نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اعتراف سرمربی تیم ملی ایران بعد از شکست تلخ مقابل اسلوونی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اعتراف کرد که اسلوونی کاملا مستحق پیروزی برابر ایران بوده است.

بهروز عطایی بعد از شکست تیم ملی والیبال ایران برابر اسلوونی اظهار کرد: پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم و فکر می‌کنم که اسلوونی خیلی عالی بازی کرد و جزو تیم‌های خوب مسابقات است. ایران امروز بد بازی را شروع کرد اما به مسابقه برگشتیم. به‌رغم این‌که می‌توانستیم در مقطعی بازی را به نفع خودمان کنترل کنیم، دچار اشتباه شدیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در دو دست اول در بخش دریافت بد عمل کردیم و نتوانستیم حدود هشت توپ برگشتی را تبدیل به امتیاز کنیم. به هر حال هر چقدر خطا افزایش پیدا کند، طبیعتاً شانس برد نیز کم می‌شود. امروز پر خطا بودیم و نتوانستیم در مقاطعی که از حریف پیش بودیم، بازی را به نفع خودمان جلو ببریم. تیم اسلوونی خیلی خوب بازی کرد و مستحق این پیروزی بود. آن‌ها کم اشتباه‌تر بودند و بازی قابل قبولی را ارائه دادند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره عملکرد بازیکنان جوان در هفته اول لیگ ملت‌ها تصریح کرد: فکر می‌کنم در مجموع بازیکنان جوان ایران عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. پوریا حسین‌خانزاده در هفته اول رفته رفته بهتر شد اما امروز مخصوصا در دریافت عملکرد خیلی خوبی نداشت و طبیعی است که این تجربه کم در شرایط سخت کار دست او داد.

عطایی در پایان افزود: علی حاجی‌پور نیز هر زمان که در زمین قرار گرفت، عملکرد درخشانی داشت و محمد ولی‌زاده هم بسیار خوب بود. با این وجود فکر می‌کنم که امروز منسجم بازی نکردیم و نتوانستیم آنطور که دلمان می‌خواست شرایط را مدیریت کنیم. بازی ضعیف‌تری داشتیم و طبیعی بود که شکست بخوریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی