نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
اخلاق ساپینتو زیر صفر است/ استقلالی‌ها بهانه می‌آورند/ همه گفتند پرسپولیس یک پنالتی طلبکار شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع اسبق سرخپوشان گفت: داوری هیچ مشکلی نداشت و تازه اکثر کارشناسان گفتند که یک پنالتی روی آل کثیر گرفته نشد.

محمد برزگر در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره قهرمانی تیم پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: در ابتدا قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی را به همه هواداران و مجموعه تیم تبریک می‌گویم و باید گفت کادر فنی و بازیکنان دست به کار بزرگی زدند و دو قهرمانی را بدست آوردند که واقعا چسبید.

وی افزود: در دربی شاهد بازی خوبی از سوی دو تیم بودیم ولی پرسپولیس با برنامه تر بود و حق این تیم بود که قهرمان شود. گل محمدی در لیگ برتر و جام حذفی نشان داد که مرد روزهای سخت است و مقابل دو مربی خارجی سپاهان و استقلال بهترین عملکرد را داشت.

 برزگر در مورد رفتارهای سرمربی استقلال گفت: ساپینتو از نظر فنی مربی خوبی است و دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد ولی از نظر اخلاقی نمره او زیر صفر است. یک مربی نباید اینچنین به تیمش تنش ایجاد کند و به جای مسائل فنی فقط به فکر درگیری باشد. چنین مربیانی نباید در فوتبال ایران کار کنند و اثرات منفی برای فوتبال کشورمان دارند.  

مدافع پیشین سرخپوشان درباره اینکه برخی از استقلالی‌ها اعتقاد داشتند داوری به سود پرسپولیس بوده، گفت: داوری هیچ مشکلی نداشت و تازه اکثر کارشناسان گفتند که یک پنالتی روی آل کثیر گرفته نشد و پرسپولیس از داوری یک پنالتی طلب دارد. به نظر من تیم داوری کمترین اشتباه را داشت. البته بازی بسیار سنگین بود و فشار زیادی روی تیم داوری وجود داشت ولی هیچ اشتباه تاثیر گذاری نه خورشیدی و نه زاهدی فرد نداشت.

وی ادامه داد: فصل قبل استقلال با فرهاد مجیدی قهرمان لیگ برتر شد و بازیکنان پرسپولیس هیچ وقت ادعایی مبنی بر دخالت داوری نداشتند . در لیگ برتر هم رقابت تا هفته پایانی وجود داشت و همه دیدند که پرسپولیس با شایستگی قهرمان شد. به نظر من نباید برای باخت بهانه آورد و از استقلال در دربی مستحق پیروزی نبود.

برزگر در پایان خاطر نشان کرد: این تیم پرسپولیس نقطه‌ضعف ندارد اما برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید تیم تقویت شود تا بتواند موفق باشد. باشگاه‌های عربستان، ژاپن و کره سرمایه گذاری‌های زیادی برای لیگ قهرمانان آسیا کرده اند و باید برای چنین تورنمنت مهمی تقویت شویم. 

گفت‌وگوی خبرورزشی با وحید امیری را بخوانید: دوست دارم پسرم فوتبالیست بااخلاقی شود/ ناموس بیرانوند ناموس همه ماست/ بزرگی پرسپولیس را به همه ثابت کردیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • حسین IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    واقعا استقلالی ها نیاز به روانشناس دارند اینهمه پرخاشگری و تندخویی برای سوبله شدن در این فصل درسته سخته ولی تحمل کنید اندازه ناصر خلیفه که متضرر نشدید درسته 1200 میلیارد خرج کردید و چیزی نشدید ولی فوتبال و زندگی هنوز ادامه داره انقدر وضعیت استقلالیا حاده امام جماعت محل که استقلالیه یقه ما رو گرفته با داوری بردید :)) باو ول کنید اصن ما برنده نشدیم توی دربی خوب شد؟ خخخ
  • ناشناس IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    معلومه برای شما مشکلی نداشت تو گوششون پچ پچ کردید و ساپینتو رو به ناحق اخراج کردید داورا وقتی تو جشن قهرمانی تون شرکت می کنن یعنی چی ؟ توپی که در محوطه جریمه به دستتون خورد ازش گذشت هر بازیکنی که خودش رو زمین می زد به ضرر استقلال سوت می زد واقعا داوری افتضاح بود
  • لنگی نباشیم IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    خوب دیگه برزگر که تائید کرده یعنی همه چی درسته خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • كيسه سوز IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      راست ميگه: كيسه باشيم عابي و بدون جام خخخ
  • Shpesh lis IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    56و59 عصای دست فدراسیون یحیی باید اخراج میشد . نگی یه وقت یحیی قهر می کنه
  • حمید IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    اینکه پنالتی درست .بس چرا از اخراج پور علی گنجی امیری واون کمک داور خود فروخته حرفی نمی زنید .برای از بین بردن یک تیم چند تا عامل کافیه
  • آریا US ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    مقصر سرپرست باشگاه هست که مدام کارهای ساپینتو رو ماست مالی میکنه! اگر طرفداری بیجا نمیکردید درست میشد!
  • عباس IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    لنگیهابایدهم داورروتاییدکنن همه کارکردن برالنگ حتی توقهرمانیشونم شرکت کردن توکل دنیاچنین چیزی سابق نداشت
  • رها IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    باید گوش ساپینتو رو پیچوند بی تربیت بددهن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی