نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
ورود خبرساز جورجینا رودریگس به دانشگاهی در مادرید/ روزهای بی‌پایان کار، دانشگاه و هزار ساعت در مترو!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جورجینا رودریگس، نامزد کریستیانو رونالدو در مراسم فارغ‌التحصیلی خواهرش در دانشگاه اتونومای مادرید شرکت کرد و پیامی احساسی در شبکه‌های اجتماعی خود نوشت.

جورجینا رودریگس به صراحت نشان داده که با وجود تجملات زندگی خود به عنوان یک اینفلوئنسر، مدل و تاجر، ارتباط با خانواده‌اش را کم نکرده است. شریک زندگی کریستیانو رونالدو برای دیدن جشن فارغ‌التحصیلی خواهرش ایوانا، به دانشگاه اتونومای مادرید رفت. جورجینا تلاش و فداکاری او را ستوده و از طریق یک پست احساسی در شبکه‌های اجتماعی، خواهرش را تحسین کرد.

جورجینا تعهد خواهرش به تحصیلات را تحسین کرد و نوشت: «فارغ‌التحصیلی خواهرم. هنوز زمانی که برای امتحان ورودی دانشگاه خود را آماده می‌کردی و روزی که نمره نهایی خود را دریافت کردی به یاد دارم. شروع درس در مادرید، روزهای بی‌پایان کار، دانشگاه و هزار ساعت در مترو، جایی که در آن درس می‌خواندی و غذا می‌خوردی.»

جورجینا رودریگس بیان کرده که راه بسیار طولانی بوده و اظهار داشته که آنها بدترین و بهترین لحظات زندگی را با هم تجربه کردند. این مدل تاکید کرد که رابطه آنها همچنان قوی است: «اما ما هنوز متحد و پیروز هستیم. تو یک بار دیگر به آنچه در نظر داشتی دست پیدا کردی. چه زن و خواهر پرافتخاری، ما به الهام بخشیدن و حمایت از همدیگر ادامه خواهیم داد. دوستت دارم.»

این مطالب را هم بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مردم IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    آفرین به این خواهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی