نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
وحشت یک پرسپولیسی به جان سپاهانی‌ها/ ۳ - صفر شدن تیم‌های متخلف عملی می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی در فضای مجازی به مبلغ پرداختی سپاهان برای دریافت رضایتنامه ملی‌پوش واکنش نشان داد.

سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری طبق صحبت‌های قنبرزاده مقداری بیشتر از ۳۰۰ میلیارد تومان تخمین زده شد که البته با توجه به جایگاه تیم‌ها در آخرین جدول رده‌بندی مسابقات می‌تواند کمی افزایش داشته باشد با این حال اگر ثابت شود که تیمی قانون سقف قرارداد را رعایت نکرده و در مسابقه حاضر شود، تیم حریف می‌تواند به مقامات ذی ربط شکایت ببرد و آنها در صورت اثبات ادعای آن فرد یا تیم، نتیجه بازی را به سه بر صفر اعلام خواهند کرد.

بعد از روز گذشته ۱۹ خرداد بود که مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال در حاشیه آماده‌سازی تیم ملی امید برای مسابقات کافا درخصوص قانون جدید برای سقف قراردادهای نقل و انتقالاتی در لیگ برتر صحبت‌ کرد و در مصاحبه روز گذشته خود صراحتا به باشگاه‌های لیگ برتری در این خصوص هشدار داد.

اما باشگاه سپاهان که به دنبال تمدید قرارداد پیام نیازمند دروازه‌بان ملی‌پوش این باشگاه بود باید بر اساس قرارداد دروازه‌بان ملی‌پوش ایرانی با پورتیموننسه مبلغ رضایتنامه نیازمند از طرف سپاهان به این باشگاه پرتغالی پرداخت می‌شد و در همین این بین رسانه‌های پرتغالی مدعی شدند سپاهانی‌ها مبلغ یک میلیون یورو معادل ۵۳ میلیارد تومان برای دریافت رضایتنامه این دروازه‌بان ملی‌پوش پرداخت کرده‌اند که باتوجه به صحبت‌های تاج ممکن است طلایی‌پوشان در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی‌شان خیلی زود از سقف تعیین شده عبور کنند. 

اکنون علیرضا اشرف، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس با انتشار توئیتی در صفحه شخصی توئیترش به این موضوع واکنش کنایه‌آمیزی نشان داده است.

وحشت یک پرسپولیسی به جان سپاهانی‌ها/ ۳ - صفر شدن تیم‌های متخلف عملی می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • بیخک جروق IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    بشین تا 3 بر 0 بشه.تاج خودش با سپاهان هماهنگ هست
  • . IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    👌👏👏
  • ام اچ ان IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    سپاهان فرق میکنه ساکت به فدراسیون نزدیکه
  • حسین IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    اگه تاج با سپاهان بود پارسال قهرمان میشد سپاهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی