چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
۱ |
۰
توقف عمان در تورنمنت کافا/ ناکامی شاگردان برانکو
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در دیدار مقابل تاجیکستان به تساوی رضایت دادند.

تیم ملی فوتبال عمان که هدایت آن را برانکو برعهده دارد، پس از شکست در نخستین مسابقه‌اش در تورنمنت کافا مقابل ازبکستان که با نتیجه سه بر صفر اتفاق افتاد، از ساعت ۱۷ امروز در دومین دیدارش در گروه A به مصاف تیم ملی تاجیکستان رفت.

ملی‌پوشان عمان که در نخستین مسابقه‌شان در کافا موفق به گلزنی نشدند، در دقیقه ۱۴ بازی امروز توانستند با ضربه پنالتی صلاح الیحیائی دروازه تاجیکستان را باز کنند و پیش بیفتند.

برتری شاگردان برانکو تا پایان نیمه نخست حفظ نشد و وحدت حنانوف، مدافع پرسپولیس و تیم ملی تاجیکستان، توانست در دقیقه ۴۴ روی توپ ارسالی از جناح چپ و تعلل خط دفاعی عمان، با یک ضربه نوک پا گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

تیم ملی تاجیکستان که در نخستین مسابقه‌اش مقابل ترکمنستان به تساوی رسیده بود، با متوقف کردن عمان در دیدار امروز ۲ امتیازی شد و پایین‌تر از تیم صدرنشین و ۶ امتیازی ازبکستان، در رده دوم جدول گروه A تورنمنت کافا قرار گرفت و شاگردان برانکو ایوانکوویچ نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفتند تا شانس صدرنشینی و راهیابی به فینال و تقابل با ایران را از دست بدهند.

با توجه به اینکه تیم ملی ایران احتمالا در دیدار روز جمعه مقابل قرقیزستان به برتری برسد و کار راحتی برای صدرنشینی در گروه B و راهیابی به فینال تورنمنت کافا و رقابت با ازبکستان دارد، دیگر تقابل برانکو با تیم سابق خود که انتظارش را می‌کشید، رخ نمی‌دهد.

شاگردان برانکو در صورت کسب پیروزی در آخرین مسابقه خود مقابل ترکمنستان شانس قرار گرفتن در رتبه دوم جدول دور گروهی و رفتن به بازی پلی‌آف تورنمنت کافا را دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسيح IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    حالا ديديد برانکو مربي نيست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی