی سر خودت شیره بمالی؟! من خودم تاجی هزار آتیشه ام ولی بخاطره یه کل کل فوتبالی، شخصیت خودمو با دروغ خراب نمیکنم! واقعیت همونیه که پیروز قربانی، ادموند اختر، حسین روشن و اسطوره های شریف تاج گفتن💪🏻💪🏻 واقعا استقلال تو این دو دربی آخر جلوی پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت👌🏼 اینکه میفرمایید اون کارت قرمز به ساپینتو برنامه ریزی شده بود رو چه حسابیه؟؟؟ اگه میخواستن بازیو برا پرسپولیس دربیارن، اون خطای آشکار رو آل کثیر رو پنالتی میگرفتنو راحت دو هیچ بازیو برا پرسپولیس درمیوردن دیگه نیازی به کارت قرمز نبود! دقیقه نود بازیکنای پرسپولیس استارت انفجاری میزدن درحالی که بازیکنای ما حتی نای راه رفتن رو هم نداشتن و این برمیگرده به بدنسازی تیم و البته استراتژی مزخرف ساپینتو! امسال استقلال پنج تا بازی مقابله پرسپولیس و سپاهان انجام داد و حاصلش تنها یک امتیاز بود😐😐 استقلال بهترین بازیکنارو داشت ولی مربی خوبی نداشت! ساپینتو و بازیکنا همه چیو میندازن گردنه داور چون میخوان مارو فریب بدن!!! شما چرا به خودتون دروغ میگید؟!
    • درجواب باانصاف متعصب،ا.م) IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      جناب باانصاف بازم گلی به جمالت که تودارودسته ارتش فحاش نیستی وارزش جواب راداری،شاید به زعم شما اخترکمی نظرات رک وراستی داده باشه که خوشایندشماواکثرهواداران نیست اما شوربختانه حقیقت یک فصل اخیرتیم محبوبت رادرچندسطرخلاصه کرده واگرمجیدی بخاطرتیزهوشی وتاکتیک پین تونست یک فصل بدون شکست طی کنه،مهمترازاون بی احترامی نکردن به هموطنانمون بودکه‌حتی اکثرپیشکسوتان احترام متقابل باپین داشتنداما جداازبقیه افتضاحات فنی واخلاقی ساپینتو،روزبازی اجازه دیدارپیشکسوتان با بازیکنان راندادوبه این قشربی احترامی کرد،امادرپرسپولیس روزقبل بازی پروین وچندپیشکسوت میاندتوجمع بازیکنان! کجادیدی بازیکنان رامجبوربه دست ندادن به داوروبازیکنان تیم حریف بخصوص که طبق قرعه میهمان هستندبکنند ؟نقداختربسیارمنصفانه س و ایشون یکی ازچندپیشکسوتی(مثل روشن،فرزامی،رشیدی و...) بودکه ازاول نسبت به رفتارناشایست و عدم تاکتیک متنوع تیم ساپینتوهشدارمیداد
    • درجواب باانصاف متعصب،ا.م) IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      جناب باانصاف بازم گلی به جمالت که تودارودسته ارتش فحاش نیستی وارزش جواب راداری،شاید به زعم شما اخترکمی نظرات رک وراستی داده باشه که خوشایندشماواکثرهواداران نیست اما شوربختانه حقیقت یک فصل اخیرتیم محبوبت رادرچندسطرخلاصه کرده واگرمجیدی بخاطرتیزهوشی وتاکتیک پین تونست یک فصل بدون شکست طی کنه،مهمترازاون بی احترامی نکردن به هموطنانمون بودکه‌حتی اکثرپیشکسوتان احترام متقابل باپین داشتنداما جداازبقیه افتضاحات فنی واخلاقی ساپینتو،روزبازی اجازه دیدارپیشکسوتان با بازیکنان راندادوبه این قشربی احترامی کرد،امادرپرسپولیس روزقبل بازی پروین وچندپیشکسوت میاندتوجمع بازیکنان! کجادیدی بازیکنان رامجبوربه دست ندادن به داوروبازیکنان تیم حریف بخصوص که طبق قرعه میهمان هستندبکنند ؟نقداختربسیارمنصفانه س و ایشون یکی ازچندپیشکسوتی(مثل روشن،فرزامی،رشیدی و...) بودکه ازاول نسبت به رفتارناشایست و عدم تاکتیک متنوع تیم ساپینتوهشدارمیداد درضمن اگه این دوست استقلالی ت جواب منطقی که داده میداداحتیاجی به نظرمخالف من نبود،چون اگه اسم منطق وانصاف گذاشتیم نمیشه نظرمتعصبانه بدیم
  • بهرام IT ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    اختر هم میگه مهره!!!کدام مهره؟؟؟حتما منظورت اون لبو فروشها هست که اشتباهی فوتبالیست شده تند،آخه اون سلمانی و مهری و بابایی و رمضانی و شهباززاده و حسینی و.......باید بروند باقالی بفروشند،اینها را چه به فوتبال که یه به درد نخور دسته سومی پرتغالی بیاد اینجا این حیف نان ها را بازیکن فیکس در دربی قرار بده.گل اول را سلمانی به پرسپولیس دو دستی تقدیم کرد با اون دریبل افتضاحی که خورد و جا ماند که توپ روی دروازه ارسال بشه و در نیمه دوم مجددا یه اشتباه خطرناک کرد که چیزی نمانده بود با پاسی که جلوی دروازه استقلال به بازیکن پرسپولیس داد گل دوم زود هنگام هم دوباره به پرسپولیس تقدیم بکنه.اون مهری هم خداوکیلی بازی را یک مرتبه دیگه درست نکاه کن ببین چطور توپها را سانتر میکرد!!همه سانترهاش مستقیم وسط دستهای بیرانوند بود!!!!!این استقلال به آشغال های دست سومی نیاز ندارد.گل دوم هم که باعثش صد در صد اون حسینی حیف نان بود کپی همان گلهایی بود که به مفت از انگلیس خورد،روی بعضی توپها اصلا میخکوب میشه و هیچ حرکتی انجام نمیده.حداقل دو تا گل مفت همین فرمی هم از انگلیس خورده بود که میخکوب شد تا توپ بره تو دروازه.
    • واعظ آشتیانی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
      با درود به شما ، این بازیکنان بنجل و دوزاری به قول شما توسط چه کسانی و چگونه جذب استقلال شدند ؟ چرا مبلغ قرارداد بعضی از این بازیکنان چند برابر شده ؟ انتظار دارم بجای کری خوانی ، منطقی به این سوالات من فکر کنی و پاسخ بدی
    • سیروان NL ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
      جا داره تشکری بکنیم از آجرلو که شهباززاده و بابایی رو از پرسپولیس قاپید!!! خخخخخخخ
    • بهنام‌ کریمی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
      گل‌ اول‌ پرسپولیس،مهدی قائدی دریبل‌ خوردازاسماعیلی‌ فر،نه جعفرسلمانی‌.دوباره ببین‌.اونیکه دریبل خوردقائدی بودنه سلمانی‌.
    • علی IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      حرف های شما درست.ولی پای بازی با انگلیس رو نکش وسط،به قول آقای اختر که گفت استقلال هیچ برنامه ای نداشت،ایران هم تو اون بازی برنامه ای نداشت.حتی اگه کاسیاس هم تو دروازه بود زیر پنج تا نمی‌خورد
  • واعظ آشتیانی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    خوشحالم که بالاخره یه پیشکسوت استقلالی پیدا شد که منطقی و فوتبالی ، تیمش را تحلیل کنه نه مطابق میل ادمین های نوجوان کانالهای طرفداری . اگر امثال اختر تصمیم گیر باشند بدون شک استقلال رقیب سرسختی خواهد بود .
  • خوزستانی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    حرفهای قشنگ و بدون تعصب ادموند اختر، ساپینتو به تمام رقیبان بزرگ باخته
  • پیروزیچی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    با این اوصاف گل های پیروزی هم اتفاقی بود بخصوص گل دوم.
    • كمك سرپرست IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      باشه! خيلي خيلي تاثيرگذار بود
    • بیژن IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      پرسپولیس اگه از روی ایستگاهی گل زد، در وقت های اضافه که تیم شما بریده بود، حداقل 3 موقع گل دیگه هم با کارای تاکتیکی ایجاد کرد که منظور جناب اختر هم همینه. یه خورده منطقی فکر کردن و حرف زدن، اینقدرها هم سخت نیست...
    • یاشاسین اردبیل IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      تو هنوز نمیدنی که کلمه "پیروزی " هم افتخار بزرگیه. یعنی پیروز میادین بزرگ و تنها تیم ایرانی که دو بار فینال لیگ برتر آسیا رفت. و نمیدونی با گفتن کلمه "پیروزی" تیم خودتو کوچیک میکنی و پرسپولیس بزرگ را بزرگتر و جذاب تر. بله پرسپولیس همیشه پیروز و سرافراز!
  • فرهاد IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    خواهشا با این اقایان قدیمی که به روزم نیستن مصاحبه نکید و وقت مردمم نگیرید این اقا اگر خودش سرمربی استقلال بود امسال استقلال رو میفرستاد دسته دو بابا همه دیگه میدونن امسال چه بلاهایی سر استقلال اومد مطمعن باشی اگه سر پرسپولیس میومد پرسپولیس دوازدهم میشد تولیگ بهتره یه نگاه به گذشته بندازیم اینم بگم استقلال قبل از بازی باخته بود با این بیانیه ها داوری حواشی کنار تیم تو زمینم که اصلا تمرکز نداشتن
    • فقط درجواب فرهاد IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      اولاً که اختریکی ازبهترین فورواردهای تیم تون بوده و سرمربی نشدنش نمیتونه تکنیک وگل زنی زمان فوتبالش رازیرسوال ببره دوماً بادست پس می‌کنی باپاپیش می‌کشی اول مدیریت متغیررابهانه میکنی،بعدبیانیه نویسی،جنجال سازی مربی ومسئولان تیم را؟ بله درست میگی،بعضی بازیکنان در زمان آجرلوبالابی وزدوبندقراردادنجومی بستندکه دراین حدنیستنداماوقتی پیشکسوت راراه ندند،وقتی به بازیکن تحمیل کنندبادوستانت توتیم حریف قبل ازبازی دست نده وکلی قصاص قبل ازجنایت ،نتیجه ش استرس،اضطراب وعصبی بودن بازیکنان وتمرکزنداشتن شون هست تیمتون قبل ازپرسپولیس به باندآجرلو،ساپینتو،مؤمنی وتاحدودی کریمی باخت
  • رضا IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    آقای اختر شما که دکترای فوتبال داری بگو ببینم گلهای پرسپولیس روی چه تاکتیکی به ثمر رسید . بازی تا قبل از گل پرسپولیس دست استقلال بود بعد روی یک تک حمله و سانتر و دفع توپ ناشیانه روی یک شوت اتفاقی پرسپولیس گل زد . نیمه دوم پرسپولیس با تاکتیک وقت تلف کردن بازی رو اداره میکرد تا گل استقلال . بعد از اخراج ساپینتو به استقلال شوک وارد شد و داور هم اصلا شرایط درستی واسه قضاوت نداشت و روی یک ضربه کاشته که به نظر خیلیا خطا هم نبود با اشتباه کمر شکن حسینی بازی تموم شد . حالا اگه اون گل شانسی به ثمر نمی رسید و توی پنالتیها استقلال برنده میشد نگاه کارشناسانه شما هم جور دیگه ای بود
    • بهرام IT ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
      نه فقط روی تک حمله و سانتر،یک مرتبه دیگه بازی را مرور کنید که اصلا اشتباه از حردانی نبود و خدایی حردانی دیروز کم اشتباه و جنگنده بازی کرد،اون سلمانی حیف نان بود که مثل حلوا دریبل خورد و بد طوری حاجی فیروز شد و جا ماند که توپ روی دروازه سانتر شد،اگه جلالی می بود ابدا انطور دریبل مضحکه ای را نمی خورد و گلی هم به ثمر نمی رسید.خدایی یکبار دیگه نگاه کن گل تول را از شروعش ببین سلمانی چه کرد!!!
    • طاها IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      خخخخخه هههههه بچه چندسالته به سرورت احترام بزار کیسه درمقابل بزرگان حرفی برای گفتن نداره قاعدی رفته بود دفاع ودریبل زیبای دانیال محوش کرد.
  • ناشناس IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    همه دنبال اینند از طریق جهرمی و میر سلیم و سرمربی تیم رقیب برای استقلال پیشنهاد بشن تا شما به این شکل ریشه ی تیمتون رو می زنید استقلال اگر هالند هم توش بازی کنه نمی زارن بجایی برسه
  • یاشار IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    ادموند جان آیا: تک به تک قائدی،ضربه مطهری که بیرانوند از زیر طاق درآورد،شوتی که به تیر دروازه قرمزها خورد یا موقعیت گلی که در اولین دقایق بازی که محبی در حالتی تک به تک از کنار دروازه بیرانوند به اوت زد ،اینا موقعیت گل نبودند!؟ آیا پرسپولیسی هادر طول ۱۲۰ دقیقه این بازی بجز ضربه ترابی که به تیرک خورد و شوت نصفه و نیمه دهقانی به سمت دروازه حسینی ،توانستند حتی موقعیت ۱۰ % گل روی دروازه استقلال خلق کنن!؟ ادموند جان: گل دوم یا حتی اول پرسپولیس تاکتیکی تر بود یا گل تساوی استقلال؟ راستی ادموند جان به ما میکی بالاخره دلیل اخراج سامپینتو آنهم در حالیکه تیمش گل تساوی رو در آخرین ثانیه های وقت اضافی به ثمر رسانده بود، چی بود؟ ادموند عزیز : چرا سرمربی اخراجی استقلال را از نزدیکترین جایگاه به هواداران پرسپولیس آنهم در زمانیکه تیمشان گل تساوی رو خورده و در شدیدترین حالت عصبی و استرس قرار داشتند،به بیرون زمین هدایت کردند؟! سامپینتو دنبال دلیل اخراجش از زمین بازی بود که یقه ش رو چند نیروی انتظامی گرفته و قصد خارج کردن وی از سمت طرفداران پرسپولیس داشتند! اقای اختر لطفا دایه مهربان تر از مادر نش
    • رضالهرابیان IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
      موقعیت‌های پرسپولیس رو هم بگو تازه پرسپولیس جلو افتاده در اکثر دقایق بازی و گل نمیخواست اصلا نگو بعد انتقام فرمودید توی بازی شما جام حذفی همه چیزتون بود اون وقت بعد اون گل شانسی و در ۳۰ دقیقه اضافه یه شانس گل هم نداشتید
  • کیوان IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    ساپینتو از لحاظ فنی مربی بزرگ و ایده آل نیس ولی مربی بدی هم نیس اما از لحاظ رفتاری تو این فصل بارها و بارها نشون داد شخصیتش در حد استقلال نیست این بشر بیش از حد احساسیه و این زود از کوره در رفتن و حرکاتش کنار زمین‌ باعث از دست رفتن تمرکز تیم و استرس میشه ما بازیهای بزرگ این فصل رو فقط و فقط به رفتار ساپینتو باختیم،فک کنم هیچ مربی بزرگی تیمشو تو حساس ترین لحظات بازی با اخراج شدن تنها نمیذاره؛ من هنوز نتونستم اینو هضم کنم که وقتی تیم عقبه گل میزنه و به بازی برمیگرده چرا باید سرمربی تیم حرکاتی انجام بده تا اخراج شه و با این اخراج به روحیه تیم ضربه بزنه
    • محمد IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      احسنت بعد از گل مساوی ساپینتو باید برای مساوی بازی می کرد ،استقلال همیشه به غرورش باخته
  • سینا IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    بعضی از دوستان که فقط گوشی دستشون گرفتن و چرت و پرت میگن.. اقای ادموند یکی از استقلالیهای باسابقه و با تعصب و بااخلاق بوده... شما به ایشون هم ایرادمیگیرید.. من پرسپولیسی ام.. همیشه به پیشکسوتان استقلال احترام گذاشتم.. اخلاق و. مرام اونها کجا.. این بازیکنان تازه بدوران رسیده کجا.. اگه میتونید ایرادفنی بگیرید از صحبتهای ایشون.. وگرنه چت وپرت نوشتند که کاری نداره.. یه کم احترام بزارید.. فهم و شعور خوب چیزیه.. اگه خدابیامرز حجازی هم بود الان به اون هم میپریدید..
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    من ادموند اختر دوست دارم ولی دیگه زیادی داره به بازی پیروزی پر و بال میده.. آخه کدوم موقعیت خطرناک روی دروازه استقلال درست شد؟! اون کجاش خطا بود که ترابی خودش عین عروسک زمین بزنه بعدشم گل خخخخخخ درسته که هافبکهای پیروزی خیلی بهتر و توپ پخش کن تر بودن ولی انصافا موقعیت‌های خطرناک استقلال خیلی بیشتر بود و همه ش با بی دقتی و یا خودخواهی محض خراب شد.. حالا خداوکیلی یچیزی به لنگیهای کاملا حکومتی میگم و تمام .. اگر فقط سی درصد بیشتر هم نه مشکلات و گرفتاریهای مدیریتی استقلال داشتید میتونستید با شایستگی سوم لیگ بشید یا ۱۲۰ دقیقه تو فینال جام حذفی اونم دربی بجنگید؟؟ به واالله نمی‌توانستید .. حالا رفتارهای بد و ناجور ساپینتو رو کاری نداریم که خیلی به استقلال ضربه زد ..
    • علی IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      آقای استقلالی سربلند، اولا یادت باشه ۹۰درصد این مشکلات را پرسپولیس داشت ولی به فینال آسیا رفت که تعداد بازیکنان داخل زمین ونیمکت ۱۴ نفر بودن. دوما نه تو فرهنگ داری نه تیمت ،که اسم تیم ضرورت را پیروزی خطاب میکنی و طرفدارانش را لنگی، همین بی شعوری را اول بازی تیمت هم با دست ندادن بروز داد. شما هم بازی را باختید هم کاپ حذفی وهم کاپ سوپر جام و هم صد البته اخلاق و اخلاق وفرهنگ را.
    • عیسی IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      حرف مفت که پولی نیست همین پرسپولیس با13بازیکن به فینال آسیارفت بابازیکنانی امثال آدام همتی وعبدی بچه سال ویکی دوتادیگه که اصلااینقدگمنام بودن که اسمشون یادمون رفته وپنجرهایی که همیشه بسته بود.ولی برعکس استقلال اینقدبازیکن داشت وگرفت امسال که جاشون نبوددادنشون اینوراونورقرضی وقرارداداشون هم اینقدبالابودکه بیست درصدهم گرفته باشن برابرصددرصدبقیه تیمها.مربی هم که به قول خودتون پادشاه مربیان بودوبانک شهرهم دربست دراختیارتون بودازکدوم مشکلات میگی فقط مدیراعامل عوض کردین که اولیش سرداردلهابود.حاج فتلتون هم باپرزمقایسه میکردین کریمی هم که اومدکه 200میلیاردیهوازبانک شهرگرفت براتون .ودلیل ناکامی استقلال فقط اینه که رقیباش ازنظرفنی بهترن بهمین سادگی اونادنبال تلاش وبازی کردن ونتیجه گرفتن استقلال دنبال حواشی
    • Meysam IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      ما خیلی قبل تر ثابت کردیم با مشکلات چه عملکردی ارائه میدیم .زمانی که با ۱۳تا بازیکن که اکثرشون مصدوم بودن ،با امثال ربیع خواه و آدام همتی و حسین پور و مصلح و ... به فینال آسیا رسید و قهرمان ایران شد
  • کوروش LU ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    دمت گرم مرسی آقای اختر نشون دادی مثل ادموندبزیک از ارامنه ی عزیز ومنطقی هستید ،اگر سایر ارکان استقلال مثل شما عاقل وفیمیده وبی غرض بودن الان استقلال هم یک جام گرفته بود یا حداقل اسباب خنده ی رقبا که نمیشد هیچ بلکه موجب احترام رقبا میشد افسوس که هیجان وتعصب کاذب عقل ومنطق رو زایل میکنه، درود برشما ماپرسپولیسیها به شما وحسن روشن وسلطان علی پروین وادموندبزیک ارادت خاص داریم
  • تاجی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    با بخشی از حرفهای آقای اختر موافقم،ساپینتو از اولش هم مرد بازیهای بزرگ نبود،این رو من هوادار میفهمم ولی یه مدیر نمی‌فهمه که مربی خارجی که میاری اگه قهرمانی نداشته باشه حداقل باید دوبار باتیمش کورس قهرمانی رو تجربه کرده باشه،ولی دوستان عزیز این دلیل نمیشه که بگیم تو ماراتون لیگ نمیشه بدون بردن بازیهای بزرگ قهرمان شد،امسال استقلال اگر داوری‌های لیگ درست بودن با همین پتانسیل قهرمان بود.الان هم من هوادار هیچ اعتمادی به حجت کریمی ندارم،تا الان که رفتارهای مشکوک،مثل مدیران قبلی کم ندیدیم از این آقا.اگر قرار بر تجربه اندوزی واسه مربی هست همین رحمتی رو بزارن دوسال دیگه جام میگیره.پارسال اگه فشار بیخود هواداران نبود با عنایتی تموم میکردم اگر هم قهرمان نمیشد مطمئن بودیم الان سرمربی داریم که تیم رو آماده می‌کنه واسه قهرمانی لیگ جدید نه اینکه رسیدیم به نقطه اول
  • مهدی GB ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    این آقا هم اومده با حرف مخالف زدن خودشو مطرح کنه.۲۰سال بود اسمی ازش نشنیده بودیم.آخه مردک پرسپولیس با دوجین بازیکن ملی و استقلال با بازیکنای معمولی این نتیح رو گرفتن.چند ماه پول نگرفتن و تغییر مدیر عامل و حذف از اسیا و‌ اشتباهات داوری و بی احترامیهای متعدد به ساپینتو(بعضی از طرفدارای تیم پیروزی عقده هایی که از کیروش داشتن رو رو هر مربی پرتقالی میخوان خالی کنن) رو کنار هم بذار اتفاقن استقلال بهترین نتایجو گرفت و اگه تیم پیروزی داور ها و فدراسیون رو نهریده بود عمرا قهرمان نمیشد.خودشونم میدونن چجوری به اینجا رسیدن.آقای ساپینتو رو هیشکی نمیدوکه چرا اخراج کردن.مربی که گل مساوی زده تیمش سوار بازی شده رو میاین اخراج میکنین عمدن بدون دلیل؟غریب گیر آوردین زرت و زورت کارت قرمز میدین بهش؟حالا اخراحش کردین بردین سمت جایگاه تیم حریف؟!!کجای دتیا اینکارو نیکنن؟!بعد تماشاچیای خریف سرش بطری اب نعدنی میزنن؟فرهنگتون همینه؟ازین کشور ب ه چی راجع به فرهنگ تیم حریف خواهد گفت؟آقای ویسی الان چرا لال شده قبلت بلبل درازی میکرد؟ ساپینتو شیردل واقعن دمش گرم با یه سری مهره معمولی به هگه تیما ۷تا ۶ زد.لوله کرد.
  • عبدالهادی اژدری IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    با احترام وقتی بعضی از حرفها را میبینم که یک عده ایی که نمیدونم سنشون چقدره و کورکورانه به پیشکسوت تیم خودشون بخاطر اظهار نظرش توهین میکنن و از الفاظی استفاده میکنن که لایق خودشونه افسوس میخورم و دلیل موفقیت پرسپولیس در تمام مسائل چه مدیریتی چه فنی و چه بازیکن همین احترام به پیشکسوتهاشونه ولی توی استقلال حتی برای مرحوم حجازی و مرحوم پور حیدری هم زیر اب زنی داشتیم ، مرفاوی برای مجیدی ، مجیدی برای قلعه نوئی ، قلعه نوئی برای مظلومی ....... تا اخترام نگذارید بزرگ‌نمیشید و توی همون توهمات دو ستاره میمونید
  • م استقلال IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    پرسپولیس خیلی با برنامه و منطقی بازی کرد و برنده شد . با حمله زیاد که نمیشه برنده شد . استقلال نیاز به حداقل یک جام داشت که نشد . اگر پرسپولیس به جای استقلال بود هم حملاتش را شاید بیشتر از استقلال می کرد .
  • سعید IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    ظاهرا بازی رو ندیده و سایت لنگی ها رو خونده و نظر داده! شوت مهری به تیر دروازه و شول مطهری و تک به تک قائدی رو اصلا دیدی؟ و نظر می دی موقعیت نداشتیم
  • 6 IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    چه عجب يكيشون منطقي از كار دراومد!
  • اس اس کبیر IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    خدایی شما اولین پیام ارسالی رابخونید.(منتقی)ایناطرفدارتیم حکومتی هستندکه مثل بچه های کلاس اولی مطلب مینویسند.چه قدرمابدبختیم که داریم بایک مشت ادم بیسوادکل کل میکنیم.
  • سعید IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    ساپی در قواره واندازه استقلال نبود برای لیگ یک خوب بود کدوم مربی نصف بازیهای لیگ اخراج شده تاکتیکش چی بود؟ جلالی یه سرو گردن از سلمانی بهتر بود نابودش کرد سبنا سعیدی صد درصد بهتر از حسینی بود.. استقلال هافبک نداشت..مهری در حد واندازه استقلال نیست.. بیشتر گلهای استقلال روی خلاقیت قایدی زده شد..والا ساپی هیچ دانشی نداشت
  • بهنام IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    بعنوان یک پرسپولیسی واقعا دوست دارم ساپینتو بمونه چون میدونم با این مربی استقلال به هیچ جا نمیرسه شما به نیکت استقلال نیگاه کنید یه آدم بدرد بخور نبود از غلامکور گرفته کا با مربیگریش حسینی سال به سال افت کرده یا اون آقا که یعنی کمک مربیه هیچ دوره مربیگری ندیده یا بیژن طاهری که اصلا در حد استقلال نیست درسته پرسپولیَسیم ولی از وضعیت استقلال واقعا ناراحت هستم استقلالی که یه زمانی شادروان ناصرحجازی یا شادروان منصور پور حیدری مربیش بود که واقعا دوستشون داشتم ببین به چه روزی افتاده چون اگه استقلال ضغیف باشه فوتبال ما رشد نمیکنه و جذابیتش رو از دست میده ای کاش استقلال یه دلسوز واقعی داشت
  • علی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    استراماچونی رو هم قربان زاده از استقلال دور کرد با کمک وزارت ورزش،و فدارسیون فوتبال چون نمی‌خواستند استقلال نتیجه بگیره اینو وحید قلیچ هم گفت
  • gaber IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    موفقیت پرسپولیس و دیگر تیم‌ها در ایران و بردها و باختها و اصلا برو بالاتر بردن والیبالیست ها و قایقرانان و وزنه برداران و حسن یزدانی و پینگ پنگ باران فقط و فقط بدلیل حمایت دلاورانه و اونها توپ را درون دروازه می‌کارند. پرسپولیسی‌ها که زیاده گنده گویی میکنند استقلالی‌ها هم زیاده به اوهام و دلایل الکی . بهتره اوضاع را از این حالت خارج کنیم . اقتصاد کشور هم بدلیل داوری هست فرهنگ هوادار هم همچنین. بازی درپیتی اینهمه حرف و حدیث داره پس هواداران بارسلونا و بایرن مونیخ چی بگویند.همه ما درپیتی شدیم و گوش به احساسات بچه های احساسی نوجوان .عین رفتاری که در خانه و بیرون از منزل دارند اصلا قابل قبول نیست .فقط سرگرمی برای وقت گذرانی
  • استقلالی اصیل IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    اختر همیشه ساز مخالف میزنه پرسپولیس اگه قدرت زمین‌گیر کردن استقلال رو داشت تو خونه به هوادار نمی باخت. بابا یک پست درپیت به این بابا بدین اینقد انتقاد نکنه. به گواه آمار و نظر کارشناسان تو هر ۴ بازی برابر سپاهان و تیم حکومتی سر استقلال رو بریدن چون طاقت نداشتن ببینن استقلال همه تیما رو داره شکست میده. تو دربی حذفی هم که دم خروس زد بیرون یار دوازدهم( کمک داور) آبروش رفت
    • پرسپولیس ❤️❤️❤️ IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      تواین یکی ۲ ماه اخیر ۲بار به سرورتون باختین این یعنی زورتون نرسید،پس اینقدر چرت وپرت نگید
    • کیان پرسپولیسی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      می خواستین پرسپولیس و سپاهان ببرین قهرمانلیگ بشین
  • تراختور قهرمان یا شاسین تاج IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    استقلالی‌ها تو اسیا نیستن امسال پس جام حذفی هم دردی براشون د عوا نمی‌کرد ولی با برد زورکی پیروزی این نوید بهتون میدم پیروزی امسال در آسیا حرفی برای گفتن نداره و این بهترین خبر برای استقلالی هاست تمام،، سابینتو باشه یا نباشه تیم پیروزی در آسیا حرفی برای گفتن ندارهد
  • سرخ دا IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    ساپینتو از نظر شخصیت کاملا به کیسه کشا میخوره خدا کنه تمدید کنند دوباره لیگ جذاب بشه یکمی بخندیم .
  • seyed IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    درود به ایران و ایرانی دربی جذابی بود مهمترین عامل باخت استقلال ساپینتو بود البته منکر بازی عالی پرسپولیس نیستم سطح اکثر بازیکنای استقلال بسیار پایین بود همه جوانب ظاهرا دنبال قهرمانی استقلال بودن از داور و فدراسیون حتی تصویر بردار که خطاها و پنالتی های پرسپولیس رو نشون نمیداد😂 کوچکترین اشتباه داوری به ضرر استقلال رقم نخورد در مقابل، پنالتی پرسپولیس و چندین صحنه واضح به نفع پرسپولیس گرفته نشد ساپینتو حقش اخراج بود اینو گذشتش میگه ! چون سوابق درخشانی تو جنجال داره خلاصه اینکه پرسپولیس اگه اراده میکرد میتونست به این استقلال حداقل شش گل بزنه ان شاءالله میریم واسه فتح آسیا و رونالدو... وگرنه ضعیف کشی که هنر نیست🤣🤣
  • مارال IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    حالا باید منتظر ماند ببینیم کی تبدیل میشه به طلبکار و مثل شفر و استراماچونی یه ضربه دیگه هم به ایران بزنه
  • میرزایی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    جناب آقای اختر، قدیمی های استقلال و اقعا از نظر شخصیتی و احترام به تیم حریف یک چیز دیگر بودند، و یادتان باشد که ساپینتو و هر مربی دیگری که وارد لیگ ایران می شود چیزی نمی داند ولی وقتی اطرافیانش و مدیران تیم و بازیکنان و .....‌ حرف در دهان او می گذارند ، نه تنها خیانتکاراند؛ بلکه انگیزه را از او می گیرند و او را وارد کارزار غیر حرفه ای فوتبال کرده و گزک دستش می دهند تا از زیر بار مسئولیت بزرگ فنی خارج و فقط دنبال بهانه و هوچی‌گری و فرافکنی باشد، او این ادا و اطوار را از اشخاصی چون خسرو حیدری ها و دوربری هاش یاد می گیرد. تا بتواند از زیر بار مسئولیت خودش شانه خالی کند.
  • کیان پرسپولیسی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    از نظر من دیگه بیاین تموم کنیم همش کری دیگه پرسپولیس سه گانه رو گرفته نمی تونیم دوباره برگردیم عقب
  • آرش کمانگیر آملی US ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    استقلال فقط در سی دقیقه اول موقعیت گل داشت که همونها پرسپولیس رو بیدار کرد. خداییش سه تعویض یحیای مازندرانی که شامل عبدی و عالیشاه و فرجی که هرسه مازندرانی بودند کارساز شد و دو بوشهری یعنی قائدی و محبی حرفی برای گفتن نداشتند. حتی گل اول قائدی از دانیال مازندرانی دریبل بدی خورد. داور هم دو صحنه خطای روی عبدی رو چشمپوشی کرد تا سیلوا هم اخراج نشه و ضربه آزاد هم گل نشه. گل استقلال هم اصلا خطا نبود و وقت هم دو دقیقه گذشته بود. اگه استقلال میبرد داورها هیچوقت نمیتونستند جواب مردم رو بدن
  • M IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    خداوکیلی ساپینتو مربی عالی ای هستش،فراری دادن،همینطور که مدیرعامل ها رو فراری دادن،نزاشتن کار کنن،با این بازیکنان بنجور بخدا دومی عالی هستش
  • احمد IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    ساپینتو در دام نیرگ پرسپولیس و داوران افتاد ، ساپینتو با دورویی و نفاق داوران و مربیان پرسپولیس بیگانه بود . این حکم محرومیت دهن کجی به عدالت و مردم ایران است . سیلی زدند و اخراجش کردند واقعا آدم شرمنده میشه
  • قاسم US ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    اختر خانم پس دوتا تیرک چی بودن گل استقلال موقیت نبود چ فرقی داشت این کاشته بود گل سوگوایتون هم کاشته بود ضمناقیدی مگه تو دربی خودتو پیروزی چیها رو پارسال خوارو خفیف نکرد چ می خاستی بکنه همه جوری گل زد لای زد شوت زد ۵ بازی کن پیروزی رو بهم ریخت و گل زد مگه آلزایمر داری یا می خاهی قایدی رو خراب کنی واقعا نباید به شما بگن هوادار استقلال یا بازی کن باید بگن دشمن استقلال متعسفم برای شما و هم سال شما۵۲۹
  • پرسپولیس قهرمان IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    اصلا وحید قلیج روسرمربی کیسه کنید خیالتون راحته راحت!!!
  • مصطفی IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    ی دلیل قوی جدا مسائل مدیریت این چینش اشتباه سرمربی اخه این سلمانی چیه سمت چپ لیگ یک هم براش زیاده سوتی های سیلوا چن بار دفا اصلن نظم نداشت و هیچ کس جادخودش نبود چرا ب مهدی پور بازی نمیداد جای همون سلمانی ک پستش نیست بهتر بازی میکرد هیچ کار مثبتی نداشت سلمانی و مهری ک بیخود بزرگش کردن و اشتباهات زیاد داشت
  • استقلالی با افتخار IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    من یه استقلالی دو اتیشه هستم ولی بازم میگم پرسپولیس در این دربی بهتر از استقلال بود چرا چون از قبل برای برد فکر کرده بود اما ساپینتو چی فقط میگفت ما میبریم ساپینتو ابروی استقلال رو برد در طول تاریخ چه مربی دیدید که اینهمه اخراج بشه اصلا در شاءن یه مربی نیس که هوادار ها جنگ کنه و چیزی به سمتشون پرتاب کنه یا با بازیکن حریف دعوا کنه ساپینتو اینقدر خره که بازیکنی مثل جلالی رو رو نیمکت نشونده یا حتی وقتی میدونه دروازبان اول شرایط لازم را برای مسابقه ای به این بزرگی نداره و از نظر روحی و روانی کاملا به هم ریخته و دروازبان دوم یا حتی سوم شرایطشون بهتر از اونه باز هم دروازبان اول را میزاره تو بازی وقتی مربی میبینه که شرایط بازی فرق کرده و تیمش پشت سر هم داره دفاع میکنه و خطا میده باید تاکتیکش را عوض کنه ببینه از کجا داره تیمش ضربه میخوره تا راه حلی پیدا کنه وقتی میبینه که تیمش اینهمه مشکل داره چه از نظر مالی چه از نظر روحی باید به تیمش دلداری بده نه اینکه دعوا کنه تا اخراج بشه حتی خود بازیکنان هم باید شرایطو درک کنن بهتر بازی کنن خداییش بازیکنان استقلال حد اقل ۶ ماه هستش که پولی دریافت نکردند
  • سید احمد IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    استقلال با ساپی کدوم یک از تیمهای قدر و مطرح ایران رو برده؟
  • مردحق گو IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    درجواب رضا؛استادچراازخطای گرفته نشده بروی عموعیسی که بنظراکثر کارشناسان پنالتی بودیاموقعیتی که سعیدصادقی پاس ندادبه آل کثیریا ضربه سرکاپیتان عالیشاهو...حرفی نمیزنیدحالا۱کسیکه اومده حرف حق میزندوترورشخصیتی نکنیدلطفازنده بادادمونداختروهرکی کادرسته🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
  • من IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    بازیکنان استقلال همه عصبی بودن و پرسپولیس با آرامش بازی کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی