نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
تکذیب یک شایعه پس از طعنه باشگاه سپاهان به ستاره پرسپولیسی/ واکنش خاص رامین رضاییان به شایعه پوشیدن پیراهن استقلال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به نظر می‌رسد جدایی رامین رضاییان از باشگاه سپاهان اصفهان را باید قطعی و حتمی دانست.

پس از آغاز نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم، مسعود سعیدی مدیررسانه ای باشگاه سپاهان اصفهان با با انتشار یک توییت با عکسی از مدافع ملی‌پوش در کنار ریکاردو ساپینتو، سرمربی سابق استقلال منتشر شده، گفت: فقط یک گروه هستند که از آب‌های آلوده همیشه ماهی گرفته‌اند!

انتشار این توئیت، شایعه عجیبی را در فضای مجازی و اینستاگرام به دنبال داشت مبنی بر اینکه رامین رضاییان قرار است به استقلال برود! هرچند ساپینتو از استقلال رفته است اما انتشار عکس رامین رضاییان در کنار یک سرمربی استقلالی بر حاشیه و شایعات دامن زد.

خود رامین رضاییان اما سال گذشته در برنامه فوتبال برتر به این شایعه که هر سال مطرح می‌شود، این چنین پاسخ داد: فوتبال اصلا ارزش این را ندارد که هواداران ناراحت شوند. به نظرم حتی تیم رقیب به آدم ۱۰ یا ۲۰ میلیارد بیشتر هم بدهد، اصلا دوست ندارم به آن تیم بروم چون می‌دانم هواداران پرسپولیس از این موضوع ناراحت می‌شوند و تحت هیچ شرایطی دوست ندارم دل کسی بشکند.

رضاییان در همان برنامه تلویزیونی هم اعلام کرد قبلا از استقلال پیشنهاد داشته ولی حاضر به امضای قرارداد با آبی‌ها نشد. اما ماجرای پیشنهاد استقلال به رامین رضاییان چه بود و چه زمانی این پیشنهاد داده شد؟ رضاییان یکبار و قبل از آمدن به پرسپولیس و زمانیکه در راه آهن حضور داشت، از استقلال پیشنهاد دریافت کرد. در واقع قبل از شروع لیگ پانزدهم رامین از هر دو تیم پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشت ولی در نهایت رامین پیراهن قرمز را انتخاب کرد و ۲ فصل هم برای پرسپولیس بازی کرد. در لیگ شانزدهم و بعد از رفتن رضاییان به ترکیه و بازگشت او به پرسپولیس، حواشی مختلفی برای او ایجاد شد.

چند هفته مانده به پایان فصل و بعد از درگیری رامین با علیپور در اردوی دبی و قبل از بازی مقابل الوصل، از سوی برانکو کنار گذاشته شد. بعد از پایان لیگ شانزدهم دومین پیشنهاد استقلال به رضاییان رسید و آبی‌ها قصد داشتند رضاییان را مستقیما از پرسپولیس جذب کنند. باشگاه استقلال قصد داشت در آن مقطع از اختلاف به وجود آمده بین رامین و برانکو استفاده کنند و رضاییان را به تیمشان بیاورند. در آن زمان حتی شایعه شد که رضاییان چند بار با استقلال مذاکره هم کرد و حتی تا آستانه قرارداد قرار داشت ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد و رامین تصمیم گرفت به جای استقلالی شدن راهی اروپا و لیگ بلژیک شود.

به رغم طعنه سپاهانی‌ها، حتی یک درصد هم امکان ندارد رامین رضاییان ملی پوش در این سن و سال بخواهد دل هواداران پرسپولیس را شکسته و پیراهن استقلال را بپوشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • حسین IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    رامین پسر خوبی هست اما ساپینتو شیردل را لنگی ها فراری دادند حالا اگر عکسی هم گرفته شاید او می خواهد به آپویل قبرس برود وآنجا شاگرد ساپینتو با معرفت شود ولی به هر حال الان که سرمربی استقلال مشخص نشده که رضاییان را انتخاب کند اگر آمد به استقلال قدمش روی چشم اگر به هر دلیل هم نیامد آرزوی موفقیت برایش داریم
    • کی۳چزون IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      ساپینتو شیردل🤣🤣🤣🤣🤣🤣ساپی کوتوله بامعرفت😇😇😇😇شکایت بدستون رسیدمرام ومعرفت دستت میاد،،البته یک چیز را درست میگی: پرسپولیس فراری ش داد،مگه مغز..خورده ۲تا۲تادربی دوهفته ببازه،۲تا۲تاجام ظرف دوهفته یک تیم ازش ببرندبازم روداشته باشه و باجنگولک بازی هم دیگه بیشتر از این نمیتونه تعداد کمی از هواداران تیمش که زودباورندومرام ومعرفت بهش نسبت دادندفریب بده ،راستی نطق جدید، کریمی گفته دینی بخاطرپادووانی گردن باشگاه نیست،به همین راحتی!
  • Ali IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    این نامدیر سپاهانی چه میداند وفا چیست! چه میداند راستی ودرستی چیست !فقط در پول های یامفتی که سهم وحق هرایرانی هست واز قِبَل بودن درکنار فولادی ها نصیبشان شده غوطه میخورد ،چه میداند نداشتن حتی 1200 تومان که یک فرد نان خریده وبخوردچگونه حسی هست ! فقط مانندداستان روباه وخروس چشمانش را میبندد ودهانش را باز میکند .
    • لنگی US ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      میشه بگی پولایی که به بازیکنان پیروزی میدن از کجا میاد که پولی که سپاهان میده حقه مردمه
    • ایمان سپاهانی IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      نامدیر اون فرشین پیروانی قلاده شکسته شماست لنگی نباید از حق و حقوق حرف بزنه لنگی که چند سال حق همه ی تیم ها رو خورده و با زد و بند و تبانی فقط با جام عکس گرفته نباید از حق و حقوق حرف بزنه
  • علی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    هیچ چیز غیر ممکن نیست دوستان عزیز.. ممکنه بیاد استقلال ممکنه یک بازیکن از استقلال بره پرسپولیس چرا این مسائل اینقدررررر بزرگش میکنیم واقعا.
    • ع ق QA ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      شاید بیشتر از بیست ملیارد داده اند پول که دارن بازیکن با غیرت می خوان رامین هم نشون داده با غیرته یک سال که می تونه مقاومت کنه
  • ستاره سرخ ایران IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    کاش رامین در تیم خوب سپاهان بماند و رقابت جذاب پرسپولیس و سپاهان پر افتخارترین تیمهای تاریخ ایران بر سر قهرمانی سالها گرم کننده لیگ فوتبال باشد چون اگر سپاهان قوی نباشد فوتبال تک قطبی خواهد شد
    • علی اصغر IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 تک قطبی میشه؟؟؟؟تکرارکن!!!ازکی تابه حال سپاهان قطب شده بود،وماخبرنداشتیم؟؟؟
  • رضا IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    رامین پرسپولیسی❤
  • سید IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    سپاهان امسال هر دو تیم دولتی را به زانو در آورد ولی افسوس ....اما همین بس که به سرخ آبی ها امسال باج نداد .
  • کیسه لجن ، شله زرد مافیایی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    سرور فقط پرسپولیس
  • Ali IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    کاربری به نام لنگی و زیرِ نقش پرچم امریکا درمقام وکیل مدافع سپاهان وفردی که نامدیر است وهویتش مهم نیست که چه باشد و فولاد که گفتم پول های یامفتی که سپاهان ازفولاد میگیرد درآمده !واین خیلی خوب است که هویت خودتان را خودتان افشا میکنید،گفتی پول های پرسپولیس !! اگرسپاهان یک دهم پرسپولیس طرفدارداشت آنوقت تو میفهمیدی که چه منبع عظیمی برای تبلیغات شرکت ها وموسسات اقتصادی هست که پرسپولیس تبلیغ آنهارا بکندوهمین یکی ازمهمترین منابع دریافتی ونه تمام آن است که پرسپولیس راسرپانگه داشته است وبرای اینکه روزگار قبل از فولادی شدن سپاهان را بدانی خوب است پرونده ی تیم سیمان سپاهان آن سالها را جویا شوی تا دریابی آیا اینکه گفتم پول فولاد حق هرایرانی هست درست است ویانه واگرتو دراصفهان میبودی میدیدی آب زاینده رود چه شده وبه کجا میرود وکشاورزان اصفهانی چه میکنند وکجا میروند،والبته که در امریکا هم جایت گرم وهم نرم است که ازین قماش نامدیران وچنین نگرشی دفاع میکنی.
  • مهران IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    من اصفهانی نیستم ولی اصفهان این توان را داشته که چنین فولادی را راه اندازی کنه وتمام رشته های ورزشی رااز درآمد خودش ساپورت کنه دستش تو جیب خودش بوده....
  • ..... IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    مگر تاج کبیرخانه سالمندان, هستش که هرپا به سنی را راه بده
    • كمك سرپرست IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      يه نگاه به تيمت مينداختي و بعد حرف ميزدي اخوي! نصف بيشترشون تضميني بالاي 30 هستن و از دقيقه 70 به بعد كلا راه ميرند. جونم كهنسالان عابي در دربي

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی