نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
اینزاگی: صفحه‌ای در تاریخ اینتر باز خواهیم کرد!/ برای مهار هالند استراتژی داریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینتر روز شنبه در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی می‌رود و سرمربی تیم ایتالیایی می‌گوید که تیمش نگاه ویژه‌ای به هالند خواهند داشت.

سیمونه اینزاگی می‌گوید اینتر با شکست دادن منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیک آتاتورک استانبول فرصتی بزرگ دارد تا صفحه جدیدی در تاریخ باشگاه باز کند.

مربی اینتر می‌داند که تیم گواردیولا از محبوبیت بیشتری برخوردار است و از بازیکنانش می‌خواهد که از این فرصت استفاده کنند. اینزاگی گفت: «قطعاً فرصتی بزرگ برای نوشتن یک صفحه از تاریخ اینتر است. ما می‌دانیم که چقدر سخت خواهد بود و با هم بودن کلید پیروزی است. ما با هم برای تاریخ‌سازی تلاش خواهیم کرد.»

ارلینگ هالند در این رقابت‌ها ۱۲ گل برای سیتی به ثمر رسانده است. اینزاگی ادامه داد: «می‌دانیم سیتی چقدر قوی است و هالند چه بازیکنی است. ما نگاه ویژه‌ای به او خواهیم داشت و یک استراتژی تنظیم کرده‌ایم، من یک استراتژی آماده کرده‌ام اما اینتر تلاش می‌کند نه تنها او بلکه کل سیتی را محدود کند. ما می‌دانیم که باید انتظار چه مسابقه‌ای را داشته باشیم و چه کاری باید انجام دهیم. سیتی در حال حاضر احتمالا بهترین تیم جهان است. اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد و نباید اشتباه کنیم.»

هاکان چالهان‌اوغلو، که قرار است در ترکیب اصلی اینتر باشد، در آلمان به دنیا آمد اما ترجیح داد برای ترکیه بازی کند. ایلکای گوندوغان که او نیز در آلمان متولد شده و ریشه ترک دارد، برای آلمان بازی می‌کند. چالهان‌اوغلو عنوان کرد که ترک‌ها احتمالا ترجیح می‌دهند که او فینال را به جای گوندوغان برنده شود.

او گفت: «من ایلکای را دوست دارم و خیلی به او احترام می‌گذارم. من به تصمیم او برای بازی برای آلمان احترام می‌گذارم. می‌دانم که بازی دو ترک در این فینال بسیار مهم است. می‌دانم که ترک ها از من حمایت خواهند کرد. شاید برای مردمم بسیار مهم باشد که من برنده شوم.»

پیش‌بازی و آمارهای فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳ را بخوانید: آمار و ارقام جالب و خواندنی از فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/ منچسترسیتی – اینتـر؛ شلیک نهایی در استانبول

در همین رابطه:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی