تغییرات گسترده در نقل و انتقالات استقلال/ اتفاق بزرگ در خط حمله این تیم رخ می‌دهد؛ مهاجمی که حفظ او ۵۰ میلیارد برای استقلال هزینه دارد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تعدادی از بازیکنان تیم استقلال فصل آینده در این تیم حضور ندارند و باید در تیمی دیگر فعالیت کنند.

استقلال فصل گذشته نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و سه گانه را به رقیب سنتی خود واگذار کرد تا اوج انتقادات از بازیکنان و حتی اعضای کادر فنی این تیم شکل بگیرد. حالا در فصل نقل و انتقالات هر روز شایعه‌ای در مورد اضافه شدن و یا جدایی برخی بازیکنان مطرح می‌شود اما واقعیت این است که چند بازیکن فصل آینده در این تیم حضور نخواهند داشت.

شاید خیلی‌ها تصور کنند اولین بازیکنی که از استقلال جدا می‌شود حسین حسینی است؛ به خصوص که شایعات در مورد پیوستن اخباری و پورحمیدی به استقلال هر روز پر رنگ تر می‌شود. حسینی البته با استقلال قرارداد ندارد اما او فعلا سکوت کرده و حرفی از جدایی یا حتی ماندن نزده است. اگر اخباری در تراکتور بماند پورحمیدی تنها گزینه حضور در استقلال است و دروزاه‌بان دیگری باقی نمی‌ماند که در استقلال بازی کند چون رشید مظاهری هم قبلا یک بار امتحان پس داده و در واقع رقیب خوبی برای حسینی نبوده است. شاید اگر حتی پورحمیدی هم به استقلال برود حسینی در این تیم ماندگار شود چون مسئولان استقلال اعتقاد دارند دروزاه‌بان فصل قبل الومینیوم اراک هنوز تجربه کافی برای بازی در تیمی بزرگ چون استقلال را ندارد و ممکن است خیلی زود این استعداد هدر برود. ضمن آنکه علیرضا رضایی در فصل گذشته ضعیف عمل کرد و در چند مسابقه ای که به جای حسینی مصدوم بازی کرد اصلا در حد تیمی مثل استقلال ظاهر نشد.

تغییرات گسترده در نقل و انتقالات استقلال/ اتفاق بزرگ در خط حمله این تیم رخ می دهد؛ مهاجمی که حفظ او ۵۰ میلیارد برای استقلال هزینه دارد!

عارف غلامی، حسین مرادمند و سیلوا مدافعان مرکزی استقلال هستند، مرادمند با استقلال قرارداد توافقی برای این فصل دارد و سیلوا هم همین شراط را دارد اما شاید رقم قرارداد سیلوا (بیش از ۶۰۰ هزار دلار) باعث عقب نشینی مسئولان این باشگاه شود. عارف غلامی نیز بازیکنی است که با استقلال قرارداد ندارد و منتظر مشخص شدن تکلیف سرمربی این تیم است. در سمت چپ خط دفاع، جلالی دوباره به استقلال برگشته اما جدایی جعفر سلمانی را باید از جمع آبی پوشان قطعی دانست. مسئولان استقلال همچنین در جناح راست شدیدا اصرار به حفظ یامگا دارند چون او هم یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد اما در مورد حردانی دچار تردید هستند که آیا او می‌تواند در این پست پیشرفت کند یا خیر زیرا حردانی فصل گذشته موفق عمل نکرد.

در خط هافبک استقلال قطعا نیاز به بازیکن دارد، مهدی پور، چشمی، مهری، نیک نفس و رضاوند با استقلال قرارداد دارند اما هنوز مشخص نیست سرمربی بعدی استقلال کدام بازیکن را نمی‌خواهد. امید حامدی فر و حسین زاوری نیز نفراتی هستند که شاید برای بازی کردن به تیم‌های دیگر بروند چون جذب هافبک خارجی در استقلال محتمل است.

در خط حمله بزرگترین اتفاقات رخ می‌دهد. قایدی تقریبا جدایی‌اش قطعی است و محبی با احتساب پول رضایتنامه بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای استقلال آب می‌خورد. سجاد شهباززاده، پیمان بابایی و آرمان رمضانی هم بازیکنانی هستند که به احتمال بسیار زیاد از این تیم جدا می‌شوند چون عملکرد قابل توجهی نداشتند. رضا میرزایی نیز حداقل نیم فصل در اختیار استقلال نیست و سرمربی بعدی آبی پوشان حتما در خط حمله استقلال نیاز به جذب بازیکن خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • علی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    ما میگفتیم شاه نمی خواهیم نخست وزیر عوض می‌شد ، حالا می میگیم آقای کریمی در حد و اندازه ی استقلال نیست و عامل از هم پاشیدن تیم و رفتنه ساپینتو است ، میگن بازیکنان عوض میشن ، بدون مدیری لایق و شایسته دیگه امیدی به ماندن استقلال در لیگ برتر نیست
    • تاج کبیر = افتخار ،تمدن و اصالت IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      دوست عزیز تا زمانی که نگاه حاکمیتی نطام به دو تیم استقلال(تاج کبیر) و لنگ حکومتی یکسان نباشه ما هیچ وقت به جام دست پیدا نمی کنیم..ما حرف مون حمایت مقطعی از استقلال و یک قهرمانی بعد از چند سال با فرهاد مجیدی نیست..ما میگیم مسولین نطام همان حمایت هایی که سالهاست (بیش از ۴۰ سال)برای لنگ حکومتی انجام دادن مثلا ثبات در مدیریت ، برنامه ریزی لازم ، بکارگیری افراد کارامد در باشکاه و امور فنی ، اتحاد بین پیش کسوتان و هوادار و باشگاه ، جذب ستار های ملی ، حمایت رسانه تلوزیون ،تزریق پول، رفع مشکل زمین تمرین و..و... برای استقلال هم انجام بدهند..وگرنه با آوردن فرگوسن و پپ گواردیولا و ژاوی و...برای مربی گری و جذب بهترین بازیکنان مطرح دنیا ..همان آش است همان کاسه..
  • کلنگلیس IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    فعلا که حجت باقربانزاده لنگی رفته گل بچینه وخبری ازمربی نیست مدیری که مربی نداره واول بازیکن میخره بعد مربی میاره شک نکنید دلاله وحجت هم یک لنگی دلاله که دستش باقربانلنگی تویک کاسه هست
    • علی فرخی IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      اقای کیسه انگار خیلی پروتر ازاین حرفهایی باز هم تو غار دراومدی اسم ارتش سرخ که میاری دهانت اول حلال بکن
  • حمید SE ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    بابا ما قهرمانی نمیخوایم فقط مجوز حرفه ای لیگ قهرمانان بگیر
  • چهل وسه سال مافیای لنگ IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    دوستان استقلالی بیش از ۴۰ ساله همه ما استقلالی ها سرکاریم قدرت و مافیا در دست لنگ حکومتی است و هرزگاهی یه قهرمانی به استقلال بدهند و بگن لنگ هم رقیب داره.. والسلام
    • Ali IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      ساعت خواب اگر این دروغ بزرگ را متوهمی چون تو قبول دارد پس جلوی ضرر را ازهرجا بگیری سود است پس انصراف بدهید بروید همانجایی که ازتان استقبال میکنند !!ضمنا نام تیمت را حجی کن تا بفهمی ودریابی که حکومتی خاص وخالص تیم استقلال است که برگرفته ازشعار های حکومتی هست ،ضمنا هرپدیده ای خوبی وبدی دارد حکومتی بودنتان هم خوبی هایش :تا موقعی که بابا مسعودتان بود وبدون سروصدا بدهی هایتان را میداداما قدرندانستید وبا اتهام به تیمی دیگر خواستید هم از مواهبش بهره ببرید اما بدی هایش را بار دیگران کنید که چنین نشدو نخواهدشد چون خداوند یکی را مامورمیکند مانند حاجی فتح اله زاده بگوید سلطانیفر بیشترازپرسپولیس به استقلال کمک کرده وچنین شدکه روسیاه هم پیش خدا وهم نزدخلق شدید،وهرموقع موفق بودید همه چی پاک وخوب ولی موقع شکست همه چیز ناپاک وبد برایتان .
  • رامین تاج IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    حسینی بایدبره هر گلری بیاریم حسینی دوباره بعد از چند هفته میونشو با کادر تیم بهم میزنه باز فیکس میشه گلروبیرون میکنه و دوباره جامو از ما میگیره
  • رامین تاج IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    ضرب المثلهای زیادی داریم در مورد حسین حسینی اعم از آزموده را آزمودن خطاست... یه آدم دوبار از یه آخه چند تا دربی چندتا حذف از آسیا چند تا باخت در فینال حذفی چندتا قهرمانی دیگه باید از ما بگیره تا بفهمین در حد استقلال نیست؟ همه میدونن حسینی رو یکعده لیدر وپیجو کانالو پیشکسوته مخالف رحمتی بزرگش کردن تا رحمتیو بیرون کنن همه میدونستیمدر حد گلری تو استقلال نیست حسینی فقط کلین شیت بدون سیو بلده بکنه به هیچتوپی نه نمیگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی