نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
بیرانوند بعد از جلسه سرنوشت‌ساز از کوره در رفت/ علیرضا عصبانی شد؛ ستاره سرخ‌ها در یک قدمی جدایی از پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جلسه وکیل علیرضا بیرانوند و مدیرعامل پرسپولیس به بدترین شکل ممکن به پایان رسید.

هفته قبل و پیش از شروع اردوی تیم ملی برای تورنمنت کافا، علیرضا بیرانوند برای دریافت مطالباتش به باشگاه پرسپولیس نوتیس داد. موضوعی که به صورت طبیعی حق بیرانوند بود و او بعد از درخشش خیره کننده در بازی‌های این فصل پرسپولیس، با ارسال نامه ای خواهان دریافت مطالباتش شد؛ اتفاقی که اصلا به مذاق درویش خوش نیامد و در جلسه امروز بین وکیل بیرانوند و مدیرعامل پرسپولیس حرف‌های عجیب و غریبی مطرح شد. حرف‌هایی که باعث ناراحتی شدید ستاره ملی پوش پرسپولیس شد و حتی ممکن است به جدایی علیرضا ختم شود.

بیرانوند معتقد است که ۴۰ درصد از پرسپولیس طلب دارد ولی مدیران پرسپولیس نظر دیگری دارند و بر سر این موضوع اختلاف نظر شدیدی به وجود آمده است. صبح امروز مصطفی سلیمانی وکیل بیرانوند برای مذاکره با درویش و حل مشکل به وجود آمده راهی باشگاه پرسپولیس شد. شنیده‌ها از این جلسه حاکی از آن است که وکیل بیرانوند به شدت از نوع برخورد وکیل بیرانوند و حرف‌هایی که مطرح شد، گلایه دارد و حتی این موضوع به گوش بیرانوند در اردوی تیم ملی هم رسیده است.

بیرانوند که بخش زیادی از مطالبات فصل خود را از باشگاه طلبکار است و حتی نامه‌ای چندی پیش به باشگاه در این خصوص ارسال کرده بود، هنوز به نتیجه‌ای در این رابطه نرسیده است. اتفاقی که باعث شده تا وکیل بیرانوند او به دعوت باشگاه در جلسه با رضا درویش مدیرعامل سرخ‌ها قرار گیرد اما گفته می‌شود این جلسه با پایان خوبی همراه نبوده است و عصبانیت علیرضا بیرانوند را نیز به همراه داشته است تا به دنبال تصمیم جنجالی باشد.

بیرانوند بعد از جلسه سرنوشت ساز از کوره در رفت/ علیرضا عصبانی شد؛ ستاره سرخ ها در یک قدمی جدایی از پرسپولیس!

گلر شماره یک پرسپولیس که در این فصل نیز توانسته بود نقش غیرقابل انکاری در مسیر دستیابی سرخ‌ها به دو عنوان قهرمانی ایفا کند، با توجه به پیشنهاداتی که در اختیار داشت قلبا به دنبال این بود تا همکاری خود را با سرخ‌ها ادامه دهد و طبق وعده‌ای که داده بود چالش رویایی خود را در آسیا برای به سرانجام رساندن هدف طلایی قهرمانی دنبال کند. با این حال اتفاقات جلسه امروز کاملا او را عصبانی کرده و از اینکه نتوانسته طی این جلسه به خواسته به حق خود دست یابد، گلایه تندی دارد. بیرانوند مدعی است که برخلاف وعده‌های ابتدای فصل اکنون مدیران تیم به دنبال اجرای تعهدات خود نیستند و در جلسه‌ای که با حضور مدیربرنامه وی نیز برابر رضا درویش صورت گرفته، بحث‌های صمیمانه بین طرفین شکل نگرفته است.

کار تا جایی پیش رفت که بیرانوند بعد از اینکه متوجه صحبت‌های دو طرف در جلسه صبح امروز شد، اعلام کرد با این شرایط در پرسپولیس نمی‌ماند و پرسپولیس یا جای او است یا درویش. به طور حتم یحیی گل محمدی حاضر نیست تحت هیچ شرایطی بهترین بازیکن تیمش را از دست بدهد و مدیران پرسپولیس باید به هر شکلی که شده موافقت بیرانوند را برای ادامه همکاری بگیرند.

همچنین هواداران پرسپولیس که علاقه زیادی به بیرانوند دارند، می‌خواهند هر طور شده برای سال بعد هم گلر اول تیم ملی را در ترکییب تیمشان داشته باشند. حال باید دید که درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس برای حل این مشکل بزرگ چه راهکاری را در نظر خواهند گرفت و آیا بیرانوند در پرسپولیس می‌ماند یا خیر؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۷
  • فرهاد US ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    نوتیس نوتیس نوتیس نوتیس کلمه انگلیسی در متن فارسی با معنای انگلیسی و با الفبا فارسی چه معنی دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • شمسعلی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      یادداشت همراه با اخطار!
  • شایان IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    وقتی پس فردا بیرانوند میاد همه اینارو تکذیب میکنه قیافه خبر گذاری هایی که میخوان تیمو به حاشیه ببرن بیرانوند میدونه الان محبوب ترین بازیکن تیمه پس خودش خراب نمیکنه دم جام ملت ها هم نمیره به تیمی که داوید اوسپینا گلر سابق آرسنال و دیگو روسی رو داره که نیمکت نشین بشه
  • محسن پرسپولیسی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    الان بیرانوند در تیم ملی هست ، چجور فهمیدین خیلی ناراحت شده و گفته یا جای من هست یا درویش؟!!!
  • ارتش سرخ BR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    هیچکس تاکید میکنم هیچکس بالاتر از پرسپولیس نیست حتی بیرانوند یا درویش
  • چهارجانبه امجدیه IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    بیرانوند عاشق هوادارای پرسپولیسه
  • ناشناس IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    حالا بیراوند چی هست که بمونه اخخخخخخ بدم میاد ازش که نگو
    • ایرانی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      حالا خودت کی هستی که راجع به دیگران بدون دلیل اینطور نظر میدی؟
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      بایدم بدت بیاد اگه اون نبود شاید دربی را می بردید البته شاید
    • ق ر IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      همینه که تو را سوزانده
  • زیگزاگ IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    باور نکنید. پولش جوره.
  • مجتبی رجائی NL ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    تموم این کاراُ رفتارااز جانب بازیکنای هر سه تیمِ متمول اما دست در جیب بیت المال، فقطُ فقط واسه بازارگرمی و به جیب زدن چندینُ چند میلیارد پولِ بیشتر از حقّ مردم سختی کشیدموونهُ بس،، این جماعتِ به اصطلاح فوتبالیستِ نامدارُ ملی پوش، به جای اینکه ذره ای غمخوارِ مردمشون باشن، تنها به فکر به جیب زدن ده ها میلیارد پولِ بی زبون نَه دیگه، بلکه زبون دارُ صاحب دارن!! بخدا اگه اینا به جای هر وعده غذا، بسته بسته تراول توو بشقاب بذارنُ عوضِ خوردُخوراکِ معمولی، به بدن بزنن، واسه دو سه نسل بعدشون هم کافیه ولی: طمع آدما رو سنگدل میکنه و سندگلی ینی: بی معرفتیُ نامردی
  • علی IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    من موافق رفتن بیرانوند از پرسپولیس هستم چونکه بیش از حد مغرور شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی