نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ماجرای «نیم‌فصل استراحت» گل‌محمدی چیست؟/ سرمربی پرسپولیس جدا می‌شود تا به یک نیمکت خاص برسد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی موفق پرسپولیس پس از فتح سه‌گانه با این تیم، مصاحبه‌ای جنجالی انجام داد و همه هواداران این تیم را وارد شوک کرد!

یحیی گل‌محمدی در برنامه تلویزیونی ورزشگاه، با بیان اینکه کوچکترین سهم را در قهرمانی‌های این فصل داشته است، گفت از نظر روحی خسته است شاید نیم فصل استراحت کند و یا به تیمی برود که تنش کمتری داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص برنامه‌اش برای فصل آینده و ادامه کار در این تیم یادآور شد: «کار کردن در این تیم افتخار است. فشار کاری خیلی بالایی در چنین تیم‌هایی وجود دارد. وقت و زندگی ات را می‌گذاری. فشار خیلی زیادی را باید تحمل کنی. من خودم یک مقدار از لحاظ روحی روانی و جسمی خسته شده‌ام. نمی دانم می‌توانم نیم فصل استراحت کنم یا به تیمی بروم که تنش فوتبالی کمتری داشته باشد. به هر حال جلسه‌ای با آقای درویش خواهیم داشت. اگر بخواهیم ادامه دهیم از همین امروز باید آغاز کنیم.»

این مصاحبه یحیی گل‌محمدی بارها در رسانه‌های مختلف بازنشر شد اما شاید کمتر کسی توجهی به عبارت کلیدی «نیم فصل استراحت» این مربی داشت. معمولاً مربیان مطرح و موفق از نیم فصل هدایت تیمی را قبول نمی‌کنند و همواره دوست دارند تیم آینده را خودشان ببندند. این دسته از مربیان تیم خود را بر اساس عقاید تاکتیکی می‌چینند و سعی می‌کنند در نقل و انتقالات تابستانی بازیکن مورد نیاز را بخرند و نه فصل زمستان. در زمستان نه بازیکن مناسبی پیدا می‌شود و نه تیم مدعی قهرمانی که یحیی گل‌محمدی پس از فتح سه‌گانه با پرسپولیس زمستان آینده برود و هدایت آن را بر عهده بگیرد. پس ماجرا چیست؟

شاید یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته باشد که در زمستان آینده هدایت یک تیم خاص را بر عهده بگیرد که سرمربیگری در آن آرزوی همه مربیان ایرانی است؛ تیم ملی ایران!

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به علت گرمای هوا در قطر، در اوایل سال ۲۰۲۴ (۲۰ دی تا ۸ بهمن ۱۴۰۲) برگزار می‌شود. ظاهراً قرارداد امیرقلعه نویی با تیم ملی ایران تا پایان همین رقابت هاست که در صورت موفقیت یا رسیدن به فینال جام ملت‌ها تا پایان جام جهانی آینده تمدید خواهد شد. در صورتی هم که امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌ها موفق نشود این احتمال قوی وجود دارد که مربی دیگر جایگزین سرمربی تیم ملی شود.

یحیی گل‌محمدی هرچند در جمع گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی ایران پس از جدایی کارلوس کیروش نبود اما حالا با قهرمانی‌های متوالی با پرسپولیس شرایط نسبت به گذشته خیلی فرق کرده است!

در همین رابطه: پیشنهاد وسوسه‌انگیز برای گل‌محمدی/ سرمربی پرسپولیس لژیونر می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۱
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    لطفا استقلالی ها همه کامنت های من را تا آخر صفحه بخوانند... در فینال جام حذفی، وقتی استقلال گل تساوی رو بر خلاف تمامی مهندسی هایی که در طول بازی انجام دادند، زد، یحیی گلمحمدی نمی دانست باید چه کاری انجام بدهد برای همین سریعا به کمک داور پرسپولیسی گفت مگه تو داور ما نیستی پس لطفا یک کاری بکن داریم جام را از دست می دهیم مثلا ببین می تونی ساپینتو را اخراج کنی تا در 30 دقیقه وقت اضافه، بازیکنان استقلال بدون سرمربی باشن و تیمشان را به هم بریزی. کمک داور هم گفت ای به چشم و سریعا به محمد حسین زاهدی فر الکی گفت ساپینتو اینکار را کرد و داور وسط هم آمد ساپینتو را بدون هیچ دلیلی اخراج کرد و ساپینتو که از هیچی خبر نداشت، سریعا رفت به طرف داور و گفت بابا تو رو خدا بگو به چه دلیلی اخراج شدم اصلا کاری نکردم و این از حرکات ساپینتو، کاملا معلوم بود. و بی شرمانه تر اینکه همین داور در آخر بازی در جشن قهرمانی پرسپولیس حکومتی شرکت کرد و همه را بغل کرد و با آنها دست داد و عکس یادگاری گرفت و گفت قابلی نداشت برای تیمم هر کاری بخواهید می کنم. حالا شماره کارت کی داده شد ما نمی دانیم.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      با حضور کمک داور بازی که با دستور یحیی گلمحمدی حکم اخراج ساپینتو را امضا کرد تا استقلال را مهندسی شده ببازونن تبانی آشکاری صورت گرفت که باید نهادهای فیفا به این قضیه ورود کنن و بازی رو 3 بر صفر به نفع استقلال کنن و جام رو از پیروزی حکومتی بگیرن. اما وزارت ورزش و کمیته داوران و فدراسیون فوتبال و همه نهادها از بالا تا پایین در تلاش هستن که این قضیه را با انواع روش ها و ترفندها به حاشیه ببرند و ماست مالی کنند. مطمئنا چون حجت کریمی از خودشونه به فیفا برای این اتفاق شکایت نمی کنه. خاک بر سر این فوتبال کثیفی که در ایران چند سالی هست رواج پیدا کرده و کار به جایی رسیده که نیازی نمی بینن پنهانی مهندسی کنن و علنی مهندسی می کنن و علنی در جشن قهرمانی این تیم شرکت می کنن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      با قهرمان کردن پیروزی حکومتی به صورت مهندسی شده در لیگ برتر و جام حذفی روسیاهی بزرگی برای فوتبال ایران رقم خورد و این لکه ننگ تا همیشه در تاریخ باشگاه پیروزی می مونه و از یادها نمیره. البته لکه ننگی هم برای کمیته داوران و داوران شیتیل بگیر ثبت می شه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      لنکه ننگ بزرگی هم برای کمیته انضباطی و اخلاق ثبت شد چون وقتی یحیی گلمحمدی فصل پیش به داور حمله کرد و هلش داد و کتکش زد باید طبق ماه 55 به مدت 6 ماه از حضور در تمامی میادین محروم می شد ولی فقط 6 جلسه محرومش کردن که اکثرش تعلیقی بود و ماست مالیش کردن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      با رضا جاودانی صحبت می کنم چرا در بحث قضیه یحیی گلمحمدی آخرتت رو به دنیا فروختی چون این فوتبال و این دنیا تموم میشن و شما می مونی و اعمالت و هیچکدوم از پرسپولیسی ها نمی تونن برات کاری بکنن توی اون دنیا. امسال هم که به ناحق حکم به محرومیت 4 ماهه ساپینتو دادید تا از فوتبال ایران حذفش کنید که انصافا بی تقصیر بود. اگر ساپینتو مسلمان نیست ولی خدایی دارد که اعمال شما را می بیند.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      برای اینکه تیم های استقلال و پیروزی مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند دو مشکل بزرگ وجود داشت. یکی مالکیت مشترک و یکی ورزشگاه خانگی. می دانیم که هر دو تیم یک مالک مشترک دارند که آن هم وزارت ورزش است و استادیوم هر دو تیم هم ورزشگاه آزادی است. بنابراین حتی اگر مشکل مالکیت را حل می کردند این دو تیم نمی توانستند یک ورزشگاه را به عنوان ورزشگاه خانگی خود معرفی کنند که سر این موضوع کار به جنگ و دعوا می کشید. برای حل این مشکل آسانترین راه این بود که یکی از دو تیم را حذف کنند و طبعا حکومت تیم خودش را حذف نمی کند. برای همین تصمیم گرفته شد که بدهی استراماچونی را پرداخت نکنند تا حذف استقلال از آسیا برای هواداران استقلال، عادی جلوه کند و بعد از اینکه حذف استقلال قطعی شد سریعا بدهی استراماچونی پرداخت شد. با حذف استقلال هم مشکل ورزشگاه خانگی حل شد و هم مشکل مالکیت. چون وزارت ورزش حالا فقط یک تیم برای رقابت های آسیایی دارد و با یک سند سازی جعلی هم استقلال را به وزارت اقتصاد واگذار کردند و پرونده را فیصله دادند.
    • شادی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      کیسه بیانیه نویس متوهم! جای اینکه صبح تا شب بیای اینجا صبح تا شب شعر تحویل خودت بدی! اونم ده تا ده تا ! برین بگردن ببینید تیم کوچیک کیسه از مدیر و هیت مدیره و مربی و یه مشت بازیکن بنجل و همه رو مصر بدونید الاه خود متوهم تون رو الان وضع تون بهتر بود! از خبر ورزشی بعیده اجازه بدن یه متوهم برای هر خبر بیاد اینجا سوزشش درون رو با ده تا کامنت خالی کنه!!!!
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      به هواداران واقعی استقلال میگم ببینید با سندسازی استقلال رو از لیگ قهرمانان آسا حذف کردند و از استقلالی هایی که هم پول دارند و هم تخصص دارند و هم توانایی ارتباط با خارج از کشور را دارند تقاضا می کنم جلوی حذف استقلال را بگیرند و اطلاع بدهند که سندسازی صورت گرفته. حداقل استقلال هم مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم بگیرد و اگر نشد باید متوجه شوند که با سندسازی استقلال را حذف کردن تا پرسپولیس را به آسیا بفرستند و باید جلوی حضور پرسپولیس در آسیا را بگیرند. شما تلاش خودتان را بکنید و اگر نشد اشکالی ندارد چون پرسپولیس حکومتی توان قهرمانی در آسیا را ندارد و فقطمی توانند عکسش را در اینترنت ببینند
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      طبق آخرین اخبار که موثق هم هستند کمیته داوران و وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال همراه با برنامه فوتبال برتر و محمد حسین میثاقی لنگی و رسانه های لنگی در تلاش هستند که یک راهی پیدا کنند تا قهرمانی پرسپولیس حکومتی را درست جلوه بدهند و تقصیرها را گردن یک نفر یک دو نفر بیندازند و بقیه را کاملا پاک و سالم جلوه بدهند. هواداران فوتبال دقت کنند که گول اینگونه اخباری که به دقت طراحی می شوند و برنامه سازی های از پیش تعیین شده را نخورند و بدانند که باند مافیای لنگ چه در کمیته داوران و چه فدراسیون فوتبال و چه سازمان لیگ و چه در رسانه های لنگی و دیگر نهادها همه دستشان در یک کاسه است و همه آن ها لنگه ننگ بزرگی برای فوتبال ایران هستند و فوتبال ایران فقط وقتی درست می شود که این ها را حذف کنند از فوتبال و افراد پاک و با صداقت و خداترس را وارد فوتبال کنند. تا این ها هستند نمی گذارند که فوتبال در جریان طبیعی خودش شکل بگیرد. باید این باند مخوف را به هر صورت ممکن از فوتبال ایران حذف کرد. باحذف این ها فوتبال ایران پیشرفت زیادی خواهد کرد
    • وحید قربانی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      خدا لعنت کنه این کمیته داوران رو که داشتیم زیرزیرکی قهرمان می شدیم با یک اشتباه غیر عمدی دست هممون رو شد. اگه می خواستید کاری بکیند نباید گاف می دادید. اول که من رفتم اداره به همه پز دادم قهرمان شدیم و کلی پول شیرینی دادم ولی الان که گندش در اومده ابروی من پرسپولیسی رفته و مدام تو اداره میگن با دوز و کلک قهرمانتون کردن و با کمک داور. کاش یه جوری بازی رو در میاوردید کسی نفهمه به صورت زیر پوستی. الان با این فشاری که روی ما هست باید چیکار کنیم. هم قهرمان شدیم و هم نمی تونیم پزش رو بدیم چون مشخص شده جعلیه و تبانی صورت گرفته. واقعا اعصاب ملت خورد شده
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      می بینید که علی پروین و حمید درخشان و فرشاد پیوس و محمود خوردبین و دیگر پیشکسوتان پرسپولیس بعد از تبانی داوری همه توی غار تشریف دارن تا اب ها از آسیاب بیفته و همه در سکوت مطلق کامل قرار دارن. چون این لکه ننگیه که پاک شدنی نیست تا همیشه موندگاره روی لباس قرمزشون. پیشنهاد می کنم روی لوگوی پرسپولیس یک لکه ننگ قرار بدن در کنار ستاره جعلیشون
    • مرتضی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      واقعا همینطور بود تیم پرسپولیس ۲تا جام رو باکمک داور آن عزیز گرفت اگه اینطوری که استقلال فصل اینده بره دنبال جذب داور بگرده تا بازیکن.
    • یک دوست IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      استقلال حالا حالا قهرمان نمیشه یا نمیزارن بشه چون که .... جشن قهرمانی نگرفت و همراه مردم بود
    • سرورت پرسپولیس IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      آقا این خیلی حالش بده ها 🤣🤣🤣🤣🤣 دوسته عزیز تو کارو زند گی نداری 24 در حال نظر دادن علیه سرورت پرسپولیس هستی؟؟ آنقدر یعنی بیکار؟؟ 😂😂😂😂 نکنه از تحریریه خوده خبر ورزشی هستی 😉😉😉😉 دوست عزیز برو یکم به مسائل باشگات برس که از روزنامتون اس تق لال جوان که زمین خواره اونم از عمو فتلتون که دزد از آب در اومد، برو یکم در باره باشگات تحقیق کن که پولای طرفداراتونو می‌خورنو یه لیوان هم روش، به ریشتونم می‌خندن، حواستونم به سرورتون پرسپوليس پرت میکنن 😉😁
    • باشگاه همیشه طلبکار: IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      اگه ما به کمک داورا قهرمان شدیم شما هم به کمک داورا سوم شدید!! جای شما بدبختا ته جدوله. فرگوسن درباره منچسترسیتی میگه: "آنها باشگاه کوچکی هستند با ذهنیتی محدود. تمام چیزی که آنها درباره‌اش صحبت میکنند منچستریونایتد است. آنها نمیتوانند این را از ذهن خود پاک کنند و با آن کنار بیایند". این حرف فرگوسن منو یاد کیسه‌کشا میندازه که دائم میگن پرسپولیس فلان، پرسپولیس بیسار. فرگوسن در جای دیگه‌ای میگه: "فاصله پیروزی تا شکست شانس نیست، فقط و فقط تلاش است". ایشان در جای دیگری میفرمایند: "هرگاه با بی‌قیدی با شکست مواجه شوید یقین داشته باشید که شکستهای بعدی نیز در راه خواهد بود". حکایت حکایت شماست که از همه چی داستان میسازید و خودتونو باهاش به خواب میزنید. آقای "لنگیا مافیای فوتبال ایران" شما آزادی تا آخر عمرت این مزخرفات رو تکرار کنی و دوستات تو رو لایک کنن. شما آزادی هیچ انتقادی به تیم داغونت نداشته باشی و پرسپولیس و آمریکا رو مقصر تمام بدبختیا و گرفتاریات بدونی‌. به قول فرگوسن: "هیچوقت وقتتان را با افراد دیوانه سر نکنید".
    • دربی باز IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      هیچ مربی پرسپولیسی چه ایرانی چه خارجی حتی با قهرمانیهای متعدد در پرسپولیس نمیتواند بیرون از ایران و با تیم ملی نتیجه بگیرد ( با دوران قبل از بابا مسعود کاری ندارم ) بیرون از اینجا نه بابا مسعودی هست نه مهد تاج نه یحیی بلکه پرفسور برانکو هم دیدید که با تیم عمان هیچ کار خاصی نتوانست انجام دهد
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    افشین پیروانی به دروغ اعلام کرد ساپینتو به طرف داور آب دهان انداخت و اخراج شد. که اولا این به هیچ عنوان حقیقت ندارد و شرکت کردن کمک داور در جشن پرسپولیس حکومتی این را تایید می کند و ثانیا در دربی پارسال، وقتی یحیی گلمحمدی به داور حمله کرد و هلش داد و کتکش زد پس چرا اخراج نشد؟ یعنی یک آب دهان انداختن، از حمله کردن و هل دادن و کتک زدن جریمه بالاتری دارد؟ پس جناب افشین پیروانی دروغ هم حدی دارد و دوران فریبکاری به پایان رسیده و مردم همه چیز را می‌دانند. اگر به جام های حلبی مهندسی شده دلتان خوش است پس به خوشحالی خودتان ادامه دهید تا زمان مرگتان برسد و بعدا باید پاسخگوی تمامی اعمال خودتان باشید
    • من یه کیسه متوهم IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      من با افتخار یه کیسه کش متوهم!
    • سلام نظامی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      این بده خدا متوهم تا حالا باخودتون فک کردین چرا از ۱۶ تا تیم حاضر تو لیگ همه از شما متنفرن به شما سوگلی میگن ..حتما میگی چون حسودی میکنن از قهرمانی ما ..ههههه باشه
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    بعد از صحبت های افشین پیروانی مبنی بر اینکه ساپینتو آب دهان به سمت داور انداخت و اخراج شد، بعد از چند روز که داوران نمی دانستند علت اخراج ساپینتو را چه بگویند می بینیم که به این نتیجه رسیدند که از همان دلیلی که افشین پیروانی برایشان انتخاب کرده بود استفاده کنند که صحبت هایشان هم یکی باشد. جدیدا هم پرسپولیسی ها با همکاری کمیته داوران دارند تلاش می کنند بگویند چون ساپینتو به منطقه پرسپولیسی ها رفت کارت قرمز گرفت که داور باید یک کارت زرد می داد و چون دومین کارت زردش بود باید اخراج می شد و اشتباه داور این بود که مستقیما کارت قرمز داد. این هم جدیدترین روش ماست مالی کردن و سرپوش گذاشتن روی این قضیه که پرسپولیس حکومتی رو مهندسی شده با کمک مستقیم داوران قهرمان کردند.
    • من یه کیسه متوهم! IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      من یه کیسه متوهم که از شدت سوزش درون فقط دارم خالی میکنم
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    وقتی تیم استقلال گل مساوی را در دقایق آخر بازی زده و هم خود ساپینتو و هم تیم استقلال به لحاظ روحی روانی در سطح بالاتری نسبت به پرسپولیسی ها قرار گرفتند چرا باید ساپینتو موجبات اخراج خودش را فراهم کند و روحیه تیمش را به هم بریزد؟ ساپینتو فقط برای این اخراج شد که چون بعد از گل استقلال روحیه بازیکنان استقلال بسیار بالا رفته بود و روحیه پرسپولیسی ها بسیار پایین آمده بود و هر لحظه بیم این می رفت که استقلال در 30 دقیقه وقت اضافه گل برتری و حتی گل های بیشتری بزند باید سریعا روح و روان بازیکنان استقلال را به هم می ریختند و در نتیجه ساپینتو را از کنار زمین اخراج کردند که نتواند در کنار زمین باشد و به تیمش انگیزه حمله بدهد.
    • نوید IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      شماها به توهم ها تون ادامه بدین،ما هم به موفقیتهامون
  • رضا آفاق IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    دوباره شروع شد فصل نقل و انتقالات و رژه خبرورزشی روی اعصاب هواداران پرسپولیس ، چرا به عنوان یک مرجع خبری دنبال این نیستید که این 250 میلیارد معادل 5میلیون دلار واقعا جوابگوی تیمی مثل پرسپولیس نیست؟ ما که میلگرد نداریم بدیم یا حواله مس و غیره
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    وقتی ساپینتو گفت پرسپولیس نه شخصیت قهرمانی داشت و نه حقش قهرمانی بود باید محرومیت چهار ماهه و در نتیجه حذف شدن از فوتبال ایران و همچنین اخراج بی‌دلیل در دربی را هم به جون بخرد. مافیای لنگ اجازه نمی‌دهد دشمنش توی فوتبال ایران حضور داشته باشد و سریعا حذفش می کند.
    • من یه کیسم! IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      خوب بعد از ده سال که سرورم پشت سر هم تمام افتخارات به دست آورد و این اخری دیگه با یه کامنت سوزشش رفع نمیشه
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    1- بعد از اینکه پرسپولیس یک بر صفر جلو افتاد مهمترین صحنه بازی در دقیقه 70 اتفاق افتاد که آن هم خطای مرتضی پورعلی گنجی بود و اشکان خورشیدی باید کارت زرد دوم را می داد و اخراجش می کرد. پرسپولیس باید از دقیقه 70 بازی، 10 نفره بازی می کرد آن هم مقابل استقلال سراسر هجومی با بازیکنان تکنیکی و سرعتی. داور می دانست نباید کارت زرد بدهد و اخراجش کند چون خطا را دید و گرفت و می دانست پورعلی گنجی قبلا یک کارت زرد دارد اما کارت زرد دوم را از روی عمد نداد. این اخراج از نگرفتن پنالتی در دربی قبل 10 برابر برای استقلال با ارزش تر بود چون هم می‌توانست گل مساوی را بزند و هم با یک بازیکن بیشتر نتیجه را به سود خودش تمام کند و قهرمان شود.
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    2- بر خلاف اینکه گفته می شود اشکان خورشیدی آمادگی این بازی را نداشت اما من مطمئن هستم که او کاملا آمادگی بازی را داشت اما وقتی دقیقه 80 رسید او می‌دانست فشار استقلال روی دروازه حربف بسیار زیاد می‌شود برای همین فریبکارانه طوری وانمود کرد که دیگر نمی تواند ادامه دهد. آیا داوری که نمی تواند به بازی ادامه دهد 10 دقیقه تیم استقلال را که نیاز به گل داشت را ابتدا سرد می کند و بازی را از جریان می اندازد و بعد از 10 دقیقه که مثلا روی پایش اسپری زدند با حالت مسخره کردن و با خنده های واقعا مضحک اعلام می کند که نمی تواند ادامه دهد. داوری که راست می گوید و واقعا مصدوم شده از درد مصدومیت باید چهره اش این درد را نشان بدهد و حتی وقتی نمی تواند این دیدار را به پایان برساند باید با چهره ای بسیار غمگین و واقعی، ناراحت باشد که چنین بازی مهمی را که 60 میلیون بیننده دارد از دست داده. آیا شما چنین چیزی از اشکان خورشیدی دیدید؟
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    3- بعد از 9 یا 10 دقیقه وقتی که روی مداوای مصدومیت فریبکارانه اشکان خورشیدی تلف شد، اشکان خورشیدی فقط 9 دقیقه وقت اضافه گرفت که این وقت اضافه فقط برای مصدومیت خودش بود پس وقت های اضافه نیمه دوم چه شد. حداقل 8 دقیقه باید در نیمه دوم وقت اضافه می گرفت. در نیمه اول هم باید 8 دقیقه وقت اضافه می‌گرفت که فقط 2 دقیقه گرفت که این هم جای تعجب دارد. در نتیجه در نیمه اول باید 8 دقیقه و در نیمه دوم 18 دقیقه وقت اضافه می گرفت. انگار دوست داشت سریعتر بازی را تمام کند تا پرسپولیس قهرمان شود.
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    4- خطایی که محمد حسین زاهدی فرد روی گل دوم پرسپولیس گرفت کاملا اشتباه بود و با توجه به اینکه قبلا خطای هند پنالتی با آبشار کیروش استنلی را 3 متر بالاتر از بازیکنان در بازی با سپاهان، برای استقلال نگرفت به نظر می رسد به طور عمد یک ضربه ایستگاهی بسیار مهم در نقطه‌ای عالی و در زمانی بسیار مناسب به پرسپولیسی ها هدیه داد. این خودش اوج مهندسی در این بازی بود. اگر آن صحنه را خطا اعلام نمی کرد گلی به ثمر نمی رسید. ضمنا آن هایی که می گویند اگر بازی به ضربه پنالتی می رسید باز هم پرسپولیس برنده می شد چون بیرانوند را داشتیم، بروند و ببینند که سید حسین حسینی هم یک پنالتی گیر بسیار عالی است و در بازی های زیادی این را نشان داده. همین که پرسپولیس در دو بازی مقابل استقلال در ضربات پنالتی باخته بود موید این مطلب است.
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    5- چرا 7 داور برای دربی انتخاب شدند؟ مگر در دربی قبل داور، هند گولسیانی را ندیده بود که دو داور پشت دروازه اضافه کردند؟ مگر مشکل ندیدن بود؟ پیام حیدری در بازی قبل کاملا صحنه را دید و پنالتی اعلام نکرد پس مشکل ندیدن صحنه یا نبودن VAR نبود بلکه تصمیم گیری روی صحنه بود. همچنین اضافه کردن داورها و مشورت کردن های آن ها وسط بازی و گرفتن زمان بازی و مصدومیت داور در کلیدی ترین زمان بازی و تعویض داور جای شک و شبهه بسیاری داشت چون تا الان در هیچ دربی در 10 سال گذشته چنین اتفاقی نیفتاده بود.
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    مسیر مهندسی‌های چند بازی آخر نیم فصل دوم برای قهرمان کردن پیروزی حکومتی ....... در دیدار با صنعت نفت آبادان، آفساید واضح شیخ دیاباته را نگرفتند تا بتواند گل بزند و در آنجا 3 امتیاز مهندسی شده تقدیم پیروزی کردند. در دیدار با مس رفسنجان و در یکی از سخت‌ترین و کلیدی ترین بازی ها، خطای پشت محوطه جریمه را داخل در نظر گرفتند تا باز هم پیروزی بتواند گل بزند و 3 امتیاز مهندسی شده هم در آن بازی تقدیم‌شان کردند. اگر دقت کنید بعد از پنالتی که گرفتند مس رفسنجان بیشتر از 60 دقیقه 10 نفره بازی کرد ولی پیروزی قادر نبود دروازه مس رفسنجان 10 نفره را هم باز کند که ارزش این مهندسی چند برابر می شود. در بازی بسیار مهم و سرنوشت ساز دربی، خطای هند بسیار واضح گولسیانی در دقیقه 18 را نگرفتند تا تیم پیروزی در ادامه از هم نپاشد و در نتیجه 3 امتیاز مهندسی دیگری را در مهمترین و حساس‌ترین مسابقه تقدیم پیروزی کردند. ضمنا با نگرفتن آن پنالتی، استقلال را هم از کورس قهرمانی خارج کردند. فقط یک امتیاز را از پیروزی می گرفتند سپاهان قهرمان می شد. پس هم در لیگ و هم جام حذفی مهندسی شده قهرمان شدند و سوپرجام کاغذی
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    پرسپولیس حکومتی تیم فلجی است که خودش توانایی قهرمان شدن را ندارد و باید سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف دست به دست هم بدهند تا این فلج را بلند کنند و در رتبه اول جدول بگذارند. این ننگ بزرگی برای پرسپولیس حکومتی است. حتی یک فلج مادرزاد هم حاضر نیست بهش ترحم کنند و دوست دارد تمامی کارهایش را تا جایی که ممکن است خودش انجام بدهد. ولی پرسپولیسی ها حتی عزت نفس یک فلج را هم ندارند. البته توهین به انسان های معلول نکردم و فقط یک مثال بود. مخلص همه معلولان هستم و هر کاری بتوانم برایشان انجام میدهم.
    • ورزشی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      سلام✋️بیکار همه خوانندگان خبر ورزشی دعا 🤲می‌کنند که یک کار خوب و مناسب پیدا کنی تا از این بیکاری و توهم‌ و مالیخولیا نجات پیدا کنی
  • امیر IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    از یه طرف قانون سقف اعتبار میذارن،از یه طرف پرداخت ارزی رو ممنوع میکنن و در نهایت تعجب سهمیه بازیکن خارجی رو افزایش میدن،دقیقا از اون قوانین خلق الساعه که خواستن کلک استراماچونی رو بکنن، از روزی که چشم باز کردم تاجی بودم و قبول کردم که فوتبال با همه چیزش قشنگه،برد و باخت،داوری و ناداوری،بالا و پایین رفتن، ۵۵ ساله که با این تیم هستم و همه چیز دیدم ولی باور بفرمایید اوضاع اینروزا خیلی عجیبه،کی باور میکنه که ۶ تیم بالای جدول در هر فصل و هر کدام کمتر از ۱۰۰۰ میلیارد تومن هزینه میکنه که این قوانین رو مینویسین؟عشق جانان حلقه ای هم به دل و قلبم زده که نمیتونم اونو بی خیال بشم.راستی چرا سرتاپای این فوتبالو خصوصی نمیکنین؟ولش کنید به امان خدا،یه طوری میشه دیگه.
  • شادی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    عزیزم به جای اینکه به خبرها و تحلیل های تخیلی رو بیاورید! با این خبرهای زرد بهتر بری با همه کیسه جماعت سرگرم بشید و مثل هرسال بعد از کله پا شدن مربی کیسه این پیرمردهای کیسه به جونه هم افتادن برا نشستن روی نیمکت کیسه! پرسپولیس بزرگ ده سال پیش برانکو ساختار شکل داد آقا یحیی این مسیر رو به مقصود رسوند این دام را جای دگر نح آق خبری!
    • سحر IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      هرچقدر هم فدراسیون و داورا و سایت های ورزشی و غیر ورزشی و زمین و زمان دست ب دست هم بدن واس زمین زدن پرسپولیس تیرشون ب سنگ میخوره میدونی چرا؟؟؟چون خدا با ماست و جای حق نشسته
  • کیصه IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    شخصی که با عنوان لنگیامافیاپیام میفرسته فکر کنم سوزشی که وی گرفته و فشاری که بهش واردشده قابل جبران و گفتنی نیست بسوز و بنویس ما هم با پیامهایت کیف میکنیم
    • سحر IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      سوزش کیسه کشا افتخار ماست هرچقدر بسوزند و فشار بخورن بازم کمه
  • حیدریم عشق الستقلال IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    به نام الستقلال که در طول تاریخ 40 ساله خود به غیر از اسم و تاریخ و نماد نظام است در عمل هم ثابت کرده که یه نماد و برند بزرگ برای عاشقان جمهوری اسلامی است الستقلال فقط یه تیم نیست! الستقلال با بیش از سه ملیون هوادار و عاشق نظام یه مکتبه برای ما عاشقان نظام ومن الله توفیق
    • پیروزیچی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      با دون مایگی و رذالت و فرار رو به جلو نمیشه ویژگی برجسته و عیان حکومتی بودن تیم پیروزی رو به تیم مظلوم و پاک و مایه فخر استقلال وصله کرد.
  • ورزشی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    بابا خبر ورزشی این نظر ده و کامنت نویس بیکار یعنی [] را اگر به استخدامتان در بیاورید خیلی خوب می‌شود البته نه به عنوان خبرنگار بلکه یک شومن و دلقک خوب و متوهم که بگذارید توهمات خودش را به صورت یک ویدئو طنز هر روز در سایت شما منتشر کند تا هم خواننده ها و هم مسئول سایت و هم مسئول بخش نظرات سایت از دست این آدم بیکار متوهم راحت شوند
  • تاج با اصالت IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    یاد صحبت های فرهاد مجیدی فصل قبل افتادم که گفت مربی فلان تیم هرچی فن کشتی و بوکس بود روی داور پیاده کرد (خل محمدی) رو میگفت،حکم روی کاغذ واسش نوشتن...عین جملش؛ به خدا قسم اگه من اونکارارو کرده بودم تو همین میدون آزادی اعدامم میکردن...دیگه تا آخرش بخون پرسپولیس همش مافیای دولتی ها از دولتهای قبل گرفته ازبابا مسعود تا وزرا تا مسئولین امروز همه لابی میکنن رو لنگی...وقتی تاج ۶تا به هوادار زد و اومد صدر اون وزیر ارتباطات روحانی که همش موقع حرف زدن آب دهنشو جمع میکرد توئیت زد مگه همه تیم ها هوادارن!! باید بهش گفت برو آبلوشه آب دهنتو جمع کن...همه تیم ها جلوی تاج هوادارن ۶تا میخورن و بعضیاشون تراکتورن ۷تایی میشن... واسه لنگیا سوزش داشت ساپینتو اینجوری پرگل شکست میده تیمهارو،گفتن بیایم زمینش بزنیم،از خنده های پیروانی پیرسگ معلوم بود...خل محمدی هم فقط با لابی قهرمان میشه هیچی بارش نیست‌...یادش بخیر جمله زیبای عادل فردوسی که گفت چه وقت برگردون زدن بود آقای گل محمدی...با همون اشتباه تیم ملی گل خورد...وحذف شد....حالا این آدم با اون تیپ مسخرش مثلا میخاد مثل گواردیولا باشه؟!
    • کیسه کش IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      تو را به قران اون کلمه بااصالت رو بردار ، داره معنی خودش اینطوری از دست می ده
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    من واقعا متاسفم که تو کشور افرادی مثل کاربر)لنگیا مافیای فوتبال ایران( را داریم آخه اگه شما دیوانه نیستی چیه همش پیام مینویسی همه برای تفریح فوتبال میبینن اما ظاهرا شما حالت خیلی خوب نیس. خدا شفات بده
  • ابی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    داداش یایا بجز لنگ هیچ جا هیچی نمیشه چون تیم رسانه ایی مافیایی قوی داره براش تبلیغ می کنن
  • ناشناس IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    خبرورزشی از دبل قهرمانی پرسپولیس خیلی فشاری شده وچپ وراست داره خبرهای فیک میزاره
  • زهرا IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان و آقایحیی امپراطور سرخ ترین و محبوب ترین و مظلوم ترین تیم ایران زنده باشید انشاالله تعالی
  • سحر IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    آهای کیسه کش خدایی خیلی بد سوختین که بیس تا کامنت بیس خطی نوشتی در جواب آقای وحید ک خودشو پرسپولیسی معرفی کرده باید بگم شما هم صد در صد یه کیسه کشی.شما چقدر پررو هستین خداییش؟ با این هوچی گری ها ب هیچ جا نمیرسید
  • حیدر امیری IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    آقای گل محمدی که عین گل محمدی معطر هستی بیا به خاطر ما پیرمردای پرسپولیسی از کناره گیری منصرف شید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی