نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
گل‌محمدی گواردیولای ایران است/ قهرمانی در جام حذفی خیلی بیشتر از لیگ چسبید/ کار نیمه‌تمام ما قهرمانی در آسیا است/ پیشنهاد دارم ولی می‌خواهم در پرسپولیس بمانم!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

محمد عمری پدیده پرسپولیس در فصل گذشته گفت: همه‌چیز در هفته‌های پایانی دست سپاهان بود ولی به خودمان ایمان داشتیم و می‌دانستیم که اگر خودمان بازی‌هایمان را ببریم، در پایان قهرمان خواهیم شد.

یکی از بازیکنانی که در یکی دو فصل اخیر در فوتبال ایران رشد کرد، محمد عمری ستاره تکنیکی پرسپولیس بود.جدایی لوکادیا از پرسپولیس باعث شد تا عمری به ترکیب اصلی تیمش برسد و نمایش‌های درخشان او پرسپولیسی‌ها را با داشتن یک ستاره آینده دار امیدوار کرد. عمری در ۲۳ سالگی توانست در فوتبال ایران شکوفا شود و به ترکیب اصلی پرسپولیس برسد و نامی برای خودش دست و پا کند. البته مصدومیت ناگهانی ستاره جوان سرخ‌ها باعث شد تا معادلات علیه محمد عمری تغییر کند و او در بازی‌های پرسپولیس در مقطع پایانی فصل بیشتر نیمکت نشین باشد. عمری که در دومین فصل حضورش در ترکیب بزرگسال پرسپولیس موفق شد همه جام‌های ممکن را بگیرد، حالا امیدوار است در لیگ قهرمانان آسیا بتواند بدرخشد و به همراه تیمش این جام را هم بالای سر ببرد. گفت گوی ما با ستاره جوان پرسپولیسی‌ها را در ادامه می‌خوانید:

از فصلی که گذشت برای ما بگو...
همه چیز به بهترین شکل ممکن برای ما پیش رفت و توانستیم اتفاقات خوبی را برای باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران رقم بزنیم. خیلی خوشحالم که امسال فوق العاده برای ما تمام شد و همه جام‌ها را گرفتیم. از همان ابتدا قصد داشتیم در پایان فصل هدیه خوبی به هواداران بدهیم و خداراشکر این مهم را رقم زدیم.

در مقطعی اختلاف امتیازتان با صدر جدول زیاد شد و هواداران هم از قهرمانی شما نا امید بودند. فکرش را می‌کردی که در پایان فصل همه جام‌ها را به‌دست بیاورید؟
ما هفته‌ها صدرنشین بودیم و اختلاف امتیاز خوبی هم داشتیم. با این حال در چند بازی که انتظارش را نداشتیم امتیاز از دست دادیم و نتوانستیم صدر جدول را نگه داریم. با این وجود ناامید نشدیم و تلاش کردیم تا بتوانیم دوباره جایگاه خودمان را در صدر جدول پس بگیریم. در فوتبال از این اتفاقات رخ می‌دهد و به همین دلیل است که می‌گویند فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. واقعیت را بگویم شک نداشتم که می‌توانیم در این فصل موفق شویم. همه‌چیز در هفته‌های پایانی دست سپاهان بود ولی به خودمان ایمان داشتیم و می‌دانستیم که اگر خودمان بازی‌هایمان را ببریم، در پایان قهرمان خواهیم شد. بعد از باخت به سپاهان در رختکن جمع شدیم و به هم قول دادیم و هم قسم شدیم که باید هرطور شده همه بازی‌های باقی‌مانده را ببریم. می‌دانستیم کار سخت است و سرنوشت قهرمانی دست ما نیست. با این حال تنها راه قهرمانی ما این بود که همه بازی‌ها را ببریم و در نهایت منتظر لغزش رقبا باشیم. واقعا کل تیم هرچه داشتند را گذاشتند تا پرسپولیس موفق شود. هواداران هم که مثل همیشه فوق‌العاده حمایت کردند و حامی‌ما بودند.

در مورد فینال جام حذفی هم صحبت کن. اکثر بازیکنانتان معتقد بودند که قهرمانی در جام حذفی بیشتر از لیگ چسبید. برای تو هم به همین شکل بود؟
بله واقعا همین طور بود. قهرمانی جام حذفی خیلی به ما چسبید و لذتش بیشتر از قهرمانی لیگ بود. دلیلش هم این بود که دربی را بردیم و جام گرفتیم. فکر می‌کنم برای هواداران هم به همین شکل بود و آن‌ها از قهرمانی ما در جام حذفی بیشتر لذت بردند.

در مورد اتفاقاتی که برای بیرانوند قبل از فینال جام حذفی رخ داد چه صحبتی داری؟
علیرضا واقعا ستون تیم ما بود و فکر نمی‌کنم از نظر فنی هیچ گلری در آسیا به گرد پای او هم برسد. اتفاقات خوبی رخ نداد و همه ما از این موضوع ناراحت بودیم. نباید کار به اینجا می‌کشید که به بیرانوند توهین کنند. با این حال همین موضوع انگیزه مضاعفی به تیم ما داد تا بتوانیم در فینال استقلال را ببریم و دومین جام را هم بگیریم.

گل محمدی گواردیولای ایران است/ قهرمانی در جام حذفی خیلی بیشتر از لیگ چسبید/ کار نیمه تمام ما قهرمانی در آسیا است/ پیشنهاد دارم ولی می خواهم در پرسپولیس بمانم!

دلیل اینکه در هفته‌های پایانی کمتر فرصت بازی پیدا کردی چه بود؟
مصدوم بودم و این موضوع کمی‌من را اذیت کرد. باعث شد تا چند بازی را از دست بدهم و طبیعی بود که بعد از بازگشت از مصدومیت سرمربی به ترکیب تیم برنده دست نزند. همه بچه‌ها عالی بودند و اینکه من بازی می‌کردم یا نه خیلی مهم نبود. اتحاد تیم ما فوق العاده بود و کل تیم پشت هم بودیم. تنها چیزی که اهمییت داشت، نتیجه گیری پرسپولیس بود که خداراشکر این اتفاق به بهترین شکل ممکن رخ داد.

موضوعی که هواداران را نگران کرده مربوط به آینده یحیی گل محمدی است. تو با یحیی در این خصوص صحبتی نداشتی؟
من حرفی با آقا یحیی نزدم. او نشان داد بهترین مربی ایران است و فکر نمی‌کنم جای حرف و حدیثی باقی بماند. آقا یحیی به لحاظ شخصیتی و فنی فوق العاده است و خیلی خوشحالم که شاگرد ایشان هستم. من فکر می‌کنم یحیی گل محمدی پپ گواردیولا ایران است و امیدوارم در پرسپولیس بماند و در کنار هم فصل آینده را سپری کنیم.

صحبت از گواردیولا شد. نظرت در مورد قهرمانی سیتی در لیگ قهرمانان اروپا چیست؟
خیلی دوست داشتم که پپ قهرمان اروپا شود. با این حال فکر می‌کنم حق اینتر بود که به این عنوان برسد. به نظرم فوق العاده کار کردند و اگر کمی‌شانس داشتند می‌توانستند قهرمان شوند. نمایش اینتر من را تحت تاثیر قرار داد و فکر می‌کنم شایسته گرفتن جام بودند.

طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جدایی تو از پرسپولیس مطرح شد. قرار است به تیم دیگری بروی؟
نه چنین چیزی صحت ندارد. من با پرسپولیس قرارداد دارم و می‌خواهم در تیمم بمانم. خیلی خوشحالم عضوی از این باشگاه بزرگ هستم و افتخار می‌کنم پیراهن مقدس پرسپولیس را می‌پوشم. واقعیت این است که پیشنهاد از چند کشور برای من آمده بود ولی خودم می‌خواهم سال بعد هم در پرسپولیس بمانم. من فکر می‌کنم یک کار نیمه تمام به همراه پرسپولیس داریم و آن هم قهرمانی در آسیا است. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بتوانیم عملکرد خوبی در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم و نتایج مناسبی بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۵
  • فیروزآباد BR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    امسال می‌خوایم با عمری حال کنیم قهرمان آسیا بشیم
    • هدیه خدا IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      دشمنان پرسپولیس با اشتیاق فراوان شب دربی بهترین بازیکن و گلزن پرسپولیس لوکادیا رو فراری دادن به امید نابودی کامل پرسپولیس و قهرمانی تیم مورد نظر مافیا و بابا حمید کیسه کش ؟! اما غافل از اینکه خدای بزرگ پرسپولیس و هواداران باشرفش رو بغل کرده و هدیه ای نابتر از الماس و شیرینتر از عسل جوون اول با معرفتی به اسم عمری رو به هواداران باشرف پرسپولیس میده و عذابی دردناکتر از هر چی تصور کنی نصیب مافیا و عوامل بابا حمید کیسه کش میکنه که تا ماه ها دچار توهم و سرگیجه و هذیان گویی میشن که هیچ دکتری نمیتونه علاجشون کنه.خدایا شکرت بخاطر بودنت
    • ارتش تربچه های سرخ IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      شرمنده! اونجا دیگه 12 نفره نیستید!!
    • آسمان آبی دوستاره داره IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      حسرت ابدی بولینگ
  • اسی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    چ تشابهی.اون بدون داور و فدراسیون لنگ جام گرفت
    • ناشناس IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      آخه چقدر رو؟!!صد رحمت به سنگ پای قزوین!!!خیلی مونده تا رسیدن به عدد ۸قهرمانی لیگ‌برتر،لطفا به احترام تیم قهرمان واز جایگاه سوم جدول صحبت نکنید،اگر سپاهانی ها چنین ادعائی داشته باشند بیشتر مقبول است!!!
    • ۶ اتیشه IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      کیسه کش مگه ما مثل کیسه هستیم که ده سال یکبار یک جام معیشتی و زورکی بگیریم بعدش تازه جام رو هم پاک بدونیم بدبخت امسال بدترین داوریها در حق سرورتون شد حدا قل اون ۵ بازی بعد از هفته شانزدهم که گویای همه چیز بود تا کیسه و شله رو به سرورشون برسونند وگرنه ۸ امتیاز زیرمون بودید و خدا خواست که حق به حقدار برسه و ملوان و نفت ابادان بزارند درتون و سرور تون همه بازیهاش رو ببره ولی کیسه با هوادار تو سایت شرط بندی تبانی کنه تا پول استراقچی و در بیاره وگرنه رفته بودید دسته ۳ سه چرخه پنچر شده
    • شیشتقلال DE ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      حالا حالاها باید بسوزین چون امسال هم قراره به ما جام بدن ..آخه کیسه رو کی بحساب میاره آخه .. راستی شما که میدونین ما تیم حکومتی هستیم و به ما جام میدن واسه چی تو لیگ شرکت میکنین ..تو این چند سال خدایی یه جام نا پاک بود که اونم پارسال دادنش به شما ..
  • استقلال IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    من بعنوان طرفدار قدیمی استقلال تیم محبوب منه ولی متاسفانه چندساله بدبازی میکنیم واون تیم شاداب قدیم نیستیم
  • هوادار پرسپولیس IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    در مورد قهرمانی پرسپولیس این حق این تیم بود چون پرسپولیس در نیم فصل هم قهرمان شده بود. بعد از تشکر از بازیکنان تیم پرسپولیس وکادر فنی یک تشکر هم میبایست از مازیار سرمربی تیم ملوان کرد که مردانه جلو سپاهان بازی کرد وقبول نکرد با چند سکه آبرو و حیثیت خودش و تیم ملوان زیر سؤال برود. درکل این فصل این دو پرتقالی سرمربیان استقلال و سپاهان جاده صاف کن تیم پرسپولیس شدند این دو مربی زورش زدند ولی پرسپولیس خیلی خوشگل سه جام گرفت بیجاره مديران دوتیم استقلال و سپاهان امسال جقدر هزینه کردند.
  • مهندسی فقط فراری دادن لوکادیو IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    بازی با فولاد پنالتی روی دیاباته رو نگرفتن و تیم رو بازوندن تو اهواز.بازی با آلومینیوم تو تهران ها نه اراک دو تا پنالتی نگرفتن (به گواه اکثر کارشناسا)بیرانوند رو دقیقه ۲۰ اخراج کردن.بازی با هوادار روی عمری خطا واضح شد نگرفتن همون توپ اومد رفت تو گل،اینجوری اختلاف ۸ امتیازی جبران شد و دوستان عقده یی رنگ صدر رو دیدن. بازی با سپاهان تو تهران در عرض ۱۰ دقیقه فوروارد تیم رو اخراج کردن و بازم موقعیت گلهای ما بیشتر بود همون ده نفره،آنقدر خطای ۵۰ درصد وسط زمین برا سپاهان گرفتن که پرسپولیس نتونه از فشار دربیاد و دقایق آخر گل خوردیم.بعد دوستان که عقده و کینه خفه شون کرده صحبت از داوری میکنن..... کاش یکم فوتبال فهم بودیم .
  • مهندسی فقط فراری دادن لوکادیو IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    سطح کیفی کافه رو دیدید؟؟، کوپا امجدیه اونم با دو تا یار کمکی پرسپولیس کبیر (خوردبین و کلان) همچین چیزی بود. راستی دوستان چرا از موقعی که فرمت عوض شد و فوتبال آسیا حرفه ایی شد رنگ فینال آسیا رو هم نمی‌تونید ببینید؟:))) یوقت بد نباشه ذوب هم رفته فینال ولی متخصصین آسیا نه:))
  • حسرت ابدی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    خخخخ آسیا
  • آبی بیکران IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    صد درصد تو آسیا قهرمان خواهید شد ۱. در خواب تازه اونم اگر به الغرافه و محمدان بنگلادش هم گروه نشید ۲.بعد به همیشه درنده لنگ الهلال بازم هم گروه نشید دلم برای گواردیولا سوخت با کی مقایسه میشه ارتش سرخ آسیا
  • رضایاک IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    هروقت تیم دیگری غیر از پرسپولیس را قهرمان کرد میشه گواردیولا یادتون رفته تراکتور را بدسته پایین می فرستاد؟پرسپولیس با اینهمه ستاره بدون مربی هم اول می شود
  • علی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    همون گواردیولایی که ی فصل از دست فرهاد مجیدی پونصد بار مجبور ب استعفا و برگشت شد ..فقط ی فصل اومد به خاک و خون کشید تیمتونو با گواردیلای وطنی رو و رفت و حسرت جامشو گذاشت ب دلتون 😂😂😂👍👍
    • مهندسی؟ فراری دادن لوکادیو IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      ولا همو پارسالم با حامد لک و فرجی و نعمتی چنتا لرد دیگه فقط دفاع ضد حمله بازی می‌کردید و رفت و برگشت مساوی گرفتید. یادت نرفته که عقب بودید و داور اجازه تعویض سید جلال رو نداد و گل زدید... چه خاکی برادر چه خونی اخه....خخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی