اختلاف پنهانی در باشگاه استقلال/ اگر سرمربی جدید را انتخاب نکنیم استعفا می‌دهیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای انتخاب سرمربی جدید برای استقلال به یک جنجال تازه تبدیل شده است.

در حالی که پرویز مظلومی شنبه شب به عنوان یکی از مدیران ارشد باشگاه استقلال و عضو کمیته فنی مدعی شده بود سرمربی جدید این تیم با نظر کمیته فنی تازه شکل گرفته انتخاب می‌شود، صبح امروز باشگاه با انتشار بیانیه رسماً اعلام کرد با سرمربی اسبق رئال مادرید برای حضور در تهران و پذیرفتن هدایت استقلال مذاکراتی انجام شده است اینکه لوپز توانایی هدایت استقلال را دارد یا خیر بحث دیگری است اما نکته اصلی واکنشی است که پس از مطرح شدن نام او به گوش مدیران باشگاه استقلال رسید.  

تعدادی از اعضای کمیته فنی استقلال تاکید دارند پیرامون این سرمربی اسپانیایی هیچ صحبتی با آنها انجام نشده و حتی اطلاعاتی در مورد سوابق و نیز از طرف باشگاه به آنها ارائه نشده است اما حالا از حضورش در تهران صحبت می‌شود این اعضا حوالی ظهر دیروز تاکید داشتند اگر قرار باشد مدیران استقلال خودشان سرمربی جدید را انتخاب کنند دیگر احتیاجی به حضور کمیته فنی در باشگاه نیست و آنها هم ترجیح می‌دهند از این سمت کناره گیری کنند چون وقتی درمورد مهمترین نکته فنی تیم نظرشان پرسیده نمی‌شود کاملا مشخص است که کمیته فنی از نظر باشگاه صرفاً یک جمعه تشریفاتی است که در تصمیم گیری‌های مهم استقلال نقشی ندارد.

استقلال طی یک دهه گذشته بارها کمیته فنی داشته است اما تقریباً در هیچ کدام از موارد این کمیته ره به جایی نبرده است و پس از برگزاری چند جلسه به خاطر عدم توافق با سرمربی، بساط این کمیته جمع شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کمال آبی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    شک نکنید مربی استقلال را افراد دیگه انتخاب می کنن. خود مدیران انتخاب می کنن و خلاص
  • رضا حاتمی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    🖌رامون لوپز ؛ مربیِ معمولاً اخراجی ! گزینه خارجی فعلی استقلال سوابق اخراج شدن فراوانی در کارنامه خود دارد. ابتدا در فصل ۲۰۰۶/۲۰۰۷ این مربی که هدایت لوانته را در لالیگا برعهده داشت پس از تنها ۴ برد در هفته چهاردهم اخراج شد و اَبل رزینو جایگزین او شد . فصل بعد در سال ۲۰۰۷/۲۰۰۷ او هدایت سلتاویگو را در سگوندا دیویژن برعهده گرفت ولی با تنها ۶ برد ، در هفته بیستم اخراج شده و از آن پس آنتونیو لوپز جایگزین او شد. در ادامه در فصل ۲۰۱۰/۲۰۱۱ رامون لوپز به لیگ رومانی رفت و هدایت وزلوی را برعهده گرفت اما اینبار هم ناکام ماند و با تنها ۴ برد در هفته سیزدهم اخراج و ویورل هیزو سِمَت او را برعهده گرفت. این پایان اخراج شدن های او نبود و او در ادامه فعالیت خود در ژانویه ۲۰۱۶ به عنوان سرمربی تیم ملی عمان برگزیده شد اما این قصه تکراری ادامه پیدا کرد و پس از چند ماه با کسب ۱ برد و ۳باخت در نوامبر ۲۰۱۶ باز با پدیده اخراج شدن روبرو شد و پیم وربیک این بار جای او را گرفت. حال باید دید که اگر او سرمربی استقلال شود آیا سرنوشتی مشابه گذشته برایش رقم می خورد یا می تواند مدت ها در استقلال باقی بماند.
    • حسین IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
      مربی خارجی بدرد استقلال نمی خورد
  • علمدار سینایی IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    ایشون که علی برکت الله همش اخراج وتو دوران مربیگری هیچ جامی را تا حالا لمس نکرده جان عزیزانتون اقای کریمی سید بزرگئار سر جدت یکی را بیار که توان کاری داشته باشه لیگ گذشته تیم تاج کم ضربه نخورد از نبود سرمربی ایشون را هم بیاری فکر کنم دنبال جام ظرفشویی باشه تا جام قهرمانی پس بیخیال ایشون بشین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی