نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
۱۳
ساپینتو همین هفته از استقلال شکایت می‌کند/ یک استراماچونی جدید در انتظار استقلال...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از این که استقلال دیدار فینال جام حذفی ایران به پرسپولیس باخت پرونده حضور ریکاردو ساپینتو در جمع آبی‌پوشان برای همیشه بسته شد.

ریکاردو ساپینتو ۶ روز پس از ناکامی مقابل پرسپولیس با انتشار نامه‌ای ضمن تاکید بر پایان دوران حضورش در استقلال، مدعی شد در صورت عمل نکردن باشگاه استقلال به تعهداتش چاره‌ای ندارد جز این‌که قضیه را از طریق قانونی دنبال کند و این یعنی اگر استقلال مطالبات سرمربی پرتغالی را نپردازد برای دریافت طلب خود به کمیته انضباطی فیفا شکایت می‌کند.

از طرف دیگر، مدیران باشگاه استقلال هم با صراحت اعلام کردند در مجموع ۲۰۰هزار دلار به مرد پرتغالی بدهکار هستند؛ رقمی که قطعا ساپینتو و هیچ مربی خارجی دیگری از کنارش با بی‌تفاوتی عبور نخواهد کرد.

سرمربی استقلال ۲۱ روز پس از آخرین بازی که هدایت این تیم را بر عهده داشته است، در صورت عدم دریافت مطالبات خود می‌تواند قضیه را به اطلاع کمیته انضباطی فیفا برساند و از باشگاه بدهکار شکایت کند. به این ترتیب ریکاردو ساپینتو که نتوانست با استقلال قهرمانی در لیگ برتر جام حذفی را جشن بگیرد، روز پنج‌شنبه این هفته یعنی اول تیر ماه می‌تواند برای احقاق حق خود و دریافت مطالباتش از استقلال شکایت کند.

البته با توجه به اطلاعاتی که یک حقوقدان آشنا به پرونده‌های بین‌المللی ورزشی در اختیار ما گذاشت، سرمربی استقلال همین حالا هم می‌تواند شکایت کند و شاید چنین کاری نیز کرده باشد اما لایحه شکواییه او ۲۱ روز پس از آخرین مسابقه‌اش جنبه اجرایی پیدا می‌کند بنابراین اگر استقلال تا روز پنج‌شنبه این هفته مطالبات سرمربی سابق خود را بپردازد که هیچ، ولی در غیر این صورت ریکاردو ساپینتو یا وکیلش می‌توانند کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال را در جریان گذاشته و تقاضای رسیدگی به پرونده را بکنند. پرونده‌ای که متاسفانه اگر جدی گرفته نشود می‌تواند داستانی شبیه ماجرای استراماچونی البته در ابعاد کوچک‌تر برای استقلال درست کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • حسین IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    استقلالی ها این حربه رو یادگرفتن :) یک مربی خارجی میآرن پولش رو بهش نمیدن 3بار پول رو از وزارت ورزش می گیرند صرف خرید بازیکنان دیگه می کنند و در آخر هم ضجه و آه و ناله و مویه که چی؟ آااای وزارت ورزش پرسپولیسیه اَی حقه باز :))
    • وزارتپلیس IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      آخه پول ماهزینه تیم حکومتی لنگ میشه مامجبوریم اینجوری از دولت پول دراریم همه که مثل شماسوگلی حکومت ۴۴ساله نیستن همه چی براشون محیا باشه بدون دردسرآره لنگی جون درضمن انشالله باخشکاندن ریشه ظلم به زودی تیم ضدزنگ هم خشکانده خواهد شد
    • حسین IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      دوست من وقتی از هر 10نفر 7نفر پرسپولیسیه دولت هم اگه کمکی به ما میکنه از حسابیه که میبره :) تقصیر ما چیه شما هستید ولی کم ؟ گل من
    • حسین از هر ۱۰ نفر ..... IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      از هر ده نفر نهایتش ۵ نفر پرسپولیسی باشه مطمئن باش ۵ نفر دیگر استقلالی هستن فرقشون اینه که استقلالیها همیشه صدای خاموش بودن و در مواقع ضرور وارد ماجرا میشدن اما پرسپولیسیا به دلایلی که کیروش خوب شرح داده بود همواره با هوچیگری و جوسازی و .... که جزیی از فرهنگ عامه مردم هست خودشون رو نخود هر آشی میکرده و میکنند ، یه عده نفوذی از قدیم بودن که توی گوش مقامات کرده بودن که بعععله پرسپولیسیا خیلی هستن و از بغل این حرفها هم خودشون رو خوب میساختن و هنوز میسازن هم پرسپولیس رو کلا پرسپولیس رو به منافع ملی تبدیل کرده بودن اگه یادتون باشه زمانی که سردار رویانیان با رقم سنگین آنزمان حدود ۸ میلیارد (سال ۹۲-۹۳ )میخواست خلعتبری رو از تیم عجمان امارات بیاره میگفت این یه حرکت ملی هست !!!!
    • ع ق QA ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      سوگلی مردم هستیم و این ۴۴ سال حکومت مردمی بوده هر چند وزارت خونه ورزش همیشه و دولت احمدی نژاد شما سوگلیش بودید و او با شما تمرین مشترک می ذاشت ما خوشحالیم که مردمی هستیم
  • جهانگیر IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    به نظرمن بهترین گزینه سرمربی ایرانی است آن هم نیکو نام مگر گل محمدی ایرانی نیست سرمربی خارجی مگر بغیراز شکایت ودرد سرکاری برای استقلال انجام داده اند بهتریت گزینه جواد نیکو نام است
  • محمد نوری IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    مهم قلبشه که آبیه 💙 پول میاد و میره
  • کمال آبی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    معرفت ساپی از استرا بیشتره
  • علی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    انتصاب مدیران فاقد صلاحیت برای باشگاه پر افتخار استقلال توسط حکومت نمی تونه بی دلیل باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی