نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهار پیشنهاد روی میز برای ستاره آبی‌ها/ نقش پررنگ عمو در سرنوشت برادرزاده!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک و مهره مهم منچسترسیتی بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا برای آینده خود تصمیم خواهد گرفت.

ایلکای گوندوغان آینده خود را پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا تعیین خواهد کرد. هافبک منچسترسیتی به طور کامل روی جدال با اینتر متمرکز است و همانطور که به باشگاه فعلی خود گفته است، تا پایان فصل تصمیمی نخواهد گرفت. اگر سیتی اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، پس از جشن در منچستر این بازیکن با ایجنت خود «ایلهان گوندوغان» برای نهایی کردن همه گزینه‌ها و تصمیم‌گیری به گفت‌وگو می‌نشیند.

گوندوغان در حال حاضر ۴ پیشنهاد روی میز دارد و البته هیچ‌کدام را امضا نکرده است. او به کسی تعهد شفاهی هم نداده است. صحبت‌ با همه باشگاه‌ها صمیمانه بوده اما هیچ پیش قراردادی یا چیزی شبیه این وجود ندارد. او تصمیم خود را در ده روز آینده به همه آنها اعلام خواهد کرد و سیتی اولین تیمی است که تصمیم نهایی او را خواهد فهمید: تمدید یا عدم تمدید.

چهار گزینه روی میز برای گوندوغان عبارتند از: منچسترسیتی، آرسنال، بارسلونا... و پی‌اس‌جی. باشگاه فرانسوی آخرین تیمی است که به درخواست یولیان ناگلزمن به جمع خواستاران پیوسته و با قدرت زیادی وارد نبرد برای این بازیکن شده است. اگرچه تعیین رتبه‌بندی اولویت‌ها دشوار است، اما پیشنهاد فرانسوی‌ها برای این بازیکن بسیار جالب بوده است.

شانس هر باشگاه

منچسترسیتی هر کاری که ممکن است انجام می‌دهد تا او قراردادش را تمدید کند، زیرا پپ گواردیولا از طرفداران بزرگ گوندوغان است. او کاپیتان تیم و بازیکنی است که خارج از زمین هم با او دوست است. آنها در دفتر پپ دائما با هم در مورد فوتبال گفت‌وگو می‌کنند و فلسفه بازی یکسانی دارند که موفقیت‌های زیادی برایشان به ارمغان آورده است. رفتن گوندوغان برای گواردیولا ضربه بزرگی خواهد بود.

گزینه دیگر آرسنال است. مذاکرات با توپچی‌ها به دلیل قانون نقل و انتقالات لیگ برتر درباره پایان قرارداد بازیکنان در حال حاضر آغاز شده است. میکل آرتتا معتقد است که تیمش با گوندوغان جهشی بزرگ در کیفیت خواهد داشت که به آنها اجازه می‌دهد حتی از این هم به قهرمانی در لیگ برتر نزدیکتر شوند. آرتتا او را از زمان حضورش در سیتی به خوبی می‌شناسد.

بارسلونا هم در حال مبارزه است و دور از ذهن نیست که گوندوغان به آنجا برود. این پیشنهاد جالب است و جلسات متعددی بین باشگاه و ایجنت و عموی او ایلهان گوندوغان برگزار شده است. متئو آلمانی فشار زیادی بر باشگاه وارد می‌کند، زیرا به دلیل شرایط اقتصادی بارسلونا آنها به بازیکنانی با هزینه صفر نیاز دارند، و ستاره‌ای مانند گوندوغان یک فرصت غیرقابل چشم‌پوشی در بازار است. با این حال با وجود همه چیزهایی که منتشر شده، هنوز توافقی با این بازیکن صورت نگرفته است.

و همانطور که قبلاً اشاره کردیم، آخرین تیمی که به این رقابت پیوست پاری‌سن‌ژرمن بود. این پیشنهاد پس از آمدن ناگلزمن در این هفته اعلام شد. پاریسی‌ها می‌خواهند تیمی جدی بسازند، با تمرکز کمتر روی کهکشانی‌ها و بیشتر روی بازیکنان جدی، مصمم و حرفه‌ای؛ شرایطی که این هافبک کهنه‌کار از آن برخوردار است.

با این شرایط، نمی‌توان گفت که گوندوغان فصل آینده در کجا بازی خواهد کرد. او گزینه رمانتیکی دارد که در سیتی بماند یا با پیوستن به یک باشگاه سطح بالا مانند بارسلونا یا دو باشگاهی که به ترتیب در انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا قادر به صدرنشینی هستند، مانند آرسنال یا پاری‌سن‌ژرمن، حرفه خود را تغییر دهد.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسيح IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    بنظر شخصه اگه ميخوات سيتي رو ترک کنه بارسلونا عالي هست در غير اين صورت سيتي بمونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی