نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نظر عجیب جورجینا رودریگس در مورد برند آب‌معدنی رونالدو و تمسخر کاربران شبکه‌های اجتماعی/ نگاه عجیب و غریب کریستیانو به نامزدش
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جورجینا رودریگس که کریستیانو رونالدو را در معرفی برند جدید آب‌معدنی‌اش همراهی می‌کرد نظری عجیب در مورد این برند داد و باعث شد که کاربران شبکه‌های اجتماعی حسابی به او بخندند.

این هفته کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس به مادرید بازگشتند تا تجارت جدید ستاره پرتغالی را که برندی از آب معدنی قلیایی و آنتی‌اکسیدانی به نام Ursu۹ است، معرفی کنند. این یک رویداد پرجمعیت بود و هم فوتبالیست و هم نامزدش در مورد آب صحبت کردند، اگرچه انگار جورجینا زیاد در مورد پاسخش تمرین نکرده بود. نظرات او حتی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد، اما به دلایل اشتباه.

او رو به دوربین‌ها توضیح داد: «من عاشق آب هستم، هیدراته شدن به من احساس سلامتی زیادی می‌دهد و با این آب بیشتر احساس هیدراته شدن می‌کنید و متوجه خواهید شد که چگونه تشنگی شما را برطرف می‌کند.»

این پاسخ توسط بسیاری در رسانه‌های اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفت و کاربران اشاره کردند که انواع دیگر آب نیز هیدراته می‌کنند. یکی از طرفداران در توییتر به طعنه گفت: «نوشیدن آب زیاد، توصیه ضروری و اساسی برای کم آب نشدن.» دیگران نیز شروع به جوک ساختن و شوخی با جمله جورجینا کردند.

این مطالب را هم بخوانید: 

نظر عجیب جورجینا رودریگس در مورد برند آب‌معدنی رونالدو و تمسخر کاربران شبکه‌های اجتماعی/ نگاه عجیب و غریب کریستیانو به نامزدش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • سعید ‌‌ IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    جورجیناهم.مادرشایسته‌ای‌هست‌
  • ف دال IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    شهریار بیات شده مثل استقلالی‌هائی که تا سال قبل همگی یا شیفت کرده بودن اروپا و اصلا ایران نمی‌دیدن یا کلا فوتبالُ 3طلاقه کرده بودن! «سرویس خارجی» دیگه چه صیغه‌ایه؟ همه که می‌دونیم کی پشت این اسم قائم شده... اصلا یه دنیاست و یه جورجینا و یه شهریار بیات. والــ‌ ـــلااااااااا..
  • فاطمه طرف رهبر جانوفدای. رهبر IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    مبارک تون باش ب ماچه345
  • CR7 IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    به نظرم جورجینا خیلی خوشگله و نامزدی مثل خودش جذاب داره کریس رونالدو خیلی جذابه 😍🧿اما نباید هچنین حرفی رو میزد واقعا رونالدو را تحقیر کرد آخه آدم عاشق آبه 🤦‍♀️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی