نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مسیِ ترکیه در مسیر بارسلونا/ آراد توران دوم به کاتالونیا می‌رود!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌ اسپانیایی می‌گوید بارسلونا تلاش برای جذب آردا گولر، پدیده فوتبال ترکیه، را آغاز کرده است.

آردا گولر، مهاجم جوان و خوش‌تکنیک باشگاه فنرباغچه، بعد از درخشش در سوپرلیگ ترکیه مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

روزنامه اسپورت در اسپانیا امروز مدعی شد بارسلونا تلاش برای جذب این ستاره ترک را آغاز کرده و از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن او برخوردار است. بارسا در سال‌های گذشته شاهد حضور یک ستاره ترک دیگر در تیمش بود. بعد از آردا توران بارسا از فصل آینده دومین پدیده ترکیه‌ای با نام آردا را در ترکیب خود خواهد داشت.

وضعیت اقتصادی بغرنج بارسلونا باعث شده این تیم نتواند به سراغ ستاره‌های گران‌قیمت اروپا برود. اسپورت می‌گوید بلوگرانا با پیشنهادی ۱۷.۵ میلیون یورویی رضایت فنرباغچه را به دست می‌آورد و در نتیجه جذب آردا گولر از نظر مالی هم برای بارسا ایده‌آل خواهد بود.

مشکلات اقتصادی باعث شده بارسلونا امسال تابستان بیشتر به دنبال بازیکنان آزاد و پدیده‌های جوان و آینده‌دار باشد. آردا گولر بدون شک یکی از چنین پدیده‌هایی است. بلوگرانا امیدوار است آردا گولر در این تیم شرایطی مثل پدری پیدا کند.

فابریزیو رومانو با تایید این گزارش اعلام کرد بارسلونا به جذب آردا گولر نزدیک است. باشگاه کاتالان چند ماه است که این پدیده ترک را دنبال می‌کند. علاوه بر بارسا گفته می‌شود باشگاه‌هایی مثل پاری‌سن‌ژرمن، آرسنال، نیوکسل، ناپولی و دورتموند هم به این جوان خوش‌تکنیک علاقه نشان داده‌اند.

مسیِ ترکیه در مسیر بارسلونا/ آراد توران دوم به کاتالونیا می‌رود!

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی