نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
باشگاه استقلال در دروغ گفتن خبره شده/ ضعف بزرگ آبی‌پوشان درون دروازه بود/ نباید الهامی سرمربی استقلال شود چون...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی اسبق استقلال گفت: به نظر من گزینه داخلی برای  هدایت استقلال بهتر است.

مسعود اقبالی در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره شرایط باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی این تیم برای فصل آینده اظهار داشت: متاسفانه فوتبال با سیاست عجین شده و بخشی از سیاست دروغ گفتن است و باشگاه استقلال هم در دروغ گفتن خبره شده. اگر باشگاه با مربی که رزومه دارد و قیمتش مناسب است مذاکره می‌کند، چه معنی می‌دهد با دیگر گزینه‌ها نیز مذاکره کند؟

وی افزود: در طول سال‌ها شاهد بودیم که مدیران باشگاه استقلال با نفراتی مذاکره می‌کنند ولی در نهایت نفر سوم از قوطی درمی‌آید که برای همه عجیب و غریب است و اصلا چنین نفری گزینه باشگاه برای هدایت تیم نبوده!

اقبالی درباره عملکرد ریکاردو ساپینتو نیز خاطرنشان کرد: ساپینتو مربی مورد تاییدی نبود. گرچه او بازیکن بزرگی بود ولی در مربیگری رفتار خود را نمی‌توانست کنترل کند. درگیری‌های فیزیکی او کنار زمین به‌هیچ‌وجه قابل توجیه نبود.

مربی پیشین استقلال درباره این‌که گزینه داخلی برای استقلال بهتر است یا خارجی عنوان کرد: به نظر من گزینه داخلی برای استقلال بهتر است. البته از بین گزینه‌هایی که شنیدم نباید ساکت الهامی سرمربی شود چرا که ساکت الهامی همان ساپینتو دوم است و کنترل خشم خودش را ندارد. اما جواد نکونام گزینه مناسبی برای هدایت استقلال می‌دانم.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان گفت: به نظر من استقلال در خط دروازه و خط دفاع مشکل دارد و نقطه ضعف آبی‌پوشان در فصلی که گذشت همین بود. ضریب اشتباهات سنگربان استقلال در فصلی که گذشت بالا بود و برای تیم بزرگی همچون استقلال چنین اشتباهاتی جبران‌ناپذیر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • نوربخش IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    لطفا نظر نده الهامی بهتره هایپره
  • حاج فتوالله IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    استقلال با نکونام هیچی نمیشه چون سیستم نکونام دفاع اتوبوسیه و هر جا نتیجه گرفته با شلوغ کاری و داد و بیداد و نامردی بوده و آخرش کلی هزینه رو دست باشگاه گذاشته فولاد تو چندسالی ک نکونام بوده به اندازه کل سالهای تشکیل باشگاهش هزینه کرده فقط ی جام حذفی و ی سوپرجام آورده
    • امیر IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      خب جناب چند تا از افتخارات و جامهایی ک قبل از نکو نام رو فولاد آورده رو هم بگو بیشتر آشنا بشیم
    • یک شهروند IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      مثلا پیروزی خیلی تهاجمی بازی میکنه بهترین خط حمله رو استقلال داشت کی قهرمان شد کی یک حمله کرد دربی رو برد همون دفاع اتوبوسی
  • سعید IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    درود بر ‌اقامسعوداقبالی‌من‌طرفدار‌اقای‌الهامی‌هستم‌ولی‌استقلال‌ سرایطش‌فرق‌میکند‌جوادنکونام‌یک‌کادرفنی‌قوی.ویک‌مدیریت‌یکپارچه‌قدرتمند‌باسواد‌یک‌مدیرعامل‌‌شجاع‌عاقل‌ میتواند‌استقلال‌راب‌پیشرفت‌برساند
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    واقعا تنها کسی که در این مملکت بهش میشه گفت کارشناس فوتبال همین اقای اقبالیست.حرفهای درست و منطقی که ایشون میزنند اگه سرلوحه ی کار مسئولین هر باشگاهی قرار بگیرد ان باشگاه موفق خواهد بود .ولی حیف که چنین شخصیتهایی از اصل فوتبال دورن و کسانی مثل ساکت و چینی و نوری و مومنی و پاچه خواران دیگر در بطن فوتبال حضور فقط فیزیکی و بی حاصل دارند.
  • امیر IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    الان همه کارشناس شدن خب نابغه همین الان با نکونام تموم کردن و دیدیم ک باشگاه فولاد شکایت کرده و بخاطر یکسری از مسائل ممنوع الکار هست آیا مذاکره با چند نفر برای همچین مواردی بدرد بخور نیست کوسریع یکی دیگه رو جایگزین بکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی