نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
سکوت بازیکن استقلال زیر فشار حملات هواداران شکست/ مرادمند به اتهام کم‌کاری در دربی پاسخ داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین مرادمند، مدافع باشگاه استقلال با انتشار متنی به اتهام کم کاری بازیکنان در دربی واکنش نشان داد.

با وجود گذشت چند روز از فینال جام حذفی، حواشی و اتفاقات پیرامون آن برای بازیکنان استقلال ادامه دارد. بازیکنانی که برخی از آنان به کم کاری در دربی متهم شده‌اند و در روزهای گذشته با حملات و انتقادات تند هواداران دست و پنجه نرم می‌کنند.

در همین رابطه محمدحسین مرادمند با انتشار متنی در صفحه تینستاگرام خود به برخی از این حملات واکنش نشان داد.

مدافع استقلال در این خصوص نوشت: « حالا که چند روز از آن بازی گذشته راحت‌تر با شما صحبت می‌کنم، از روزی که تمام انگیزه، هدف و برنامه ما این بود که شما را خوشحال کنیم، خدای بزرگ می‌داند که همه بچه‌های تیم، تاکید می‌کنم همه بچه‌های تیم می‌خواستند دربی را ببریم و با شما جشن بگیریم ولی نشد اما به عنوان یک عضو کوچک استقلال از شما هواداران عزیز خواهش می‌کنم ذره‌ای فکر نکنید که بچه‌های استقلال تلاش نکردند، زحمت نکشیدند و خدای ناکرده کم کاری کردند. این مساله را به همان احساس پاک شما که دقیقه ۱۰۰ با چشمانم دیدم و از خود بی خود شدم، قسم می‌خورم.

به خاطر حمایت جانانه‌ای که از من و ما کردید ممنونم و دستتان را می‌بوسم، سرم را مقابل شما پایین می‌آورم و به همه شما عزیزان تعظیم می‌کنم، بابت داشتن حامیانی چون شما که با معرفت ترین هستید به خودم می‌بالم و به استقلالی بودنم افتخار می‌کنم و از خداوند بزرگ ممنونم که همیشه به دلم نگاه کرده، مثل همیشه باز هم زمزمه می‌کنم که  خدایا چنان کن سرانجام کار که تو خشنود باشی و ما رستگار. کوچک همه شما حسین مرادمند.»

سکوت بازیکن استقلال زیر فشار حملات هواداران شکست/ مرادمند به اتهام کم‌کاری در دربی پاسخ داد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • محسن شیری IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    کوچیک آقا دوست داریم داداش ..
  • ارسلان IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    خسته نباشی ما انتظارمان تلاش بیشتر بود گل دوم هم ازآن گل‌ها بود که گاها پیش میاد و این انتظار بود که دفاع اون نقطه رو پر می کرد.
  • بچه ها متشکریم IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    هواداران فهیم و با فرهنگ استقلال تاج کبیر آسیا با ۸ دهه افتخار دست تک تک بازیکنان استقلال دست تک تک اعضای کادر فنی محترم و زحمتکش و کلیه اعضا و نفراتی که دلسوزانه و مردانه برای استقلال زحمت کشیدند عرق ریختند و گاها انتقاد شنیدند را میفشارند و از خداوند برای همه شما و خانواده تان سلامتی ، شادی و بهروزی طلب میکنند ما در طول فصل اتحاد شما برای موفقیت و همینطور مظلومیت شما در مقابل عوامل و کارگزاران فوتبال را دیدیم همانطور که غش کردن کارگزاران فوتبال برای تیم رقیب را می دیدیم ، آرزو می کنیم فصل آینده فوتبال فصلی پاک و عاری از وجود مغزهای زنگ زده ، عقب مانده و نو کیسه در ارکان فوتبال باشد
    • سجادی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      مظلومیت ۴۰۰ میلیاردی
    • علی گلی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      آقای بچه ها متشکریم بنظرم بجای اینکه دست این همه آدم رو بفشاری،دست همه رو از دم ماچ کن شاید فرجی شد
    • حسین IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      درود بر کاربر بچه‌ها متشکریم کاملا منطقی نوشتی واقعا اعضای تیم وکادر فنی ایثار کردند با وجود همه نامردیها در حق آنها تلاش کردند ولی چه کنیم که همه این تیم را همجوره کتک زدند بالاخره چوب خدا صدا ندارد یکی از کمک داوران دربی با حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس همه چیز را برای عدالت خواهان نشان داد انشالله که موفق باشید هم اعضای تیم وهم ساپینتو با معرفت اما مظلوم
    • منطق اث‌دق‌لالی IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      8دهه افتخار؟ کمتر برا خودتون نوشابه باز کنین فی المثل دهه گذشته کجا رو گرفتید؟ شیش‌تای العین یا سه تاوچهارتایی شدن جلو تیم‌های قطری ؟ یاشایدم به اینکه تنها تیم ایرانی هستین که براتون میزبانیه مرحله نهایی acl اونم دوبار گرفتن اما طی اون دوبار موفق نشدین جام رو در خانه نگه دارین مفتخرین؟ در رابطه با فصل پاک هم که فرمودین چطورشد وقتی که اول بازی تو رختکن خسرو حیدری تو حلقه اتحادتون هروله کنان رگ گردن باد می کرد جام پاک و ارزشمند بود اما وقتی دیدین زورتون تو زمین به رقیب نمی رسه پیف‌پیف بو می ده لااقل کمی شرم کنید.
  • عامیرزا IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    خوشبخت ترین بازیکن تمام دوران کمپ پفک عابی خودتی و بس! اگه اون پنالتی رو برای پرسپولیس گرفته بودن الان تو مکتب ناب فرهیختگان کیسوی وحومه جوری ازتار وپود جدا میشدی که اینجوری به سلام نظامی نمیرسیدی و تو همون وقت قانونی،بازی تموم و بعدش خیلی چرب و تروتمیز رو صندلی الکتریکی هواداران با فرهنگ و نجیب وخوشزبان عستقلال شش بار اعدام وجزغاله شده بودی عمو.تهمت کمکاری وخیانت باب جدیدی نیست که تو سیرک دوپینگیای پارانوییدی جدیدن بازشده باشه.از دربی52 تا الان هرجا باختن نصف تیم خودشون هم خائن وجاسوس بودن!فقط نکته ضخیمش اینجاست که تیمی که اینهمه کمکار وخائن وتوطئه گر وفاسد داره اصولن تو فوتبال چکارداره و چی از سر ورزش این مملکت میخاد وچرا این گاراژ مخوف سانتریفیوژی تری دی! رودست جمی تعطیلش نمیکنن برن تو کا دلار وسکه و هایما و آریزو و پهباد!!دوکتور فتقولاح زاده که با صراحت به همه شون یاد داد که بابا چکهای وزارتخونه بابایی رو سه بارپاس کن و برو هکتاری زمین و ویلا بخر پول استرا وساپینتو وبقیه گردن عسپانسر و دولت و پرسپولیسیا!بهرحال عستقلالی باش تا شب دولتت بدمد.الخ
  • آبی قدیمی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    چقدر نجیب و آقا هستی تو... به وجودت افتخار میکنم... شیر مادرت حلالت که برای لحظاتی دلمون رو شاد کردی... إن شاءالله خداوند تو رو برای خانواده محترمت و ما حفظ کنه..و
    • 6 IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      فقط چند ثانیه درد را به تعویق انداخت. متشکریم که رودکی شادشون کردی خخخخ
  • صادق IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    شانس آوردی داور پنالتی که دادی نگرفت وگرنه مثل بازی با الهلال استقلالیای بافرهنگ مثل حسینی از خجالت در میومدن
    • لنگ حقیر IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      باز لنگ مافیائی بدون اجازه وارد شد
  • ج IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    دوست داریم مرادمند.یه دونه ای به مولا
  • بهرام IT ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    هههههه کدام کم کاری!!مراد مند بهترین بازیکن استقلال هست هیچ وظیفه گلزنی هم ندارد که همیشه تاوان کم کاری مهاجمان استقلال را هم پس میده و گلها را هم همیشه مرادمند میزنه،،آفرین به مرادمند.
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    عاشقتم دادا ! باغیرت بامرام زحمتکش دوست داشتنی باتعصب و بسیار بسیار فنی و هشیار
  • کیان پرسپولیسی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    مرادمند همینکه عذر خواهی کرد کلی بود ولی خدا وکیلی پرسپولیس هم بهتر بود هم براش یه پنالتی گرفته نشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی