عادل فردوسی‌پور
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

برنامه فوتبال ۱۲۰ که پخش آن از سال ۱۳۹۲ آغاز شده بود، بعد از یک دهه برای همیشه به پایان رسید.

برنامه‌ای که تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور پنج شنبه شب‌ها روی آنتن می‌رفت، شب گذشته آخرین قسمتش پخش شد تا این برنامه فوتبالی نیز کارش در سیما تمام شود. به همین بهانه گزارش خبرورزشی در مورد این برنامه و عادل فردوسی پور را در زیر می‌خوانید.

فوتبال ۱۲۰ برنامه تلویزیونی زنده‌ای بود که هر پنج‌شنبه ‌شب از شبکه ورزش پخش می‌شد. این برنامه با تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور و اجرای حمید محمدی، به بررسی اتفاقات و حواشی پیرامون فوتبال جهان به‌خصوص فوتبال اروپا می‌پرداخت.  

ایده عادل برای فوتبال ۱۲۰

چند سالی بود که عادل قصد داشت همراه با برنامه نود، یک برنامه ویژه فوتبال خارجی را نیز روی آنتن ببرد و ایده این برنامه در یک روز که مشغول آماده‌سازی برنامه نود بود در وقت نهار به ذهنش خطور کرد و با همکارانش در میان گذاشت. خیلی زود این برنامه با استقبال همکارانش به مرحله تولید رسید و موافقت مدیران تلویزیون را نیز به‌دست آورد. 

این برنامه برای اولین بار در فروردین ۱۳۹۲ پخش شد و پس‌ از چند هفته، با پایان فصل ۱۳-۲۰۱۲ پخش آن متوقف شد تا سری جدید با بخش‌های جدید از ۷شهریور ۱۳۹۲ روی آنتن رفت. در سال ۱۳۹۴ پس از شروع لیگ‌های اروپایی این برنامه برای مدتی به‌دلایلی پخش نشد ولی در ۱۰ دی همان سال دوباره روی آنتن رفت. فصل یازدهم این برنامه از ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ تا ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ روانه آنتن گردید.

فردوسی پور در فوتبال ۱۲۰

اول لیورپول بعد بارسلونا

نزدیکان فردوسی‌پور اعتقاد داشتند علاقه عادل به فوتبال خارجی بیش از حد بود و زمان برای دیدن همه رقابت‌های مهم لیگ‌های اروپایی کم می‌آورد. حتما می‌دانید که عادل هوادار دو آتشه لیورپول است ولی بعد از این تیم انگلیسی، بارسلونا و بایرن مونیخ را بسیار دوست دارد.

فردوسی پور با کیت لیورپول

مخالفت تلویزیون با فردوسی‌پور

در ابتدا قرار بود خود فردوسی‌پور مجری برنامه باشد که با مخالفت مدیران شبکه سه روبرو شد. محمدحسین میثاقی نیز به‌همین دلیل نتوانست مجری این برنامه شود تا در نهایت حمید محمدی (گوینده اخبار ورزشی شبکه سه و رادیو) اجرای برنامه را به‌عهده گرفت. هرچند خود فردوسی‌پور گفته بود به‌علت مشغلهٔ زیاد کاری مجری این برنامه نشده‌ است.

البته در سال ۱۳۹۴، محمدحسین میثاقی مجری این برنامه شد. اما به دلیل اجرای برنامه فوتبال برتر توسط او از سال ۱۳۹۸ حمید محمدی بار دیگر اجرای برنامه را برعهده گرفت.

فردوسی پور و مدیر شبکه سه

خداحافظ فوتبال ۱۲۰

با این حال این برنامه هم شب گذشته آخرین قسمتش روی آنتن رفت تا بعد از ۱۰ سال این برنامه تولیدی زنده و مفصل، مثل برنامه نود به خاطره‌ها بپیوندد.

حالا و پس از فوتبال ۱۲۰، عادل فردوسی‌پور به طور کامل با صداوسیما قطع همکاری کرده. تنها برنامه تخصصی بررسی فوتبال اروپا در تاریخ صداوسیما که از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۲ با اجراهای حمید محمدی و محمدحسین میثاقی و به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور از شبکه ورزش پخش شد.

گفتنی است هر دو برنامه نود و فوتبال ۱۲۰ با تهیه‌کنندگی عادل فردوسی پور روی آنتن می‌رفتند و جزو برنامه‌های پرمخاطب سیما بودند.

اول حذف تصویر، سپس صدا

از پاییز سال گذشته دیگر خبری از صدای عادل فردوسی‌پور روی آیتم‌های برنامه نبود تا بعد از حذف تصویر این مجری، صدایش نیز از تلویزیون نیز کنار گذاشته شود و در ماه‌های اخیر فقط همان کار تهیه‌کنندگی را انجام دهد. نکته قابل توجه این‌که بعد از پخش آخرین برنامه که پنج‌شنبه شب ۱۸ خرداد بود، آیتمی‌حدود ۹۰ ثانیه‌ای تحت عنوان «تیتراژ ویژه» در کانال رسمی‌این برنامه منتشر شد که حدود ۳۰ ثانیه آخر آن تنها این نوشته خودنمایی می‌کند:

فوتبال ۱۲۰
۱۴۰۲- ۱۳۹۲

مردی که برای دیدن فوتبال زمان کم می‌آورد/ اول حذف تصویر، سپس صدا!/ جواب قاطع عادل به شبکه‌های ماهواره‌ای

موضع مشخص سازمان

گفتنی است چند روز پیش پیمان جبلی در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) در پاسخ به پرسشی از دانشجویان درباره‌ موضع رئیس سازمان صداوسیما در قبال عادل فردوسی‌پور و بازگشت این مجری به تلویزیون، تصریح کرد: بالاخره وقتی این آدم در برنامه‌ای می‌آمده برای خودش خِیل مخاطبان را داشته است. اسمش می‌آمده، برنامه با خودش مخاطب می‌آورده است. اسم آن آدم روی شبکه‌ای می‌آمد، آن شبکه خودش را بالا می‌کشید. خب حالا به نظام، مردم و اعتقادات خودش لگد زده است. لگد زده به نمکدان، نمک را ریخته و نمکدانی را شکسته است. آیا از من انتظار دارید برای اینکه من پرمخاطب بشوم بروم خواهش و التماس کنم که تو رو خدا بیا؟!

در همین ارتباط: واکنش رئیس صداوسیما به بازگشت مجری برنامه ۹۰: عادل فردوسی‌پور به نظام، مردم و اعتقادات خودش لگد زده/ آیا انتظار دارید که از وی التماس کنم تو رو خدا بیا!؟

جواب قاطع به شبکه‌های ماهواره‌ای

کمتر کسی فکر می‌کرد عادل، مجری و گزارشگر محبوب مردمی‌دیگر تصویر و صدایش برای همیشه قطع شود اما شاید ندانید در چند وقت اخیر فردوسی‌پور پیشنهادات بسیار خوبی از شبکه‌های ماهواره‌ای داشت تا در چنین شبکه‌هایی فعالیت کند ولی جواب فردوسی‌پور بسیار صریح و قاطع بود. او مطلقا جواب رد به همه این پیشنهادات داد و قصد ندارد به هیچ عنوان در شبکه‌های ماهواره‌ای که خارج از کشور فعالیت می‌کنند، حضور داشته باشد.

با این حال فعلا هواداران فوتبال باید تحمل‌ کنند و ببینید چه روزی در تلویزیون دوباره شاهد حضور عادل به عنوان مجری یا گزارشگر باشند؛ به عبارتی دیگر، تلویزیون کشورمان چه زمانی از عادل فردوسی‌پور محبوب مردمی رونمایی می‌کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹۲
  • محمد IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    صدا و سیما میلی و افراد خشک ذهنی که تسخیرش کردن این رو بدونن که نمیتونن از امثال فردوسی پور در ذهن مردم افراد ناپاک و... بسازن خوشحالم که فردوسی پور ارتباط خودش رو به کل با این سازمان غیر مردمی و میلی قطع کرد.
    • معصومه IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
      واقعاً حیف،حیف
    • رضا IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      تشنه شهرت. نان به نرخ روز خور. بابا همین صدا و سیما شما رو آدم کرد وگرنه شما کجا بودید؟؟ یکم مرام و معرفت هم برای امثال فردوسی پور خوبه... کم ژست مردم داری بیاید که تشنه پول یا شهرتید...
    • حرف حساب IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      دستت درد نکنه فردوسی پور خوب شد که رفتی جای جوونا باز شه تو بودی گزارشگری نبود
    • صادق US ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      بخدا از روزی که برنامه ۹۰ فردوسی پور حذف کردن دیگه صداوسیمای ایران رو نگاه نکردم
  • کیوان IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    اگر میتونن از قلب مردم حذفش کنن،کسی که با مردم هست حذف شدنی نیست،فردوسی پور یعنی عدالت یعنی مردمی یعنی شرافت💙
    • مجتبی IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      از دل برود هر آنکه از دیده برفت. وقتی نباشه کم کم از یادها هم خواهد رفت‌.
    • سعید IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      نخیر هیچم اینطور نیست کسی که حد خودش رو ندونه مردمی نیست! این آقا مجری ورزشی هست نه مجری برنامه سیاسی! وقتی به اسم ورزش کار سیاسی کنی همین میشه باید بره تا بفهمه که صداسیمابود که مشهورش کرد نه چیز دیگه وحد خودش رو بدونه!!
  • ساوالان IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    اگر هیچ هنر خوبی نداشته باشیم. در یک چیز استاد هستیم اون هم سوزاندن چهره های مطرح.... عادل فردوسی پور مچ خیلی ها را خواباند.. هنوز گریه های مهدوی کیا در ان برنامه از یادم نرفته اوضاع اکادمی های فوتبال ایران....ووووووووووووووووووو
  • ایرانی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    تلویزیون ایران به درد لای جرز هم نمیخوره وبیننده نداره،پس بهتره جبلی ها وفروغی های مزدور برای خودشون فکر چاره کنند،تلویزون ایران فقط صدا وتصویر تبلیغات حکومتی است.
    • حسین IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      احسنت به جواب دندان شکنت
  • امید IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    واقعا جای عادل خالیه
  • امیر IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    طرفدار مردمی زیاد داشت برای همین صلاح ندیدند در صحنه باشد. لطفا سانسور نکنید
  • صادق IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    عادل فردوسی پور خودش اشتباه کرده
  • نه به بوقچی های سرخ ! IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    صدا و سیما بدلیل ارتزاق از پولهای مردم و بیت المال باید در خدمت تمامی آحاد مردم ایران باشه فرقی هم نمیکنه که برنامه سازانش در چه زمینه ای کار میکنند فرهنگی هنری ورزشی اجتماعی و .....در زمینه ورزش و فوتبال برخی از مجریان بخصوص عادل فردوسی پور صرفا در مسیر حمایت از تیم محبوب خودش پرسپولیس قدم برداشت و طی سالهایی که برنامه اجرا میکرد با ارتباطات و روابطی که پیدا کرده بود خودش تبدیل به یکی از ارکان و پایه های مافیای سرخ فوتبال شده بود و بارها و بارها چه در زمانی که مجری فوتبال بود و چه مناظره ها و برنامه هایی که داشت به ناحق برای تیمهای رقیب پرسپولیس پاپوش درست میکرد از اخطار و کارت زرد و قرمز و اخراج تا محرومیت اما در مورد تیم محبوب خودش همه چیز کاملا آراسته بود و حامی مطلق بود عادل فردی باسواد ، امروزی و اهل مطالعه است اما مافیای فوتبال بخوبی توانست از نقاط ضعفش استفاده و از او بخوبی استفاده کند همین مهدی تاج را در مقابل میثاقی همگان دیدند که چطو از نبود او لطمه خورد و او دائم عادل عادل میکرد !
    • Ali IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
      درغگو ومتوهم ،افرادی مانندتو که آبی گرا هستید این بهانه را در ذهن وفکر خود کاشته وپرورش داده اید هرکس که به نفع تیمتان کارنکند او ....هرچه صفت که دروجود خودتان است را به او می چسبانید ،بقول یکی از کامنت گزاران او (عادل فردوسی پور دردل ها جا دارد پس تو که سهله تمام طرفداران تیمت هم نخواهند توانست جایگاه وی (عادل) را خدشه ای وارد کنند) وتو ودیگر حسودان نمی توانید ونمی توانند جلوی نور خورشید مهر ومحبت را بگیرید و بگیرند.
    • امید IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      عادل جان فردوسی پور گل نیلوفری بود در گنداب شما ورسانه میلی
    • رضا IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      تو چقدر ساده و فریب خورده ای! میثاقیان که به طور واضح طرفدار پرسپولیس(دو آتیشه!) هست ولی چون حکومتی هست، مردم ازش بیزارند!
    • محمد باغمیشه IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      با رنگی و جناحی کردن موضوع میخوای افکار عمومی رو منحرف بکنی .سایبری!
  • محمدرضا IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    پازل ها باید جور بشن تنها کسی که جرات داشت افشاگری کنه از همین سرمربی تیم ملی تا فساد توی فوتبال و فدراسیون همین عادل خان بود عادل جان جات تو قلب مردم ایرانه
    • ساپینتو با غیرت IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
      از کدوم فساد افشاگری کرد ؟ عادل یار و یاور همین تاج بود که اون قرارداد رو با ویلموتس بست عادل فقط جاده صاف کن لنگیا بود البته پول خوبی هم از برنامه ها گیرش میومد
    • فرشید IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      درود به شرفت
  • محمد IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    جالبه که برادر همین رییس صدا و سیما اختلاس کرده و رفته کانادا بعد عادل که مونده لگد زده به نظام
  • شاه فرناز مجیدی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    مجری زیاد هست قدر دان کم
  • حمید IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    حیف که عادل دیگه در فوتبال و تلویزیون نیست
    • ناشناس IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      حکومت اگر مردمی است و ادعا میکند ما مردمی هستیم چرا به خواست مردم تن نمیدن چرا اجازه بازگشت به فردوسی پور و برنامه ۹۰ را نمیدن بازگشت فردوسی پور خواست عموم مردم است حاکمیت چرا به خواست مردم تن نمیده اگر راست میگید مردمی هستید خواست مردم را اجابت کنید
  • مهسا IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    عادل حرف نداره
  • مهدیار IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    گزارش خیلی قشنگی بود و کاملا درست حیف از عادل که قدرش را نمیدانیم
  • بهار IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    عادل چون سالم کار میکرد جایی در تلویزیون نداشت
  • مژگان IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    گزارش بسیار خوبی بود.لطفا از این گزارش ها بیشتر بگذارید روی سایت
  • داوود IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    به چه جرمی عادل نباید بازی گزارش کنه یا برنامه نود را اجرا کنه؟
  • یاشار IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    به ناحق عادل را حذف کردند😔
  • علیرضا IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    از وقتی برنامه نود نیست حس دیدن تلویزیون ایران را ندارم
  • رضا IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    تلویزین ایران تحمل کسیو که محبوب باشه نداره
  • هادی IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    تلویزیون ایران دوست ندارم کسی که سالم باشه کار کنه
  • بهرام IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    به جای عادل همین گزارشگر های آبکی برای این تلویزیون خوبه ، حیف از صدای عادل که دیگه نیست
  • حامد IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    خلایق هر چه لایق
  • امیر IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    عادل گزارشگر خوبی است . در کجای دنیا گزارشگر های خوب جرات ضربه زدن به امنیت ملی کشورشان را دارن . همین تلویزیون ایران این قماش را مشهور کرد . که الان لگد می زنن و دنبال راضی کردن دشمنان ایران هستند .
    • محمدی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      فردوسی پور از اینکه بازیکنان تیم ملی فوتبال اعتصاب نکرده و بازی کرده بودند و از اینکه سرود مقدس جمهوری اسلامی که برای برپایی این سرود دهها و صدها هزار شهید جان عزیزشان را فدا کرده اند را قبل از شروع بازی سروده بودند بسیار ناراحت و گله مند بود همتوایی با معاندین و ضد انقلاب با فراخوان اعتصاب و همنوایی با امریکای جنایتکار و همنوایی و هم صدایی طوطی وار و کورکورانه با اسرائیل کودک کش و جنایتکار نشان از عمق حقارت و پستی این سلبریتی نمک نشناس دارد متاسفانه تعداد این قبیل سلبریتی در کشور کم نیستند و خوشبختانه صدا و سیما در حال تطهیر شدن از این قبیل انسان نما ها است و انشالله که صدا و سیما از این گذشته بسیار اشباه خود درس لازم را گرفته باشد
  • صادق IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    فوتبال با عادل فوتبال دیگس
  • ر.ع .ی. ا IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    لیاقت عادل فردوسی پور را ندارن
  • شاهین IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین بشکست،قیمت سنگ نیفزاید زر کم نشود
  • محمد IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    باید طرفدار آقایون باشی تابذارن کارکنی حرف حق بزنی مفسد فی الارض میشی اما اختلاس بکنی وهزاران میلیارد از بیت المال بزنی کارت ندارن هیچ اسمتو نمیارن وبعداز چند ماه منصبی بالاتر بهت میدن معاویه هم اینکارو نمیکرد
  • زازا IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    فردوسی پور از برنامه های خارجی الگو برداری می‌کرد ولی در دهه ۷۰ خیلی بهتر از شفیعی و خیابانی وبهروان گزارش میکرد- بعد دچار توهم شد، خب تو ایران گزارشگری نوینی ابداع کرد وصاحب سبک بود
  • سمیرا IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    تنها جرم عادل محبوبیت، صداقت و عدالتش بود. از دلها نمیروی.
  • فرهاد IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    فقط از حرف زدن قاراشمیشه این مردک راحت شدیم ...بَر ... دَر ... دَروازه
  • مهرداد IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    عادل حذف شد چون سالم بود، چون از جنس مسئولان و سران نبود، عادل حذف شد چون خوب فساد سیستماتیک رو رسوا میکرد، عادل حذف شد چون با مردم بود
  • مهرداد IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    اینها عادل رو کنار گذاشتن ماهم کل صداوسیما و تلویزیون رو حذف کردیم
  • محمدرضا IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    به نظربنده حتی التماس کردن برای اجرای برنامه ای که مخاطبان زیادی داره ارزش داره چه عادل چه ۰۰
  • اسی IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    این مرد نیست و خائن است و تو قلب وطن دوستان جا نداره. شاید تو قلب وطن فروشانی مثل فرقه رجوی جا داشته باشد
    • حجت IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      از لایکها معلومه کی محبوبه کی نیست، ملت با پشت کردن به تلوزیون میلی جواب این رفتار زشت صدا وسیما میلی رو دادن، حالا خود صداوسیما فیلم وسریال مسخره بسازه خودشونم نگاه کنن خخخخ خود گویی خود خندی بح بح چه هنرمندی
  • دوچرخه سواران کیسه پوش IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    عادل یعنی شرف و تلویزیون ایران جای آدمهای با شرف نیست
  • بابک IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    با درود به فردوسی پور و جواب قابل تامل سردسته صدا و سیمای حکومت تمامیت خواه که شهروند بر نمی تابند. عادل در مکتب خانه صادق متهم شد که لگد به نظام و مردم و اعتقادات خودش زده. عجب کسیکه این همه توانایی دارد بجای سیلی لگد به نظام توتالیتر بزند. حتما او شهروند است به حق و حقوق انسانی خود آشنا. حالا تیمی را بفرستید تا تعداد لگدهای خورده پس بگیرید. لگد به مردم تهمتی بیش نیست. لگد به اعتقادات هم به شما ربطی ندارد عقیده شخصی خودش است.ص
  • ایرانی IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    عادل واقعا عادل بود و بی عادل رفت صدا وسیما میلی لیاقت شون نداشت. درود بر این مرد باغیرت .
  • ساسان IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    زنده با عادل فردوسی پور زنده باد فوتبال
  • علی IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    نمی‌دونستم آقای جبلی ارباب حلقه ها تشریف دارن. مردک باید بری از فردوسی‌پور خواهش کنی تا بیاد. آقای فردوسی پور به مردم و نظام لگد نزده. شاید به دوستان شما لگد زده باشه که ناراحت شدین
  • علی IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    نمی‌دونستم آقای جبلی ارباب حلقه ها تشریف دارن. مردک باید بری از فردوسی‌پور خواهش کنی تا بیاد. آقای فردوسی پور به مردم و نظام لگد نزده. شاید به دوستان شما لگد زده باشه که ناراحت شدین
  • مجید IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    فکر میکنم زمانی از عادل برای صدا سیما دعوت کنند که بمب اتم خاک ایران را زیرو کرده باشد چشمی که من از مسولان دیدم تحمل کسی که زیاد محبوب باشد را ندارند وگرنه عادل اگر یک اشتباهی کرده باشد که مطمعنم نکرد باید بایک تعهد به کارش ادامه میداد به مخاطب احترام میگذاشتن وقتی این همه هزینه میکنیم مردم را با شبکه های ایرانی جلب کنیم بایک حرکت حساب شده به نفع شبکه های ماهواره ای بدون هزینه مردم را روبه رو میکنید مگر بیمار انقدر هزینه صدا سیما کنیم دروغ چرندیات ببینیم
  • مجید IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    همیه مردم میدانند جرم عادل فقط محبوبیت زیاد بود وقتی رییس شبکه سوادش از مجری برنامه کمتر باشد بهترین راه پاپوش دوختن برای عادل خان است حرف دورغ را تکرار میکنید فکر میکنید مردم هم مزخرفات را باور میکنند عادل اگر کمترین اشتباه را میکرد شما تو بوق کرنا میکردی الان هیچ جرمی مرتکب نشده انجوری با دروغ میخواهی ذهن مردم را منحرف کنید هرکسی اتقاداتش به خودش ربط دارد جرم نیست اگر جرمی کرده اعلام کنید اجازه بدهید عادل هم از خودش دفاع کند تا همچیز مشخص باشد الان از هرکسی سوال کنید میگویند شما درغگو هستی عادل را بخاطر محبوبیت سواد بالا حذف کردید
  • سوادکوهی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    جالبه با هر مجری و برنامه سازی که صدا و سیما مشکل داره بهترینهای خودشون هستن و تکرار نشدنی و تو قلب مردم جا دارن مثل فردوسی پور عزیز و مدیری طناز
  • سرباز ایران IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    اگر سرش به کار خودش بود حذف نمیشد . برنامه ورزشی را سیاسی و حوادث کردن همینه . در همه موارد که کارشناس نیست که فضولی کنه سقوط هواپیما . زلزله . سیل .تصادف زنجیره ای .قیمت خودرو و زمین . کیفیت آرد و نان و و و و اینها ورزش نیست فضولی است
  • باباشون IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    منکه ماهواره ندارم ولی از وقتی عادل نیست‌کلا دیگه تلویزیونم نمیبینم.هروقت زدیم شبکه سه نجم الدین شریعتی با قرائتی دارن بحث میکنن.زدیم ورزش فوتبال باگزارش احمدی بود واقعا عدل نمونه بود.دزدیارو رو کرد حذف شد در عجب محبوب‌تر شد
  • سونیا IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    آیابه فردای قیامت اعتقاد دارید چرافردوسی پورکه این همه جوان.... وخلاصه مخاطب داشت حذف میکنیداین حق الناس نیست؟ پس چی هست. لطفابرگردونیدش
  • جمشید IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    حیف این عادل که ایران .واقعا یه انسان درست متین .دلمان برای گزارشت خدای تنگ شده .انشالله خداوند حقتو میگیره به زودی برمیگردی .میثاقی کی شما آورد نود بهش خیانت کردی خدا کنه بزودی چوبش بخوری
  • سعید IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    هرکس محبوب باشه حذف میشه عادل خان همیشه بزرگی
    • رضا IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      مجری و گزارشگر ویژه فوتبال ایران بود
  • امینی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    عادل به جرم عادل بودن حذف شد اما از دلها هرگز حذف نمی شود, لگد هم فقط ب فاسدها زد
  • جواد TR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    باعادل و برنامه هاش خاطره زیاد داریم ولی یادمون نره همین تلویزیون او رو مشهور کرد استاد دانشگاه شد و....
  • ناشناس IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    چه خبرتونه اینقدر باد میکنین یه نفر رو بعدش همین آدم یه حرفی بزنه خلاف جهت تفکراتتون شخم میزنینش همچین تینر می‌زنیم که مردی که واسه دیدن فوتبال وقت کم میآورد که انگار اینجوری بودن کسی رو آدم تر یا آدم بهتر می‌کنه نشان بارز ریا کاری و پدر سوخته بازی توی عرصه سیاست و یه مقوله بی مثل فوتبال همین آقاست که شما عادل صداش میکنین رفت که رفت خدا بهمراهش ایشون بیشتر از اینکه مجری و مفسر باشه سلبریتی و سیاسی شده بود شاهدش هم همین چیزایی که شما و امثالتون می‌نویسن اگه واقعا نفس این فرد با ارزش و موثر باشه خوب بی تریبون نیستن که شبکه های اجتماعی هستن توی یکی از شبکه ها برنامه سازی کنه ببینم چقدر آدم پیگیرش میشن؟؟!!
  • ناشناس IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    عادل حذف شدنی نیست عادل در قلب ۸۵ میلیون ایرانی اسمش و نامش حک شده و صاحبان زرو وزور و قدرت نمیتونن او را حذف کنند نام او در تاریخ ماندگار و جاودان است یک نکته را فراموش نکنید صاحبان زرو وزور اگر دیدن در جایی فردی دارای محبوبیت است و از دانش و علم روز برخوردار است ودر دل مردم جای دارد محبوبیتش بین مردم بی نظیر است او را برکنار میکنند و دلیلی برای برکناری او ندارن که ارائه بدن مطمئن باشید عادل یک روزی به خانه اش بر میگردد
  • ایرانی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    مگه گناه عادل چی بود!
    • علی صباغ IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      مگه نمیدونستی حرف حق جزو گناهان کبیره است؟
  • محبوبی IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    همین تلویزیون عادل رو کلفت کرد ولی خودش جنبه نداشت.عاقبت وطن فروشی همینه
    • صادق US ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      حیف شد بخدا دیگه مثل عادل پیدا نمیشه
  • حسین IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    جوهر اگر در خلاب افتد همچنان نفیس است.و غبار اگر به ارش رسد،همچنان خسیس
  • میثم IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    آقایی که میگی عادل با امریکا اسراییل هست آخه چوس مغز عادل تنها کسی بود تو صداسیما که همیشه به حق سخن می‌گفت واقعا برای مسولین دزدوخایین متاسفم عادل دادن بیرون چون نمیتونستن بین قراردادهایی پول میلیاردری بزنن به جیب عادل بهترین و محبوبترین هستی
  • رضا IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    پرسپولیسی پور بهتر که رفت
  • حقیقتگو IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    دردش به جون دشمنانش آمین . کسی که سالم باشه جاش بین دزدها و جانی ها نیست
  • فرشید IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    وطن برای ما بالاتر از افراد است البته حیف شد عادل یه وطن فروش به تمام معنا بود و هست که سرش تو کار خودش نبوده و نیست #پایان مماشات
  • عادل IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    عادل چون عادل بود طرف مردم ایستاد و نا عدالتی هیچوقت با عدل جمع نمیشه امسال جبلی که حاظرن از خون ناحق خودی هم برای داشتن پست بگذرن حالا ارزشی ها توپ جبلی رو پر میکنن برای کوبیدن افراد محبوب مردم چون جمع شدن مردم گرد یک ادم اگاه وبا عدالت فساد هارو رو و خائنین رو رسوا میکنه پس باید این جمع از بین بره تا راه فساد باز بمونه و جوانان مشتاق و با استعداد زیر فساد سیستمی از بین برن و زیرساختهای کهنه و مستهلک برای چپاول بی صدا ادمه پیدا کنه
  • رسول IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    جانم عادل او صدای خوبت
  • مجتبی دهجی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    عادل حذف شدنی نیست امیدوارم به جای برنامه فوتبال ۱۲۰ باز یه برنامه کارشناسی با یه آخوند بزارن آخه تلوزیون ایران متخصص این کاره
  • ناشناس IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    جناب جبلی برادران شما که پناهندگی از کشور دشمن ایران گرفتن به چی و کی لگد زدن نمیدونم این میز ریاست چقدر ارزش داره که به خاطر اون میان همچین چیزهای میگن بدبخترین آدمها اونهای هستند که آخرت خودشون رو به خاطر دنیا آدمهای دیگه خراب میکنند حضرت علی (ع)
  • حسین IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    تلویزیون ها بیشتر خاموش میشن
  • ایرانی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    عادل و مثل عادل همه به فکر دیده شدن و پر کردن جیب خودشون هستن یکی نیست به فکر مردم ‌‌‌باشه اینا نون و به نرخ روز میخورن . خدایش تا حالا عادل آمده کل درآمدی که از راه صداوسیما درآورده ویژه قرون مالیت نداده با مردم به اشتراک بذاره .
  • محمدکاظم شهریزاده IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    هیچ کس سرجای‌ خودش‌ نیست
  • سید IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    تصور کنین به بیژن مرتضوی بگی این ویولون و موسیقی بود که تو رو بیژن کرد . این جمله همینقدر احمقانست که به عادل بگی این تلویزیون و صدا سیما بود که تو عادل شدی . این انسان های برتر هستن که به ابزارها ارزش و اعتبار میدن و نه بالعکس. عادل فردوسی پور یک کاربلدِ با شرافت ...
  • محمد IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    برای دنیایی که قانون جنگل در اون حکمرانی میکنه ،نظر دادن مفهومی نداره
  • سالار IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    اصلا برا مسئولین مهم نیست مردم چقدر صمیمانه عادل دوست داشتن و دارن..مهم حرف زور خودشونه ک ب کرُسی بنشونن.. بهتره اینم بدونن عادل صدا مخملی عشق قلبی مردم ایرانه.. جآآنم عادل✌️
  • رضا IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    آن یار کزوگشت سر دار بلند جرمش این بود که اسرار هویدا میکرد
  • عبدالسلام کریم زاده پاریزی IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    ازدل برود هرآنکه از دیده رود،اگر انسان بودی پات رو ازگلیمت دراز تر نمی کردی تا برای همیشه حذف بشی چهارروز اومدی توتلویزیون شدی فردوسی پور فکر کردی نعوذ بالله خداشدی !؟نه داداش اگه ورزشی بودی ظرفیت خودت رو حفظ می کردی بی ظرفیت
  • کویر IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    مطمئنم یه روز دوباره عادل فردوسی پور بر میگرده و دوباره در یک ساعت خاص ۵ میلیون بیننده رو جلوی تلویزیون میخکوب میکنه
  • محمد IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    مسایل خیلی مهمتر وجود داره.من چه بدبختم که نگرانیم این موضوع باشه.این رفت یکی دیگه.انقد آدم با استعداد هست
  • معین IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    البته نا گفته نمونه که امسال عادل فردوسی پور و آدمای تحصیل کرده اند که گاهی اوقات برای تلویزیون مخاطب جمع می‌کنند وصداوسیمارو بالا میبرن نه صدا سیما با برنامه های مزخرفش که حتی جرات نداره واقعیت های جامعه رو به تصویر بکشه صدا و سیما پشت هر کس که دوست داشته باشه رو میگیره و جوری وانمود میکنه که انگار پیغمبره نمونش آقای رئیسی با عملکرد بدش توی زمینه دلارو جوری جلوه داد که انگار حالا که دلار زیر ۶۰ تومنه باید خدارو شکر کنیمو از ایشون ممنون باشیم و یکی مثل روحانی رو جوری توی همین صداوسیما مسخره کردن که کوچیک ترین برنامه ای به رئیس جمهور مملکت تیکه مینداخت انگار دروغ توی ذات این دولت ریشه کرده
  • امیر IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    اگر این کارهایی که این یارو تو یک کشور اروپایی کرده گزارش و برنامه که نه الان بهش سلول می‌دادند تا آخر روز عمرش توش برای خودش متن و گزارشگری کنه، مرتیکه خیالات پرش داشته از تلویزیون به مال و شهرت رسیده
  • اکبر IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    واقعاً بدون امثال فردوسی پور ها دیگه کی تلویزیون ایران رو نگاه میکنه؟؟؟صدا وتصویر عادل گرما بخش منازل بود،حیف وصد افسوس که‌ مردم از وجود چنین مجری وگزارشگر توانمند وباسوادی باید محروم‌باشند...
  • عباس IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    دلیل اصلی یا حرفی که زده چه بوده
  • عباس استقلال ازادی فردوسی پور IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    استقلال ازادی فردوسی پور
  • نادر IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    صدا و سیما ایران چی هست؟مگه ایرانم شبکه تلوزیونی داره؟مخاطبم داره؟!!!!😳
  • علی IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    عادل عشقه ملته همیشه جاش تو قلب مایه
  • احمد تنها DE ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    جبلی بیا با آقای عادل فردوسی پور بین مردم راه برید ببینید شما را تحویل میگیرن یا عادل فردوسی پور را صدا سیما دست شماست فعلاً یه شبکه شما یه شبکه عادل فردوسی پور ببینید مردم کی رو انتخاب می‌کنه شما دو برادر منافق داری که نظام جمهوری اسلامی را بد میگن اما عادل فردوسی پور عاشق وطنش هست خودتون میدانید شبکه‌های تلویزیونی خارجی فرش قرمز زیر پای عادل پهن میکنن عادل خیلی انسان فهمید است عادل خوب میداند که هر جایگاه که رسیده با تشویق های مردم بوده بین عادل و مردم یک قلبی هست آن قلب ❤️ قلب ایران عزیزمان هست
  • داریوش محرابی IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    خب دیگه عادل فردوسی پور رو هم از سر راهتون برداشین حالا ببینیم چکار میکنید دیگه کسی مثل عادل فردوسی پور دزدی‌ها و زدوبند های شما رو بیان بکنه و شما رو به چالش بکشد.عادل هم مثل دیگرانی که عاشق این مملکت هستند از در بیرون رانده شد حالا اگه عادل بره واسه یه کشور دیگه گزارش فوتبال اجرا کنه حق داره
  • علی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    یکبار نوشتم پاک کردید عادل در فوتبال خوب بود در سیاست رفوزه شد نباید وارد سیاست می شد وبه وطنش لگد میزد
  • Zahra IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    وقتی خداوند به بنده ای عزت عطا کرد هیچ بنی بشری ذره ای نمیتونه اون عزت را کم یا زیاد کنه
  • علی IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    بخدا از زمانی ۹۰ پخش نمیشه من دیگه میلم نمیکشه فوتبال نگاه نمیکنم
  • ح IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    اینا نون رو هم از سفره مردم حذف کردن حالا شما از مجری محبوب مردم میگی ناصرالدین شاه هم بعضی وقتا به خاطر مردم یک کارایی میکرد ولی این جماعت جز خودشونو اعتقاداتشون هیچکس و هیچ چیزی رو تو دنیا قبول ندارن
  • milad IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    آدم باند بازی بود و همیشه در حال تخریب یک عده که ازشون خوششنمیامد و بالا بردن الکی کسانی که ازشون خوشش می‌آمد و در کل خیلی هم ضد ایرانی پدر قبال تیمهای خارجی حقارت میکرد و بهمنی دلیل بازیکنان ایرانی را هم تحقیر میکرد
  • محمد IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    صدا و سیما مال جبلی نیست که اینطور با کسایی که مردم دوستش دارند رفتار میکنه این صدا و سیما لیاقت فردوسی پور رو نداره. تاریخ قضاوت خواهد کرد، به نیکی از عادل و به تلخی از امثال جبلی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی