تصمیم مهم گواردیولا در مورد آینده‌اش؛ پپ می‌ماند اما.../ امتناع از پاسخ به یک سؤال حیاتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی نمی‌خواهد بیشتر از مدت قراردادش در جمع سیتیزن‌ها بماند.

پپ گواردیولا قصدی برای ترک منچسترسیتی بعد از کسب سه گانه رویایی قهرمانی همراه این باشگاه ندارد.

بعد از پیروزی شنبه شب سیتی مقابل اینتر در فینال لیگ قهرمانان وقتی از گواردیولا در مورد آینده‌اش سؤال شد او از پاسخ به این سئوال امتناع کرد. این اقدام او باعث شد ترس طولانی مدت هواداران سیتی  از اینکه او باشگاهشان را ترک کند بار دیگر برانگیخته شود. با این وجود، طبق نوشته روزنامه تایمز، سرمربی اسپانیایی هیچ قصدی مبنی بر ترک سیتی دارد و دوست دارد دو سال پایانی قراردادش را نیز در همین تیم بگذراند چون در آنجا بسیار خوشحال است. علاوه بر این، گواردیولا قرار است در این فصل نقل و انتقالات حضوری فعال داشته باشد و باشگاه نیز از او حمایت خواهد کرد. پپ می‌خواهد ترکیب سیتی را تکان دهد و تغییراتی در آن ایجاد کند.

یکی از بازیکنانی که به احتمال زیاد به طور قطعی از سیتی جدا می‌شود ژوائو کانسلو است که در این فصل درگیری‌های زیادی با گواردیولا داشت و در نهایت به بایرن مونیخ قرض داده شد. اما بایرن قصد نگه داشتن او به صورت دائم را ندارد و به همین دلیل سیتی باید او را به تیمی جدید بفروشد. گفته می‌شود گزینه‌های تابستانی سیتی در فصل نقل و انتقالات شامل یوشکو گواردیول و متئو کواچیچ هستند.

اما تایمز در ادامه گزارش خود نوشته که بعید است گواردیولا بعد از قرارداد خود که تابستان ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد در منچسترسیتی بماند. در حال حاضر بیش از ۱۰۰ اتهام نقض قوانین مالی در مورد منچسترسیتی وجود دارد که وضعیت این باشگاه را در شرایطی مبهم قرار داده است اما هنوز حکمی در این موارد که مربوط به سال ۲۰۰۹ می‌شوند صادر نشده و بررسی پرونده هنوز ادامه دارد.

گواردیولا همانطور که خودش گفت در جشن قهرمانی تیمش در روز دوشنبه در صف اول تیم خواهد بود. او سپس مدت کوتاهی استراحت می‌کند و به سرعت به کار برمی‌گردد چون تیمش قصد دارد از سه عنوان قهرمانی ای که در این فصل به دست آورد در فصل آینده هم دفاع کند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی