پیام مهم باشگاه استقلال برای واسطه‌ها/ هرکس بازیکن معرفی کند با کمیته فنی طرف است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از جمله اقدامات جالب توجه در باشگاه استقلال راه اندازی کمیته فنی و اختیارات زیادی است که به اعضای این کمیته داده شد.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ظرف روزهای گذشته با دعوت از تعدادی از پیشکسوتان خوش‌نام استقلال در کمیته فنی باشگاه، اقدامات موثری در زمینه ورود به فصل نقل و انتقالات راانجام داد. یکی از مهمترین اقدامات باشگاه استقلال مربوط به همین کمیته از بین رفتن واسطه‌ها در انتقال بازیکن به تیم استقلال است.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این باره خبر ورزشی گفت: «در همین مدت کوتاه حتی وقتی هنوز فینال جام حذفی هم برگزار نشده بود چندین ایجنت و مدیر برنامه به باشگاه استقلال آمدند یا در تماس با مسئولان باشگاه درباره بازیکن و مربی، پیشنهادات زیادی را ارائه کرده اند اما طبق دستورالعمل سرپرست مدیرعاملی باشگاه تنها پاسخ ما به همه آژانس‌ها واسطه‌هایی که با باشگاه تماس می‌گیرند این است که برای تایید بازیکنان پیشنهادی شان باید حتماً نظر مساعد کمیته فنی باشگاه استقلال جلب شود. چون در غیر اینصورت هیچ بازیکنی با مدیرعامل استقلال پای میز قرارداد نمی‌نشیند».

یادآور می شود؛ تابستان سال گذشته(دوران مدیرعاملی مصطفی آجورلو) قرارداد تعدادی از بازیکنان استقلال تا ۱۰ برابر افزایش پیدا کرد. همچنین برخی بازیکنان پا به سن گذاشته و یا معمولی با قراردادهای هنگفت به استقلال پیوستند و کارنامه به شدت ضعیفی هم داشتند. مواردی که حجت کریمی نیز به تازگی در برنامه فوتبال برتر به شکل مستقیم به برخی از آنها اشاره کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کلنگلیس IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    اینهم یک حقه ازحجت برای ازدست رفتن زمان برای خرید بازیکن خوب هست
  • کلنگلیس IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    کمیته فنی حجت😂🤣😂🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • 6 IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    دبيا!! مرديم از ترس و اقتدار خخ
  • ع ق QA ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    نه دیگه فن و فنی را عضو همیشه بی خبر بهشون یاد داده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی