نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
واکنش جالب رئیس به خروج بارسلونا از سوپرلیگ؛ برای خودشان بهتر است!/ از هر کسی که متوجه اشتباهاتش شود استقبال می‌کنیم
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ناصر الخلیفی پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول در مورد کناره‌گیری یوونتوس از سوپرلیگ و شرایط بارسلونا صحبت کرد.

نشست اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA) در استانبول، پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و اینتر، برگزار شد که در آن ناصر الخلیفی نظرات خود را در مورد آخرین تحولات دنیای فوتبال به اشتراک گذاشت.

الخلیفی که رئیس اتحادیه اروپا و پاری‌سن‌ژرمن است، درباره تصمیم یوونتوس برای کنار گذاشتن پروژه سوپرلیگ صحبت کرد و گفت که از این باشگاه ایتالیایی در بازگشت به خانواده یوفا استقبال خواهد شد. او گفت: «ترک سوپرلیگ تصمیم هوشمندانه آنها بود. آنجا آینده‌ای وجود ندارد و آنها زمان، انرژی و پول را هدر می‌دهند. بازگشت به خانواده منطقی است. همه اشتباه می‌کنند اما افراد باهوش به اشتباهات خود پی می‌برند و آنها را اصلاح می‌کنند. ما از هر کسی که متوجه اشتباهاتش شود استقبال می‌کنیم.»

رئیس همچنین درها را به روی بارسلونا باز گذاشت وقتی از او پرسیده شد که آیا باشگاه کاتالانی می‌تواند در موضع خود تجدید نظر کند، زیرا شرایط اقتصادی حساسی دارد و در انتظار تصمیم یوفا در مورد پرونده نگریرا است.

او گفت: «البته ما می‌خواهیم آنها برگردند، برای آنها بهتر است. اگر برگردند در موقعیت بهتری خواهند بود. مردم بیشتر به آنها احترام می‌گذارند، سعی می‌کنند بیشتر به آنها کمک کنند. در حال حاضر آنها تنها هستند. به نظر می‌رسد که آنها علیه همه هستند، که این اصلا برای آنها خوب نیست.»

این مطلب را هم بخوانید: چرا بارسلونا در لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد کرد؟/ کاتالان‌ها رقیب پرسپولیس می‌شوند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی