شانس گزینه داخلی برای نیمکت استقلال؛ سفر آقای سرپرست به تعویق افتاد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می رسد گزینه اعضای هیات مدیره فعلی باشگاه استقلال برای پر کردن صندلی خالی ریکاردو ساپینتو روی نیمکت استقلال یک مربی خارجی است.

در برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی باشگاه استقلال قرار بود، امروز حجت کریمی راهی شهر دبی شود تا با مدیران برنامه گزینه های خارجی دیدار و با یکی از آنها به توافق برسد و البته سرپرست باشگاه استقلال برنامه ریزی کرده بود در این سفر پیگیر برنامه های تمدید حضور مهدی قایدی در تیم استقلال هم باشد اما این سفر به تعویق افتاد و قرار است بعد از برگزاری مجمع عمومی باشگاه استقلال انجام شود که فردا برگزار خواهد شد.

این برنامه ریزی نشان می دهد، در این برهه از زمان و با نظر اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال گزینه باشگاه استقلال برای تعیین جانشین ریکاردو ساپینتو یک گزینه خارجی است و باشگاه آبی فعلا به گزینه های داخلی فکر نمی کند.

پیش بینی می شود، حداکثر تا پایان هفته جاری و شاید هم زودتر سرمربی جدید تیم استقلال مشخص شود. البته حجت کریمی، سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر وعده داده بود که سرمربی جدید را پنج شنبه ای که گذشت، مشخص خواهد کرد. ریکاردو سایتو خیلی زود با باشگاه استقلال خداحافظی و حتی تیم جدید خود را مشخص کرد تا استقلال زمان برای انتخاب سرمربی جدید را از دست ندهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی