نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
ورود خبرساز جورجینا رودریگس به دانشگاهی در مادرید/ روزهای بی‌پایان کار، دانشگاه و هزار ساعت در مترو!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جورجینا رودریگس، نامزد کریستیانو رونالدو در مراسم فارغ‌التحصیلی خواهرش در دانشگاه اتونومای مادرید شرکت کرد و پیامی احساسی در شبکه‌های اجتماعی خود نوشت.

جورجینا رودریگس به صراحت نشان داده که با وجود تجملات زندگی خود به عنوان یک اینفلوئنسر، مدل و تاجر، ارتباط با خانواده‌اش را کم نکرده است. شریک زندگی کریستیانو رونالدو برای دیدن جشن فارغ‌التحصیلی خواهرش ایوانا، به دانشگاه اتونومای مادرید رفت. جورجینا تلاش و فداکاری او را ستوده و از طریق یک پست احساسی در شبکه‌های اجتماعی، خواهرش را تحسین کرد.

جورجینا تعهد خواهرش به تحصیلات را تحسین کرد و نوشت: «فارغ‌التحصیلی خواهرم. هنوز زمانی که برای امتحان ورودی دانشگاه خود را آماده می‌کردی و روزی که نمره نهایی خود را دریافت کردی به یاد دارم. شروع درس در مادرید، روزهای بی‌پایان کار، دانشگاه و هزار ساعت در مترو، جایی که در آن درس می‌خواندی و غذا می‌خوردی.»

جورجینا رودریگس بیان کرده که راه بسیار طولانی بوده و اظهار داشته که آنها بدترین و بهترین لحظات زندگی را با هم تجربه کردند. این مدل تاکید کرد که رابطه آنها همچنان قوی است: «اما ما هنوز متحد و پیروز هستیم. تو یک بار دیگر به آنچه در نظر داشتی دست پیدا کردی. چه زن و خواهر پرافتخاری، ما به الهام بخشیدن و حمایت از همدیگر ادامه خواهیم داد. دوستت دارم.»

این مطالب را هم بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مردم IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    آفرین به این خواهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی