نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
نقدی بر خداحافظی ریکاردو ساپینتو/ او را نخواستند و رفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد، بر خلاف آنچه که مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شد، این باشگاه تمایلی برای تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو نداشت.

ریکاردو ساپینتو پیش از دربی بارها و بارها از تمایل خود برای تمدید قرارداد با باشگاه استقلال خبر داد و گفت موضوع مالی برای او مهم نیست و در نهایت امروز از تیم استقلال خداحافظی کرد.

او امروز در بخشی از متن خداحافظی اش که در صفحه شخصی اش منتشر شد، این چنین نوشت:« برخلاف آنچه نشان داده می‌شود، من پیشنهاد قابل توجهی از باشگاه استقلال دریافت نکرده یا آن را رد نکرده‌ام. پیوند اعتماد من و هیئت مدیره کاهش یافته است. در نتیجه، تصمیم گرفتم به دنبال راهی متفاوت باشم.»

باشگاه استقلال برای گذر از ریکاردو ساپینتو و عقد قرارداد با مربی جدید به به اندازه کافی بهانه داشت. عدم قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی. پس نیازی نبود عنوان کند ریکاردو ساپینتو تنها گزینه باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد است و باشگاه استقلال جزء ریکاردو ساپینتو گزینه‌ای برای تمدید قرارداد ندارد.

ریکاردو ساپینتو را نخواستند و رفت. این بهترین تصمیمی بود که او می‌توانست برای آینده خود بگیرد. جون باشگاه استقلال تمایلی برای تمدید قرارداد وی نداشت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسی IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    ساپینتو برفراز قله های آسیا ، هر جا که باشه دوستش داریم
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    به هیچ عنوان نباید جواد نکونام را سرمربی استقلال کنند و این نظرسنجی که خبرورزشی گذاشت پرسپولیسی ها نظر دادند که باید جواد نکونام سرمربی استقلال باشد. حتی حسن روشن هم در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد که باید یک مربی درجه یک خارجی برای استقلال بیاورند. نگفت گورادیولا یا مورینیو گفت درجه یک و کاربلد و اینکاره بیاورند. سید حجت کریمی صبر کند تا مجمع رو یکشنبه. حتما سرمربی استقلال باید یک سرمربی در حد و شان استقلال باشد. جواد نکونام یکسال در استقلال بازی کرده و اصلا استقلالی به حساب نمی آید. به هیچ عنوان جواد نکونام را قبول نداریم.
    • ساپینتوی با غیرت IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
      دقیقا موافق نظر شما هستم در بین مربیان ایرانی بنده علیمنصوریان را ( در صورت آزاد بودن ) به تمامی دیگر مربیان ایرانی یا استقلالی ترجیح میدهم او با استقلال نایب قهرمان شد و همچنین در بازی دربی پرسپولیس و پرفسورشان را با ۳ گل در هم کوبید ضمن اینکه استقلالی ریشه دار و با تجربه ای است .
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    دقت کنید پرسپولیس در حال بسیتن تیمی برای رقابت های آسیایی است و بنابراین همان تیم در رقابت های لیگ و جام حذفی هم شرکت خواهد کرد. بنابراین مسئولان و مدیران و پیشکسوتان استقلال باید همگی دست به دست هم بدهند و برای استقلال هم تیمی در سطح اسیا ببندند هرچند در رقابت های آسیای حضوزر ندارند چون باید فصل بعد با تیم های سپاهان و پرسپولیس و تراکتوری که آسیایی بسته می شوند رقابت کند و اگر کوتاهی در این مورد شکل بگیرد از همین الان قهرمانی فصل بعد را از دست داده تلقی کنید. اگر فدراسیون شرط گذاشت تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می کنند می توانند 50 میلیارد بیشتر هزینه کنند باید بداند در لیگ هم این تیم ها با هم بازی دارند. استقلال باید بالای 500 میلیارد تومن برای استقلال این فصل هزینه کند و یک سرمربی خوب خارجی و کاربلد هم با دستیاران خوب و مربی بدنساز خوب و بازیکنان عالی برای تیم استخدام کند و بازیکنان بی کیفیت را بیرون بیندازند و بازیکنان با کیفیت بالا استخدام کنند. چون برای فصل بعد در اسیا هستیم و تیم یکسال زمان آماده سازی دارد که مربی خارجی هم شناخت بیشتری بدست بیاورد.
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    مدیرعامل پرسپولیس رضا درویش اومده میگه بودجه ما برای بستن تیم کمه و باید یک تیم قوی و درجه یک ببندیم و پول زیادی خرج کنیم و برای حرفش دلیل میاره یک بازیکن سراغ دارم 50 میلیارد می گیره و برای اینکه تیم قوی ببنده به دروغ متوسل می شه در حالی که ممکنه قرارداد اون بازیکن 3 ساله باشه و حتی نامی از پریرا نمیاره که باید برای یک گل 60 میلیارد تومن بهش بدن ولی سید جت کریمی میاد میگه دروازه بان ما 10 میلیارد گرفته و قرارداد بازیکنان ما زیاده و مشخصه می خواد یک تیم بدرد نخور ببنده و مثل اینکه از بالا دستور رسیده استقلال بسیار ضعیف بسته بشه. استقلال حتی باید قوی تر از پرسپولیس و سپاهان و تراکتور بسته بشه اگه قهرمانی لیگ و جام حذفی می خوایم.
  • علی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    علت جلوگیری از موفقیت این مربی بزرگ و ظلمی که در حقش شد این بود که در قرارداد اولیه در صورت قهرمانی تمدید اجتناب ناپذیر بود و مدیران استقلال موظف به تمدید بودند و مشخص شد همه ی ناداوری های عریان برای ممانعت از قهرمانی و عدم تمدید قرارداد این بزرگ مرد در عالم فوتبال به خواست مدیران استقلال انجام شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی