نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اتفاق تلخ برای تیم ملی در هواپیما/ نگاه کنایه‌آمیز لهستانی‌ها به آسمان‌خراش‌های ایران
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم ملی والیبال ایران ١٠ ساعت اعصاب خرد کن و عجیب را در هواپیمای اوزاکا - دبی پشت سر گذاشت.

 تیم ملی والیبال ایران با سه شکست و تنها یک برد مقابل چین به کار خود در هفته اول لیگ ملت‌ها پایان داد؛ عملکردی که انتقادات زیادی را از شاگردان بهروز عطایی به همراه داشته و بسیاری معتقد هستند که ملی‌پوشان والیبال ایران باید نتایج به مراتب بهتری کسب کنند.

قطعاً بر هیچکس پوشیده نیست که والیبال ایران شایسته‌ کسب نتایج به مراتب بهتری در دنیاست و ما در سال‌های اخیر به وضوح این موضوع را نشان داده‌ایم که می‌توانیم یقه هر تیم بزرگی را بگیریم.

از طرف دیگر حتماً انتقاداتی به تیم ملی والیبال وارد است؛ البته انتقاد و نه تخریب، که بتواند تیم ملی را به سمت اتفاقات بهتر سوق دهد. اما شاید والیبال دوستی که از پشت تلویزیون یک بازی را تماشا می‌کند برخی اتفاقات پشت صحنه را نمی‌بیند؛ مسائلی که شاید برای برخی پیش پا افتاده به نظر برسد اما  برای کسانی که به ورزش نگاه حرفه‌ای دارند، به اندازه تمرین کردن اهمیت دارد.

سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران چند ماه پیش درخواست کرد که برای ملی پوشان به منظور سفرهای طولانی پرواز بیزینس تهیه شود. اظهارنظری که واقعاً خواسته بزرگی نبوده و نیست.

تقریبا همزمان با لهستانی‌ها از هتل ناگویا به سمت اوزاکا حرکت کردیم. قرار بود لهستانی‌ها به دبی بروند و بعد برای هفته دوم لیگ ملت‌ها عازم هلند شوند. برنامه کاروان ایران هم این بود که از طریق فرودگاه دبی راهی تهران شود، پس طبیعی بود که ما و لهستانی‌ها در پرواز دبی در یک هواپیما شدیم.

تلخی ماجرا از همان لحظه ورود اعضای دو تیم به فرودگاه اوزاکا آغاز شد؛ جایی که لهستانی‌ها به خاطر داشتن بلیت بیزنس در عرض چند دقیقه راهی گیت پرواز شدند اما بازیکنان تیم ملی والیبال ایران که قرار بود با اکونومی راهی دبی شوند با یک عالمه چمدان و وسایل حدود یک ساعت برای گرفتن کارت پرواز منتظر ماندند.

توجه کنید، ما هم مثل لهستانی‌ها چهار بازی سخت انجام داده بودیم و قرار است چند روز دیگر در هفته دوم به مصاف رقبای قدرتمندتر برویم. حالا ادامه داستان را گوش کنید، وقتی تیم ملی والیبال وارد هواپیما شد با لهستانی‌هایی روبرو شدیم که روی صندلی یا بهتر بگوییم تخت خود لم داده بودند.

اتفاق تلخ برای تیم ملی در هواپیما/ نگاه کنایه‌آمیز لهستانی‌ها به آسمان‌خراش‌های ایران

در نگاه همه بچه‌ها این جمله دیده می‌شد که «ای کاش ما هم از این مزیت ساده برخوردار بودیم و تا تهران می‌خوابیدیم.» بازیکنان و تیمی که از کنار رقبای خود به سمت عقب هواپیما حرکت می‌کردند تا در همان پروازی که لهستان با بیزنس به دبی می‌رود آن‌ها در یک فضای کوچک که پا هم در آن جا نمی‌شود، این سفر ١٠ ساعته را پشت سر بگذارند. حالا نگاه کنایه آمیز لهستانی‌ها و پچ پچ آن‌ها که احتمالا با خودشان می‌گفتند چطور بازیکنان ایران این سفر طولانی را با اکونومی پشت سر می‌گذارند را هم به این شرایط اضافه کنید.

هر چه که بود این سفر هم تمام شد و تیم ملی والیبال بعد از ١٠ ساعت زجرآور در هواپیما به دبی رسید. اما آیا وقتش نرسیده که فکری به حال این مشکل پیش پا افتاده اما مهم کنیم. بارها از طریق فدراسیون والیبال پیگیر این موضوع شده‌ایم اما با بودجه در نظر گرفته شده، آن‌ها در حد همین تدارکات نیز پول کم می‌آوردند.

از طرف دیگر به نظر می‌رسد که وزارت ورزش هم بیشتر از این نمی‌تواند به والیبال کمک کند و برای حل مشکلات این چنینی والیبال پر طرفدار نیاز به نگاه و توجه نهادهای بالاتر وجود دارد. والیبالی که بعد از فوتبال پرطرفدارترین ورزش گروهی ایران محسوب می‌شود و در همین چند روز دیدیم که مردم چقدر با شکست‌هایش غصه خوردند.

باز هم تاکید می‌کنیم هیچ کس نمی‌تواند عملکرد ضعیف تیم ملی والیبال را در هفته اول لیگ ملت‌ها کتمان کند اما باور کنید در ورزش حرفه‌ای جزییات این چنینی تعیینکننده هستند. این تیم حالا فقط یکی دو روز باید ریکاوری این پرواز سنگین را انجام دهد و این یعنی جا ماندن از کارهای مهم تر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸۸
  • امیر IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    این هم عزت و احترامی است که مسوولین ایرانی ازش صحبت می کردند
    • ... IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      نکنه برای این بی خاصیت های بازنده توقع سفینه فضایی داشتید!!!؟؟؟همین هم به سرشون زیاده. هرچند اون مربی بی سوادشون رو باید رو بال هواپیما میزانشان.
    • حسین IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      افسوس عزیز برای این اظهار نظرت معلوم میشه اصلا نه سن وسالی داری نه تجربه والا میدونستی از قدیم میگن بادست شکسته میشه کار کرد با دل شکسته نه بنظرت لهستان منابع زمینیش بیشتره یا ایران با این دزدیهایی که تو ایران میشه بنظرم کمترین حق تیم ملی والیبال نه قسمت فرست کلاس بلکه هواپیمای اختصاصی هست باتمام امکاناتش .
    • مصطفی IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      بحث حیثیت ایران و ایرانی هست. تمام تیم ها با کلی بازی تدارکاتی رفتن. ماشاالله ایران هم که هیچ وقت بودجه نداره
    • ؟؟؟؟ TR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      اگه میبردن با کتری قوری تقدیر می‌کرد.... اینجا ایرانه چیزی از ارزش‌های تیم ملی کم نشده پرچم کتری قوری بالاس
  • ابوالفضل وحدت IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    این کمترین کاری هست که برای تیم ملی باید انجام بدهند ده ساعت پرواز در قسمت اکونومی وچند ساعت معطلی در دبی نیاز به چندین روز ایتراحت وریکاوری دارد این فدراسیون ووزارت ورزش میخواهند باکمترین امکانات بهترین مقام را هم بگیرند اصلا رمقی برای بازیهای بعدی می ماند
    • A IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      همیشه‌بهانه‌‌میارید.انقدخرج‌لامذهبامیکنیدمیبرید.آقاخیلی‌بشدت‌اشتباه‌پشت‌اشتباه‌..چقدرفقط‌اشتباه‌زدن‌سرویس‌داشتن؟آقاازتیمهای‌محلی‌میبردیدنتیجه‌بهتری‌می‌گرفتید.. آی‌کجانشستن‌کجامعطل‌شدن‌ایناهم‌همه‌بهارستان.همه‌بچه‌سوسولن‌والیبالیست‌نیستن‌غیرت‌ووجدان‌ایرانی‌ندارن‌یعنی‌چی‌کام‌همه‌روبابازیهای‌بدشون‌تلخ‌کردن.برای‌تیم‌آرزوی‌یادگرفتن‌بازی‌بابیرون‌رفتن‌ازتیم‌رو‌‌دارم.حتی‌مربی
  • محسن IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    حقشون بوده پیاده تا تهران میومدن
    • مجتبی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      واقعا چقدر آماتور گونه و سطح پایین حرف میزنی..‌یک تیم برای موفقیت به بهترین شکل باید ساپورت بشه و نکته ی دوم اینکه اون تیم ، تیم والیبال کشور ایرانه و آبروی کشوره نباید تو فرودگاه معطل بشن نباید با بقیه یکجور دیده بشن باید بهترین قسمت هواپیمارو براشون بگیرن نه قسمت اکونومی ..
    • ناشناس IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      و سوما این تیم حداقل هشتاد درصدش جوون شدن پس باید بهشون فرصت داد تا میدون ببینن ولی نه هواپیما و تیم لهستان و این همه خفت رو ببین
  • ناشناس IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    با توجه به امکانات عملکرد ضعیفی نداشتن‌ مگر فقط فوتبال مهمه
  • فران US ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    با این شرایط فدراسیون خودش را گیر آورده یا بازیکنان و کل کادر تیم ملی والیبال را خوب اگر موفقیت نمیخواهید برای این ورزش کلا جمع کنید این بساط را هیچ میدانید دل میلیونها هوادار را میشکنید و باعث ناراحتی آنها میشوید.هیچ میدانید ورزش هم در سیاست راه پیدا کرده و از طریق پویایی و قدرت نمایی در تمام رشته های ورزشی در اصل قدرت و پیشرفت کشور را به رخ دنیا میکشید .دنیایی که اکثرا با ما حتی به ظاهر هم شده دشمنی دارند.خوب کمی بودجه به این رشته ورزشی پرطرفدار اختصاص دهید .ضمنا برای ریکاوری بازیکنان هم‌به آنان پاداش دهید و هم با تعویص سرمربی که نشان داد حرفی برای گفتن ندارد به تیم روحیه مضاعف بدهید .فی الحال بهترین گزینه تندروان میباشد که والحق نشان داد مربی کار بلدی است لا اقل در لیگ داخلی که اینگونه بود.
    • . IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      بنده خدا لیگ داخلی با تیم ملی که توی لیگ ملتها والیبال بازی کنه زمین تا اسمان فرق داره
  • مهرداد IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    فدراسیون با این کارهاش و تدارکات ضعیف نسبت به تیم های سطح بالا دنیای والیبال نباید انتظار نتایج سطح بالا از تیم داشته باشه و قول سکوی جهانی بده و به مردم دلخوشی بیهوده بده.
    • Amir IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      همه جا سرمون پایین هست الا موقع شعار،بی کفایتی مسئولین باعث شده گاها بعضی ایرانی ها تو خارج کشور ملیت خودشان را انکار میکنند.چه بر سر این کشور و ملت آوردید؟
  • علی DE ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    یه والیبال خوب کار می کرد اونم زدن نابود کردن
  • علی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    کشور ما تو همه چیز ضعیف عمل میکنند چون مسئولین ما طرز فکر و افکار پائینی دارند شما ببنید پیت و مقام ها در کشور دست چه افرادی است ،زندگی مردم را هم نابود کردند و عین خیالشان هم نیست 639
  • رضا IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    واقعا دمشون گرم با این امکانات کم توقع زیادی نبايد داشته باشیم
  • ایران IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    یک مربی خارجی بزرگ بیارید،تیم ملی والیبال ایرانو تا چند سال بیمه کنید،،تا به شمادر هواپیما نخندن،نگاهشون یعنی خنده ومسخره کردن،،،مگه نمی دونید،اینو،،
    • متین بلوچ IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      حرفتون طلاست از نظر امکانات وخدمات به بچه های والیبال اخرین کشور هستیم ولی متاسفانه توقع سکو رفتن داریم واقعا بی عدالتی هستش بخدا نامردیه
    • الهلال سلطان اسیا IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      طرف میگه ماشین ندارن ون میگه بیمهش کن پول نیست مانی نیست
  • ایران IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    یک مربی خارجی بزرگ بیارید،تیم ملی والیبال ایرانو تا چند سال بیمه کنید،،تا به شمادر هواپیما نخندن،نگاهشون یعنی خنده ومسخره کردن،،،مگه نمی دونید،اینو،،
  • حمید IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    ۱_تیم در حال پوست انداختن است. ۲_توپ گیرها باید بهتر توپ را به پاسور برسانند. ۳_پاسور بایستی افراد و بازیکنان مختلف را به صورت بهترین گزینه انتخاب کند (برای مثال در این چند بازی بسیار کم از پاس سرعتی استفاده شد). ۴_ در لیگ ملت ها هر بازی حکم فینال دارد. در هیچ بازی نبایستی با ذهنیت قبلی وارد شد. از پیش باخته روبروی ژاپن،دست کم گرفتن اسلوونی.
    • ناشناس IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      برای اینکه همه این هایی که شمردی تحقق پیدا کنه باید یه مربی درست حسابی بیارن امکانات بدن تا فکر والیبالیست ها مشغول نباشه الان سال دیگه ما با لهستان بازی کنیم بچه ها یاد اتفاق های تلخ داخل هواپیما میوفتن از اعتماد بنفس اشون کم میشه
  • مهدی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    تا زمانی که صندلی های مدیران ورزشی از وزارت تا فدراسیون دست آدمای ناتوان و چسبیده به قدرت هست هیچ موقع توی هیچ زمینه ورزشی پیشرفت نمی کنیم.کاش این آدمای ضعیف و از خود راضی جاشون رو به نیروهای متخصص و توانمند می دادن
    • معین IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      ساده ای؟ اینا جاشون به کسی بدهن؟ فکر کردی ورزش برای اینا مهمه؟ فقط در حد سرگرم کردن براش پول میذارن
  • مهدی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    تا زمانی که صندلی های مدیران ورزشی از وزارت تا فدراسیون دست آدمای ناتوان و چسبیده به قدرت هست هیچ موقع توی هیچ زمینه ورزشی پیشرفت نمی کنیم.کاش این آدمای ضعیف و از خود راضی جاشون رو به نیروهای متخصص و توانمند می دادن
    • فربد IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      بله درست میگید فقط نمی‌دونم آنها چه کسانی هستند که به تنها مدیری که از جنس همان ورزش هست و تمام ریزه کاری ها را میداند و حقا که بهترین کارایی را داشته و زیر بار هیچکس که از ورزش چیزی بارش نیست نمی‌رود را با زبان و نوشته و متلک و حرف مفت آزار میکنند ...چه کسانی هستن ..بله آقای دبیر رو میگم ..ما کشتی گیران میدانیم چه فرقی در کشتی بوجود آمده از زمانی که دبیر آمده سرکار ..بخدا تا پنج سال آینده چنان ورزش کشتی پیشرفت می‌کنه که تا صد سال اثرش باقی می ماند ..اگر به دبیر گیر ندهند .
  • مهدی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    تا زمانی که صندلی های مدیران ورزشی از وزارت تا فدراسیون دست آدمای ناتوان و چسبیده به قدرت هست هیچ موقع توی هیچ زمینه ورزشی پیشرفت نمی کنیم.کاش این آدمای ضعیف و از خود راضی جاشون رو به نیروهای متخصص و توانمند می دادن
  • کرمانشاهی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    تا داورزنی همه کاره والیبال است وضع همین هست و ازاین هم بدتر خواهد شد.چون پسرش گردانده اصلی فدراسیون والیبالست
  • علی آقا IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    می خواستند مثل لهستانی ها ادم باشند وچمدانهای پر از هدیه باخود نیاورند و سریع سوار هواپیما بشوند
  • مهدی رهبر IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    کشور ایران با اینهمه ثروتو جغرافیا چرا باید اینمدلی باشه چرا مسیولین یک فکر بهتر نمیکنن مثلا تیم ملی والیبال اسپانسرش بشه شرکت ملی گاز فوتبال اسپانسرش بشه نفتو مشقات نفتی صدتا تیمه تقسیم کنن به شرکتهایی که درامد بالا دارن تا بچه ها هم خجالت زده نشن اینهمه پول داره ایران چرا سیر نمیشن بعضیها چهل ساله میخورید یکم خرج ورزش کنید اسهال نشدید شماها از اینهمه خوردن
  • رضا IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    این مسول هم مثل مسولین دیگه به فکر بخوبخور خودشه دیگه.چرا از قافله عقب بمونه.
  • گودرزی US ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    ورزش همین است روزی پشت به زین.روزی زین به پشت.شاکی هم نباشید خیلی از مدیران فدراسیون‌ها خود ورزشکار ملی پوش بوده اند.وزیر ورزش قهرمان آسیا و هم اکنون هم رکورددار دو ۴۰۰ متر آسیاست.پول هم برای ورزش خوب خرج می شود.بنا نیست تمامی مشکلات کشور را ول کنند فقط به ورزش برسند.برای تک مدالهایی که در مسابقات جهانی و المپیک ‌می گیریم طرف به تنهایی نزدیک به دو برابر طلا های ایران در تاریخ المپیکها طلا به دست آورده یک صدم ورزشکاران ایرانی از مدیران کشورش توقع ندارد.اگر شما باشید می گو یید برای هر تیم یک هواپیمای فوق مدرن خصوصی تهیه کنید نه آقایان مردم هزاران برابر شما مشکل دارند ساکت باشید درد شما از شیرینی درد است نه از تلخی زندگی.
    • شهرام IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      اره باید خرج هواپیمای حجاج بشه....که بهشت را میارن کشورمون
  • رضا IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    باتوجه به اینکه لهستان نفت خیز و گازخیر و طلاخیزه ودریاخیزه وغیره مسلما وضع بهتری دارند نسبت بما که فقط موبایل وخودرو میفروشیم وهیچی نداریم
    • حسین IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      😂😂😂😂
  • بهنام IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    باید این این تیم باخت تو خدمت ش دوتا از ترکمنها نبردن باند بازی
  • ب IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    آقای عطائی نباید شخصیت ورزشی خود را با تقبل مربی تیم ملی خراب میکرد چون دانش ایشان شاید درلیگ جواب میداد ولی در سطح ملی با مربیان کار کشته وفهیم جهانی سخت است چون الان نتیجه شو دیدیم
  • حمید IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    خسته نباشید فدارسیون والیبال
  • امیر IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    توقع های داریدا!!؟پولی نیست عزیزم بپرسی همشون همینو بهت جواب میدن.
  • آریایی IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    واقعاً جای تأسف داره کشوری با اینهمه منابع خدادای نماینده های ورزشیش اینجورخاروخفیف بشن!!!لعنت به مسؤلین بی لیاقت وبی کفایت که ریشه‌شون ایرانی نیست
    • مهدی IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      اینا ریشه ایرانی ندارن و به کشور های خودشون خدمت میکنن دنبال ثروت ایرانیم باید توی ونزوئلا،سوریه،عراق بگردیم که توی ونزوئلا براشون می مالن
  • مینا IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    بهانه خوبی نیست واسه عملکرد ضعیفتون غیرت و انگیزه نبود تو بازیکنان اصلا براتون مهم بود ببرید؟؟خیلی شل و ول بودین یا خیلی هم مغرور به خودتون شاید نگاه تمسخر امیزشون واسه نتیجه ای که گرفته بودین بوده چه ربطی به هواپیما داره الان بهترین هواپیما رو هم دراختیارتون میزارن ورزشکارای قدیم چطور بود امکاناتشون؟؟بهتر از شما بازی میکردن تیمی که نخواد ببره رو بهترین مربی هم بیاری بهتر از این بازی نمیکنه برید فکر کنید یا بازیهاتونو ببینید چطور گند زدید یه جور انگار براتون مهم نبود اصلا توقع هواپیما بیزینس دیگه نمیکنید
  • دوست IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    با این نتیجه بهتر نبود با ون به تهران مآوردند
  • علیرضا IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    یه تیم معمولی رو با مربی ای که کلاس جهانی داره به اوج رسوندن و بعد یه تیم جهانی رو دوباره دادن دست مربیای معمولی حالا هم هی تخریبش میکنن
  • جوان IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    پرواز دوبی و هواپیماهای ایرباس و بوئینگ جدید بودند ... فقط وقتی می‌بازند بدنبال بهانه اند این مورد رو همه ما ایرانی ها میدونیم
  • آرتان IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    دوتا ترکمن نبردن صابرکاظمی و مسافر خیلی عالی بودن
  • عبدالله IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    والیبال ایران پتانسیل بالایی داره باید حمایت بشه ولی آقای عطایی درحد تیم ملی نیست سطح بازیهای ملی رو پایین آورده.
  • علی IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    آقای عطایی باید عطایش را به لقایش ببخشد و برود و همچنین موسوی و شریفی در حد تیم ملی نیستند
  • شهروز IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    پولها جای دیگه‌ای خرج میشن . بودجه سایر ارگانها را با ورزش مقایسه کنید
  • حشمت نوعی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    مگه فقط والیبال مشکل داره که‌ فکری به حالش بشه بابا کل ایران مشکل دار هست تو هر زمینه ای افراد بیسواد و نالایق به صورت پارتی در راس کار هستن قسم میخورم خیلی ها با پول مدرک گرفتن و شدن رئیس فلان سازمان مهم که نتیجه اش شده این زندگی و اقتصاد و ورزش و ...دیگر مردم ایران
  • محمد IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    این بهانه ها اصلا و ابدا قابل قبول نیست...مگه بازیکنان تیم ملی دوره های قبل بلیط بیزنس داشتن؟دوره های قبل امکانات کمتری داشتن اما بخاطر انگیزه ی بالا نتایج بهتری کسب کردن
  • مجید IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    همیشه گفتم حاکمان کاری کردن ملت فرقی هم ندارد ورزشکار باشی یا فرد معمولی در برابر هم باید تحقیر بشویم جلو زبان درازی کشورهای همسایه همیشه ایران کوتاه امده یجور تحقیر است تو ورزش بیشتر دیده میشوند هم اینجوری باید تحقیر بشویم کشوری سرمایه دار برای یه جاهایی یه پولها هزینه میشود مغذ ادم هنگ میکند برای سربلندی کشور هزارتومان حاظز نیستن خرج کنند چون برای خودشان منابع ندارد
  • مجید پرستویی IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    از نظر امثال میر سلیم ده ساعت چنباته نشستن با لم دادن و خوابیدن در قسمت بیزینس کلس فرقی نداره
  • Saed44@gmail.com IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    اینکه خوبه ده ساعت دوساعت عرض وطول زمینومیشه باهواپیما رفت فرض کنید اگه صدوسی سال پیش بود بیزنس لهستانیا گاو وحشی میشد واسه بچه های ما یه درازگوش باکلی بارتوپشت بچه های تیم ملی خرشونوپیاده میروندن سه ما هم توراه بودن 😂 پس دیدین دیدین بایدشکرگزاربود
  • علی صادقی IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    سلام شماها که نتیجه بازیتان آن بود توقع بیزینست هم دارید و باختهای خودتان را اینطور توجیه میکنید از طرفی مگر هر کاری دیگران کردند ما هم باید انجام دهیم وقتی مبلغی که برای هزینه ها در نظر گرفته اند محدود است میبایستی چکار میکردند اصلا چرا شماها باید پر توقع باشید من خودم خلبان قطر ایرویز بودم بارها پیش آمد ماموریت داشتیم (سیمولاتور بودیم یا پرواز رفت را اکتیو بودیم بر گشت غیر اکتیم ) و به ما صندلی اکونومی داده بود آیا باید اعتراض می کردیم هر شرکت و سازمانی دنبال کم کردن هزینه ها باید باشد آنهاییکه هم ایرلاین و هم هواپیما مال خودشان بود آنطور عمل می کردند شما به جای این حاشیه ها و توجیحات به خوب بازی کردنتان باشید!!!!!!!
  • شیذر IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    اگه یکی مثل ولاسکو داشتیم ، با گاری هم می‌رفتیم اینجوری به همه نمیباختیم. جناب عطایی برای این تیم کوچک هست
  • مهدی IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    از ماس که بر ماست
  • محمد IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    بهر حال اون نسل طلایی دیگه یا بازنشست شدن یا آقایون کنارشون گذاشتن و توقع چندانی از این جوانها نیست که بتونن مثل اونها باشن هواپیما و تاخیر هم تاثیر چندانی نداره
  • امیر IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    کلا موضوعی که از ابتدا در تمام دولت ها یادم هست اینکه هیچ سازمانی بودجه نداره !!!!! اینهمه نفت و گاز و معادن و پتروشیمی و کشاورزی و....داریم .باز بودجه نداریم !!! حتی پلیس بودجه نداره بره فبض جریمه چاپ کنه !!!! بعد انتظار دارن سرود ملی ایران در جوامع بین المللی پخش بشه . همینکه کشتی گیر تیم ملی کشتی بعد از کنار گذاشتن لبو فروش میشه .چون نه برای ورزش و نه ورزشکار ارزش قائل میشن .
  • مهدی س IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    مسولین ما.کارش همینه فشاروخستگی وبی خوابی همراه نتیجه میخوان.کشورهای دیگریا.باتجربه ها.کنارجوان ترها.یاهمانهای سال قبل مثل ژاپن تیم همان تیم سال به سال بهتر.جوان کنارباتجربه چرامردان ماهمه بازی هاراباقدرت بازی نمیکنند.انرژی درحد.دوبازی بدردنمیخوره.قمارصعودی .دنبال شانس بودن.قدرت سرعت .هوش .باورپذیری ضعیف.شایدبابردن خانوادهاشون غیرتی بازی کنند.وروی .سکوی بروند
  • 🇦🇪 SB IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    چرا میگید آسمان خراش یه اسلوونی رو نمیتونند ببرن بازی ۲ بر هیچ برده. لهستان رو ۳ بر ۲ میبازند فقط زورشون به چین میرسه
  • علی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    اتوبوس هم براتون زیاده...حیف که نسله با غیرتای ورزشی داره تموم میشه ورزشکاری که به دلیل نبود تختخواب بخواد شکستاشو بهانه کنه بهتره همیشه توی رختخواب بخوابه....
  • بهرام IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    سلام،،،خدمت همه اونایی انتقاد میکنن واقعاخودتون تاحالا دست به توپ واليبال زدین که این حرفارومیگین،،
  • بهرام IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    سلام،،،خدمت همه اونایی انتقاد میکنن واقعاخودتون تاحالا دست به توپ واليبال زدین که این حرفارومیگین،،
  • مهدی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    حالا شاخ غول شکوندین مگه که انتظار هواپیما بیزینس هم دارین!!! همین هم از سرتون زیاد بابا. خیالیاتون تا دیروز نمیدونستین هواپیما چجوری باید سوار شید
  • شیرانی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    مقامهای بالادست، لطفا به شان و منزلت ایرانی هم فکر کنید.
  • رضا IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    غم بدبختی و گرفتاری جامعه کمه شما هم روش
  • رحمت الله خسروی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    اگر نتیجه ایی غیر از این بود تعجب داشت همین هم از سر این حکومت زیاد است همه چیز این حکومت باید به هم بخوره نمیشه که ریس جمهور ریسی باشه ریس مجلس قالیباف بعد ما اول تا سوم باشیم ؟؟!!زهی خیال باطل؟!!!
  • بهرام IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    اای رئیس فدراسیون اگه نمیتونی بوجه کافی برای فدراسیون بگیری استعفابده.خب بچهاراست میگن وقتی نتونن توی هواپیمااسراحت کنن وانقدرفشارعصبی روی آنها باشدنمیتوانندخوب بازی کنند.اقااصلاماکه امکانات نداریم بیخودمیکنیدتیم اعزام میکنید.ماتاکی بعدازباخت بگیم انشاءالله سال بعد.والله خجالت داره.ازژاپنی هایادبگیریدیکباربرای همیشه یک مربی باسوادآوردندنتیجه آنراهم دارندمیبینند.
  • بهرام IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    ضمنااقای عطائی اگرمیخوادسرمربی تیم ملی باشدبایدبه علم به روزدنیادرموردوالیبال آگاه باشه ولی نیست.شماانتظارداری ماالان ژاپن راببریم ؟اگه اینطوریه یعنی سرمربی ژاپنیهاهم اندازه آقای عطائی ازوالیبال وازعلم ورزشی آگاه است که این غیرممکن.برای یکبار یک فکراساسی کنیدبخداخسته شدیم ودیگه راضی نیستم والیبال رادیکال کنیم.
  • بهرام IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    اصلا کوتاه بگم اگه ازاین تیم بااین سرمربی واین امکانات انتظاربرد مقابل تیم افغانستان راهم داشته باشیم معلومه که آدم بی عقلی هستیم.
  • Jamal IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    تیم های ایران هروقت بازنده هستن چی فوتبال چی والیبال و هر رشته ای فقط بهانه یه چیزی رو میارن
  • Ali IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    یه مربی خوب نیاز داریم این فقط بلده بگه عجله نکنید هی عجله نکنید
  • بهرام IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    سلام.معذرت میخوام.ببخشیداشتباه کردم .من فکرکردم ازاول نمایش می‌دهید.شرمنده
  • علیرضا جهانشاهی IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    اونوقت انتظار داریم این تیم کولاک کنه عطایی مربی نیست در حد تیم ملی ولی واقعا خجالت اوره دم بچه ها گرم‌که بازم بازی میکنند برای تیم ملی وقتی برات هیچ ارزشی قائل نیستند شک نکنید این بازیها تو هلند هم شکست میخوریم
  • امیر IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    خلایق هر چه لایق
    • مصطفی IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      بزرگوار این پرواز و امکانات از قبل برنامه ریزی و رزرو شده بود پس حتی اگه بهترین نتیجه رو هم میگرفتن باز متأسفانه باید با همین کلاس پروازی برمیگشتن!!!!
  • حسین IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    سال سال این چندسال امسال پارسال پرتال سال هرسال میگیم دریغ از هرسال وای وای خدایا این مملکت بی گناهه دزدی نویش زیاده خدا خودت گواهی
  • مصطفی IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    قابل توجه دوستانی که میگن حقشون بود با پرواز اکونومی برگردن ... ایران حتی اگه ۴تا بازیشم میبرد باز وضع همین بود ، چون این پرواز از قبل رزرو شده بود . بخدا تو ورزش حرفه ای کوچکترین امکانات و مسائل تو نتیجه تأثیر میذاره
  • دلسوز ایران IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    اگر بجای بازیکنان مسولینِ بی کفایت بودن هواپیمای دربست براشون در نظر میگرفتن
  • حسین IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    اقا جون مادرتون اینقدر عابروی ایران و نبرید!! اگه میخواین اینجوری تیم بفرستین،بخدا اگر نفرستیم خیلی بهتر! با حلوا حلوا که دهن شیرین نمیشه! دنیا داره هزینه میکنه و نتیجه میگیره،ای خدا ما چقدر باید چوب ندونم کاری یه سری مسئول بی عرضه رو بخوریم اخه؟!!!
  • مسيح IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    کلا از اينا بگذريم تمسخر کل دنيا به ايران به خاطر روس ها هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی