نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۱۰۰ میلیون هم برای مهاجم خارجی پرسپولیس زیاد بود/ این اتفاقات توهین به هواداران است
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس از رقبای آسیایی خودش به هر لحاظ مدیریتی، جذب بازیکن درجه یک و مالی عقب‌تر است.

امیرحسین اصلانیان در پاسخ به این سوال که تیم فوتبال پرسپولیس برای موفقیت در مسابقات فصل آینده چه کارهایی باید انجام دهد، اظهار داشت: ابتدا منتظر بودیم رضا درویش در پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس حفظ شود، سپس یحیی گل‌محمدی هم تمایل برای ماندن داشته باشد و قطعاً همکاری ادامه خواهد داشت. باشگاه باید خریدهای خوبی داشته باشد، چون لیگ قهرمانان آسیا را در پیش دارد. گل‌محمدی حرفهای زیادی برای گفتن دارد، جام‌های داخلی را بُرده، فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرده و فقط قهرمانی آسیا در گنجینه پرسپولیس کم است. 

وی افزود: متأسفانه پرسپولیس از رقبای آسیایی خودش به هر لحاظ مدیریتی، جذب بازیکن درجه یک و مالی عقب‌تر است. اگر چند بازیکن خوب به پرسپولیس اضافه شوند می‌توانند با تیم‌های بزرگ آسیایی رقابت کنند. امیدوارم دست به ترکیب کادر فنی نزدند، چون پس از آوردن یک مربی دیگر باید از صفر شروع کنند و کار سخت‌تر خواهد شد.

کارشناس فوتبال در مورد خریدهای خارجی سال گذشته پرسپولیس عنوان کرد: ۶۰ میلیارد تومان برای پریرا خرج کردند در حالی که ۱۰۰ میلیون تومان هم برای او زیاد بود. شیخ دیاباته هم مصدومیتش را برای پرسپولیس آورد. این اتفاقات توهین به هوادارانی است که در سرما و گرما به ورزشگاه‌ها می‌آیند و سهام باشگاه را خریدند. باید برای فصل پیش‌رو در جذب بازیکنان خارجی که قرار است در آسیا از آن‌ها استفاده شود، دقت بیشتری شود. خریدهای خارجی خیلی مهم است و با دیدن ۴ تا فیلم نمی‌شود بازیکن خرید. بازیکن حتماً باید بیایید و تست بدهد. کیفیت بازیکن مورد نظر در چند بازی دوستانه بررسی شود و سپس اگر مورد تایید کادر فنی بود، با او قرارداد امضا کنند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص تعیین قانون سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری، تصریح کرد: ابتدا باید ببینیم تمام تیم‌های صنعتی قانون سقف بودجه را رعایت می‌کنند یا نه، چون آن‌ها همیشه بلد هستند چگونه قانون را دور بزنند. برای دور زدن قانون هم، به بازیکن زیر میزی می‌دهند و برای او آپشن می‌گذارند. همه جای دنیا می‌گویند اگر بازیکن آقای گل شد یا دروزاه‌‎بان کلین شیت کرد پاداش خواهد گرفت. ولی در فوتبال ایران باشگاه برای یک بازیکن آپشن‌هایی نظیر؛ بازی کامل، یار تعویضی، پنالتی گرفتن، پاس گل، گلزنی و کمتر کارت زرد گرفتن در نظر می‌گیرد تا بدین ترتیب از قانونمنداری فرار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا US ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    واقعا حرفش درسته و تو این چند سال هر مهاجم خارجی اومده پرسپولیس؛ یا درجه ۳ بوده یا تو نیم فصل فرار کرده!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی