شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
۱ |
۰
ساپینتو در ایران از کدام تیم‌ها پیشنهاد داشت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو در یکی از مصاحبه‌های خود به این نکته اشاره داشت که تیم‌های فولاد و گل‌گهر هم با او وارد مذاکره شده بودند.

ساپینتو به‌صورت رسمی از استقلال جدا شد و با یکی از باشگاه‌های قبرسی قرارداد بست. سرمربی هیجانی استقلال که در تمام مدت حضورش در ایران رفتارهای خاص و پرخاشگرانه‌ای داشت بعد از ناکامی در فینال جام حذفی از ایران رفت و در شرایطی که مدیران استقلال علاقه‌ای به تمدید قرارداد با او نداشتند، خودش هم با انتشار پستی از هواداران استقلال خداحافظی کرد و مدعی شد که دیگر نمی‌تواند با مدیران استقلال کار کند.

البته ساپینتو در یکی از مصاحبه‌های خود به این نکته اشاره داشت که تیم‌های فولاد و گل‌گهر هم با او وارد مذاکره شده بودند، اما رغبتی به ماندن در ایران نداشته و دوست دارد در صورت مربیگری در ایران فقط در تیم استقلال حضور داشته باشد.

ساپینتو خیلی زود هم با تیم قبرسی قرارداد خود ر ا منعقد کرد تا نشان دهد که اصلاً قصد بازگشت به ایران را ندارد؛ هر چند که این مربی هیجانی در تازه‌ترین اقدام خود از باشگاه استقلال شکایت کرده است و بزودی استقلالی‌ها با او وارد چالش می‌شوند؛ اتفاقی که بعد از جدایی هر مربی خارجی استقلال می‌افتد و ساپینتو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صادقی IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    اینکه بلافاصله قرار داد بسته نشون میده خیلی ها دنبالش بودن و اینجنتش هم این مربی قوی رو راحت می تونه به هر تیمی ببره. از نظر مالی هم بی نیاز بود که تو ایران به راحتی تونست 7 ماه حقوق نگیره و تحمل کنه و حریص هم نبود و یک انسان شجاع و با معرفت بود و در لیگ استقلال رو قهرمان کرد ولی قهرمانی رو ازش گرفتن و در جام حذفی هم با اخراجش قهرمانی رو ازش گرفتن. ما که ازش ممنویم. الان شیشپولیسی ها از رفتنش از همه بیشتر خوشحال هستن چون با محروم کردن 4 ماهش مانع برگشتش به ایران شدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی