ابهام در مورد هزینه های سفر گزینه اسپانیایی استقلال به تهران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در رابطه با شکل مسافرت رامون لوپز کارو کاندیدای اسپانیایی احراز سمت سرمربیگری استقلال به ایران و نوع معرفی او به باشگاه استقلال بحث های زیادی مطرح است.

اگرچه هنوز هم گروهی از افراد نزدیک به باشگاه استقلال مدعی اند سرمربی فصل آینده آبی‌پوشان پایتخت یک ایرانی خواهد بود ولی رامون لوپز کارو یکی از مربیانی است که برای سرمربیگری استقلال مطرح شده است. مرد اسپانیایی که قبلاً هدایت رئال مادرید را برعهده داشت ولی حالا نزدیک به پنج سال است که در فوتبال کار نمی کند.

اگر چه عوامل باشگاه تاکید دارند مذاکرات به صورت مستقیم با خود لوپز انجام می شود اما به هرحال قطعاً یک واسطه در این میان بوده است و این مسئله در فوتبال روز جهان اتفاق کاملا عادی و بدیهی تلقی می‌شود. ظاهراً فردی که در سفر پیشکسوتان آث میلان و رئال مادرید به ایران در دهه گذشته، نقش موثری داشت برای آمدن لوپز کارو به ایران هم نقش آفرینی کرده است.

اگرچه باشگاه استقلال این شایعه را به صورت رسمی تایید نکرد اما امروز شنیدیم در مورد شکل سفر احتمالی لوپز کارو به ایران هم بحث های زیادی مطرح است. طبق شایع مطرح شده، استقلال فعلا هزینه‌ای بابت بلیj هواپیما و هتل محل اقامت لوپز کارو در صورت سفر به تهران نخواهد داد و او با خرج خودش یا مدیر برنامه هایش به ایران می‌آید اما اگر به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود این هزینه ها محاسبه شده و در اختیارش قرار خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کمال آبی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    از این بنده خدا برای استقلال مربی در نمیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی