جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
۱ |
۰
زوج جدید طارمی، جانشین سردار آزمون!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه‌نویی مقابل قرقیزستان زوج جدیدی برای مهدی طارمی در خط حمله درنظر گرفت.

پس از عملکرد درخشان زوج سردار و طارمی در بازی افغانستان، حالا نوبت به استفاده از رضا اسدی در کنار مهاجم بوشهری تیم‌ ملی رسیده و این دو زوج خط حمله تیم ‌ملی را تشکیل خواهند داد.

نکته جالب اینکه در دو بازی قبلی مقابل کنیا و روسیه، امیر قلعه از زوج تکراری مهدی طارمی و شهریار مغانلو در ترکیب اصلی استفاده کرده بود اما حالا تصمیم گرفته که از ابتدا به رضا اسدی، مهاجم فصل گذشته تراکتور، میدان دهد و او را تست کند.

در بازی قبلی مهدی طارمی با سه گلی که به ثمر رساند، فاصله خود تا سردار آزمون را به ۹ گل کاهش داد و حالا فرصت این را دارد تا در این بازی نیز گلزنی خود کند و به رکورد سردار نزدیک شود.

رضا اسدی اما در سه بازی ملی خود تنها یک گل به ثمر رسانده و تنها امیدواری او این خواهد بود تا با عملکرد خوب، جایگاهش در تیم‌ملی را حفظ کند و برای اولین بار در یک تورنمنت رسمی حضور پیدا کند.

با پایان این فیفادی و شروع فصل جدید، رقابت برای خط حمله تیم ملی بیشتر هم خواهد شد و با بازگشت علی علیپور، امیر قلعه‌نویی برای انتخاب مهاجم سوم و چهارم تیم ملی کار بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت.

در همین رابطه: زوج مورد علاقه کیروش در ترکیب قلعه‌نویی/ اعتماد سرمربی تیم ملی به این دو بازیکن!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Gaber IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    اسدی بیش از اینکه بازی کنه خطا می‌کنه اصلا فوروارد کندی هست که خطاهایی با دست و کشیدن حریف در مناطق زمین که لازم نیست می‌کنه و از شادابی بهره ای نبرده.شهاب زاهدی بهتر از اسدی درگیر میشد و قویتر بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی