نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
حمله دوباره سپاهان به پرسپولیس با توییت جنجالی/ طعنه سنگین به رویانیان و درویش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر رسانه باشگاه سپاهان با انتشار پیامی در فضای مجازی واکنش کنایه‌آمیزی به صحبت‌های روز گذشته مدیرعامل پرسپولیس نشان داد.

چند روز قبل بود که محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در مصاحبه‌ای ویدیویی پس از گذشت چندین سال، از ماجرای جنجالی آب‌های آلوده دست به افشاگری زد و آن موضوع را بی‌ربط به باشگاه سپاهان دانست و حتی مدعی شد که یکی از تهران مسئول آن اتفاق بوده است. از آن روز به بعد حاشیه‌های بین دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان بیشتر شده و مدیران دو تیم در مصاحبه‌های اخیرشان مرتب به هم کنایه می‌زنند.

بعد از تمدید قرارداد پیام نیازمند با سپاهان مدیررسانه پرسپولیس در توییتی به مبلغ رضایتنامه این دروازه‌بان پرداخت و با اشاره با قانون سقف قراردادها به باشگاه اصفهانی در این خصوص کنایه زد و روز گذشته رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در نشستی به استفاده نکردن سرخ‌ها از درآمد حاصل از تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی در فینال جام حذفی اشاره کرد و گفت که یک چوب کبریت هم کف دست پرسپولیس نگذاشتند و نمی‌گذارند.

اکنون مسعود سعیدی مدیررسانه‌ای سپاهان در توییتی جنجالی از این فرصت استفاده کرده و با بازگو کردن ماجرای آب‌های آلوده کنایه سنگینی به مدیرعامل سابق پرسپولیس و همچنین صبحت‌های درویش زده است.

سعیدی در این توییت نوشت: نکند با چوب کبریت بازیکن یک میلیون‌و ۶۰۰هزار یورویی می‌خرند؟! بعد هم اَنگ حواله گذشته خودشان را به دیگران می‌چسبانند؟! ‏نگرانیم در آستانه نقل‌وانتقالات در هیاهوی «فرار رو به جلو» گم شوند و ۱۰ سال بعد وقتی آب‌ها⁩ از آسیاب افتاد سر و کله‌شان پیدا شود!

این مطالب را هم بخوانید:

حمله دوباره سپاهان به پرسپولیس با توییت جنجالی/ طعنه سنگین به رویانیان و درویش!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۲
  • مهدی م IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    کجایه دنیاهمچین قانونی هست اخه تیمادولتی سقف داشته باشن اونادارن بازیکنا عالی میخرن عربستان ماهنوز درگیرسقف قراردادیم
  • ع ق QA ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    رويانيان گفته یکی از تو باشگاه از تهران خوب ما سپاهانی نفوذی تو باشگاه چندتا داشتیم مثلا تاجدار اعظم
  • میرزا نصرالدین بازیای فدراسیون IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    چطور تیم‌های که ارزششون توی ترنسفرمارکت بیش از ۱۰ میلیون یورو تخمین زده شده ادعا میکنن که سقف رو رعایت میکنن؟ مهمتر هدف پشت این جریان چیه؟ اگه فرپلی مالی هست، یکمی توضیح بدن چرا ۳۰۰! شد نه ۲۰۰ یا ۴۰۰
  • امیر IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    متاسفانه کل تیم های آسیا دنبال جذب بازیکن های بزرگ هستند تا هم تیمشون رو تقویت کنن و هم از درامدی که در کنار این بازیکن ها به دست میارن پول قرارداد خودشون رو بدن از طرفی هم باعث پیشرفت تیم ملی کشورشون هم میشن در نقطه مقابل ما هنوز درگیر سقف قرارداد و بستن قرارداد ریالی با بازیکن خارجی هستیم حالا هدف مدیران فدراسیون نشین چیه خدا داند این بیانیه هم که شده هنر مدیران فوتبالی ما طرف تو زمین بازی زانو زده میاد بیرون بیانیه میده که ما همه رو زدیم عوض اینکه با همکاری هم مقابل تصمیمات غلط فدراسیون بایستند و دنباله حق پخش و تبلیغات دور زمین باشن دنباله خاله زنک بازین جمع کنید این بچه بازی ها رو برید یقه تاج رو بگیرین حق تیماتونو زنده کنید خسته شدیم اینقدر استرس داریم یکم هم به هواداراتون فکر کنید
  • کیون IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    اینهمه پول میلیاردی در فصل گذشته در باشگاه سپاهان هاپلی شد هیچکس ورود نکرد واقعآ کجای کار هستیم چرا باید برا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سقف و ....مشخص شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی