نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
۱ |
۰
ملاقات خانواده اسطوره استقلال با قلعه‌نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همسر و فرزند اسطوره استقلال به ملاقات امیر قلعه‌نویی رفتند.

مجلس ختم خواهر امیر قلعه‌نویی در حالی برگزار شد که طیف وسیعی از پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس و اهالی ورزش برای تسلیت به سرمربی تیم ملی در مسجد حاضر شده بودند. در این میان فریده شجاعی، همسر منصورخان پورحیدری اسطوره فقید استقلال همراه با علی پورحیدری پسرش به این مجلس ختم رفتند و ضمن ملاقات با امیر قلعه‌نویی، این مصیبت را به او تسلیت گفتند.

در روزهای بیماری منصور پورحیدری، امیر قلعه‌نویی از جمله افرادی بود که مرتب بر بالین او حاضر می‌شد و حتی به منزلش هم می‌رفت تا جویای احوال استاد خودش باشد. او در مراسم تدفین و ترحیم منصورخان هم حضوری فعال داشت و همواره از اسطوره استقلال که به گردن این باشگاه حکم پدری دارد به نیکی یاد می‌کند.

نکته جالب توجه دیگر این‌که علی پورحیدری پسر منصورخان هم در دوران نوجوانی یکی از شاگردان مدرسه فوتبال امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شد. همسر و فرزندان مرحوم پورحیدری بارها در مصاحبه‌های خود به این مسئله اشاره کرده‌اند که قلعه‌نویی پس از فوت پدر استقلال، آن‌ها را فراموش نکرده و با این خانواده در تماس است.

در همین ارتباط بخوانید: استقلالی‌ها هم با کاپ قهرمانی سر خاک پدرم بروند/ منصور پورحیدری از کری‌خواندن برای پرسپولیس بیزار بود/ استقلال کسی را ندارد تا برای حقش بجنگد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کمال آبی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    روحت شاد منصورخان. با شما ۷ بار دربی را بردیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی