نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
خبر مهم حجت کریمی؛ با ۶۰۰هزار دلار محمد محبی  قطعی بازیکن استقلال می‌شود/ آخرین خبر درباره‌ وضعیت قایدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال می‌تواند محمد محبی را به صورت قطعی از تیم سانتاکلارا خریداری کند.

بند فسخ قرارداد محمد محبی با باشگاه سانتاکلارا ۶۰۰هزار دلار است و در صورت پرداخت این پول از سوی باشگاه استقلال محمد محبی قطعی از باشگاه پرتغالی خریداری می‌شود و مشکلی برای حضور در تیم استقلال در فصل آینده نخواهد داشت.

حجت کریمی با اعلام این خبر گفت: با وکیل محمد محبی صحبت‌هایی داشته‌ام و قرار شد این پول از سوی باشگاه استقلال به حساب باشگاه سانتاکلارا ریخته شود. در این صورت محمد محبی فصل آینده برای استقلال بازی خواهد کرد.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد مهدی قایدی هم گفت: مهدی قایدی به صورت قرضی به تیم آبی پیوسته است. او ابتدا باید در اردوی تیم شباب الاهلی حاضر شود و بعد از آن ما برای مذاکره با باشگاه اماراتی به دبی برویم. در مذاکرات اولیه که با باشگاه شباب الاهلی داشتم، نظر آن‌ها برای ادامه حضور مهدی قایدی در ترکیب تیم استقلال مثبت بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    جالبه ها ۶۰۰ هزار دلار برای یک بازیکن ایرانی ؟؟؟ برای سوم شدن که دیگه بازیکن گرون لازم نیست مثلث استقلالی های هیئت رئیسه فدراسیون و هوادار و تراکتور شما را سوم می کنن
    • حسن IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
      شما به عنوان پیروزیچی بفرما بازیکنان پیروزی چقدر قرارداد میبندند. من موافق هستم که در کل لیگ سطح قراردادها باید خیلی پایینتر بیاید. اما دیاباته ۹۰ میلیارد و اونیکی پریرا ۶۰ میلیارد بستند شما دغدݝه اینرو نداری که چرا این وضع در کشور هست بلکه دغدغه رنگی داری و حرف بی ربط میزنی، اگر راست میگی تیم خودتون که اوضاعش خراب تره، حتی در همون قراردادهای داخلیش. من نظرم این هست که استقلال اصلا نباید به هیچ عنوانی بازیکن گران قیمت بگیرید، ایکاش که پیروزی ام اینجور باشد، اگرچه این چندساله دائما استقلال استقلال کردید، ولی واقعیت این بود که تیم لنگ ولخرجی زیاد می کرد و هیچ کسی هم نه صداش بلند می شد و نه اعتراضی می کرد. هوای لنگ رو دارند و خرابکاری‌هاش رو هم ماست‌مالی می کنند وگرنه به هزینه که باشه پیروزی بیشتر از استقلال ولخرجی میکنه
  • کلنگلیس IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    یک دروغ دیگه برای خریدن زمان ازحجت خالی بند نوکرسلطانیفر
  • مهدی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    دیگه این حرفها و رفتارها برای هواداران استقلال عادی شده چند ساله که عادی شده
  • 6 IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    دوباره كاسه گدايي دست بگيريد و از اين بانك و به اون بانك....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی