نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
تاکتیک ویژه رئال‌مادرید برای خرید مهاجم/ هری کین نمی‌آید؛ مهاجم فرانسوی در راه است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه رئال‌مادرید حالا از خرید هری کین پشیمان شده و یک مهاجم بوندس لیگایی می‌خواهد.

رئال مادرید برای ترمیم تیم خود فعالیت جدی در بازار نقل و انتقالات را آغاز کرده است. پیش از این پیوستن جود بلینگام به رئال قطعی شده و بعد از آن که خیال رئالی‌ها از این هافبک انگلیسی راحت شد نگاه‌ها به جذب یک مهاجم معطوف شد.

جدایی کریم بنزما رئال مادرید را محتاج جذب یک مهاجم درجه‌یک کرده است. با اینکه بیشتر شایعات در روزهای اخیر حول جذب هری کین می‌گردد اما روزنامه آلمانی بیلد امروز در خبری اختصاصی مدعی شد نام کولو موآنی، مهاجم ملی‌پوش فرانسوی باشگاه آینتراخت فرانکفورت، به عنوان گزینه مهمی در نقل و انتقالات تابستانی مطرح شده است.

روزنامه آلمانی بیلد در گزارش خود می‌گوید تا هفته گذشته تلاش رئال برای به خدمت گرفتن هری کین واقعی بود اما وقتی فلورنتینو پرس فاش کرد که رئال سال آینده برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه تلاش می‌کند مدیران لوس بلانکوس به این نتیجه رسیدند که امسال نباید بیش از حد در بازار ولخرجی کنند تا سال آینده برای خرید ستاره بزرگی مثل امباپه شرایط لازم را داشته باشند.

به این ترتیب بود که دستور کار رئال تغییر کرد و به جای انتخاب مهاجم از لیگ برتر انگلیس توجه آنها به بوندس‌لیگا جلب شد.

رندال کولو موآنی، مهاجم آینتراخت فرانکفورت، یک فصل درخشان را پشت سر گذاشته است. او در ۴۶ بازی برای تیمش ۲۳ بار گلزنی کرده تا نشان دهد یکی از آماده‌ترین مهاجمان بوندس‌لیگا است. با اینکه ستاره جوان فرانسوی تا تابستان ۲۰۲۷ با آینتراخت قرارداد دارد ولی رئال که می‌داند قیمت نهایی او در بازار به مراتب کمتر از هری کین خواهد بود مذاکرات را با باشگاه آلمانی آغاز کرده است.

در همین رابطه: ۸ گزینه برای جانشینی شماره ۹ پرافتخار/ کدام ستاره خوشبخت به این جایگاه می‌رسد؟ از بازگشت رونالدو تا ترکاندن بمب با امباپه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Sams IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    باید یک مهاجم تاپ مثل امباپه یا کین بیاد. چون چند سال پیش یُویچ از فرانکفورت اومد،ماریانو از لیون اومد اما هیچ‌کدوم موفق نبودند. از هردو هم به عنوان بازیکنان آینده دار یاد میشد،درحالی که ستاره ای نبودند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی