نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
انتقال بزرگ و گرانقیمت برای قرمزها/ شکار بزرگ؛ یکی از بهترین هافبک‌های لیگ برتر
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرسنال قصد دارد انتقال ۱۱۰ میلیون پوندی دکلان رایس را امضا کند و چلسی، منچستریونایتد و بایرن از رقابت برای جذب این بازیکن خارج شدند.

وستهام به خوبی می‌داند که دکلان رایس قلبا خواهان پیوستن به آرسنال است. گفته می‌شود که دیوید مویس، سرمربی چکش‌ها ترجیح می‌دهد با چلسی معامله کند و کانر گلگر را با آنها مبادله کند. اما رایس به صراحت گفت که علاقه‌ای به بازگشت به باشگاهی که او را در سن ۱۴ سالگی آزاد کرد، ندارد. بایرن هم از وقتی متوجه شد که رایس می‌خواهد در لیگ برتر بماند، از تعقیب ستاره ۲۴ ساله انگلیس صرف نظر کرده است. و منچستریونایتد پس از خرید ۶۰ میلیون پوندی کاسمیرو در تابستان گذشته، تمایلی به خرج کردن پولی هنگفت برای یک هافبک دیگر ندارد.

به این ترتیب راه برای آرسنال باز شده و مذاکرات با وستهام وارد مرحله پیشرفته شده است. توپچی‌ها به دنبال پرداخت ۹۰ میلیون پوند برای رایس هستند، در حالی که چکش‌ها ارزش او را ۱۱۰ میلیون پوند ارزیابی می‌کنند. انتظار می‌رود که دو باشگاه بر سر معامله ۱۰۰ میلیون پوندی با پتانسیل پرداخت ۱۰ میلیون پوند بیشتر به عنوان پاداش و دیگر موارد به توافق برسند.

هنوز پیشنهاد رسمی از سوی آرسنال ارائه نشده است. آنها ترجیح می‌دهند تا زمان توافق رسمی مذاکرات با وستهام به صورت محرمانه باقی بماند و مطمئن هستند که امضای بازیکن را در چند هفته آینده خواهند گرفت. رایس معتقد است که کاملاً با سیاست میکل آرتتا برای ساختن تیمی حول بازیکنان جوان تشنه موفقیت که می‌توانند در پنج یا شش سال آینده با هم رشد کنند، مطابقت دارد. و فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپا هم انگیزه بزرگ دیگری برای این بازیکن است.

این مطلب را هم بخوانید: گران‌ترین بازیکنان انگلیسی تاریخ چه کسانی هستند؟/ خرید جدید رئال‌مادرید به صدر رسید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی