یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
۰ |
۰
مربی اخراجی بایرن مونیخ در راه پاری‌سن‌ژرمن!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه مشهور فرانسوی ناگلزمن را جانشین محتمل کریستوف گالتیه معرفی کرده، و تیری آنری نیز می‌تواند دستیار او باشد.

به گزارش نشریه اکیپ در روز یکشنبه، یولیان ناگلزمن گزینه اصلی پاری‌سن‌ژرمن برای جانشینی کریستوف گالتیه است و مذاکرات وارد مرحله پیشرفته شده است. گفتگو بین دو طرف چند هفته است که ادامه دارد و گفته می‌شود توافق نزدیک است. علاوه بر این، ناگلزمن را تیری آنری، فوتبالیست سابق فرانسوی، به عنوان دستیار همراهی خواهد کرد.

این مربی آلمانی که در ۳۵ سالگی کارنامه‌ای درخشان و پر بار برای خود رقم زده، از سال ۲۰۲۱ تا مارس گذشته هدایت بایرن‌مونیخ را برعهده داشت و یک قهرمانی بوندسلیگا را به دست آورد. او پیش‌تر رکورد جوانترین مربی تاریخ بوندسلیگا را با هدایت هوفنهایم در سال ۲۰۱۶ شکسته بود و پس از آن مدتی را نیز به عنوان سرمربی لایپزیش سپری کرد.

نام‌های دیگری نیز برای جایگزینی گالتیه مطرح شده‌اند. گالتیه در ابتدای فصل وارد تیم شد اما نتوانست هیئت مدیره و هواداران پاریسی را راضی نگه دارد، حتی با عنوان قهرمانی لیگ در این فصل. روزنامه «لاپاریزین» که بسیار نزدیک به پاری‌سن‌ژرمن است در پایان ماه مِی لوئیس انریکه را به عنوان گزینه مورد علاقه برای مربیگری این تیم معرفی کرد. ژوزه مورینیو که در حال حاضر سکان هدایت رم را در دست دارد و اخیراً در فینال لیگ اروپا به سویا باخت، نیز در بین گزینه‌ها قرار دارد، اما مطبوعات ورزشی فرانسوی مدعی شدند که او چندان تمایلی به هدایت پی‌اس‌جی ندارد. تیاگو موتا بازیکن سابق پاری‌سن‌ژرمن که فصل فوق‌العاده‌ای را در بولونیا سپری کرده و مارسلو گالاردو نیز در لیست قرار دارند.

این مطلب را هم بخوانید: بزرگ‌ترین اتفاق تابستانی فوتبال اروپا در پاریس؟/ آقای خاص؛ هدف بزرگ الخلیفی و دوستان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی