نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
افشاگری شکیرا علیه گواردیولا؛ پیکه به خاطر پپ رنج زیادی کشید!
منبع: Mirror
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

خوانند کلمبیایی و نامزد سابق ستاره پیشین بارسلونا مدعی است جرارد پیکه به دلیل خراب شدن رابطه‌اش با پپ گواردیولا آماده بود تا از بارسلونا جدا شود و به منچستریونایتد بازگردد.

جرارد پیکه در ماه نوامبر و پیش از تعطیلات جام جهانی فصل گذشته اعلام بازنشستگی کرد، تصمیمی که به دلیل دستمزد بالا و پرداخت حقوق به تعویق افتاده در سال‌های اخیر، باعث صرفه‌جویی ۴۶ میلیون پوندی بارسلونا شد. ادعا می‌شد که او با ژاوی به دلیل کمبود زمان بازی و لو رفتن قرارداد این بازیکن در باشگاه توسط رسانه اسپانیایی «ال موندو» اختلاف داشت، و به همین دلیل اعلام بازنشستگی کرد.

قرارداد پیکه در ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسید و هنوز ۱۸ ماه از این قرارداد باقی مانده بود. و به این ترتیب پیکه به ۱۴ سال دوران باشکوهش و ۶۱۶ حضور در تیم اصلی پایان داد. او در آن زمان ۳۰ جام با بارسا به دست آورد که شامل سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و ۹ عنوان قهرمانی در لالیگا می‌شود. اما طبق گفته شکیرا، او می‌توانست خیلی زودتر از اینها بارسا را ترک کند.

شکیرا این هفته در جریان محاکمه خود به اتهام کلاهبرداری مالیاتی ۱۴.۵ میلیون یورویی در مورد جزئیات حساب خود توضیح داد و عنوان کرد که تا سال ۲۰۱۵ در اسپانیا زندگی نمی‌کرد. او در طول شهادتش، رابطه خود با پیکه در آن زمان و دوران حرفه‌ای فوتبالیست سابق را تشریح کرد. این زوج سرشناس در ژوئن سال گذشته پایان رابطه ۱۲ ساله خود را اعلام کردند و در ماه آگوست، پیکه با نامزد جدیدش کلارا چیا مارتی در ملاء عام دیده شد.

شکیرا در دادگاه گفت: «رابطه جرارد با بارسا تا حدودی پیچیده بود. او با گواردیولا رابطه‌ای بسیار پرتنش داشت و بودن او را نمی‌توانست تحمل کند. این موقعیت باعث رنج بسیار او شده بود.»

این خواننده همچنین اظهار داشت که پیکه در آن زمان گزینه‌های دیگری مانند بازگشت به منچستریونایتد را در نظر داشت. در نهایت تصمیم گرفت در باشگاه بماند، علیرغم اینکه لوئیس انریکه که در سال ۲۰۱۴ دو سال پس از خروج گواردیولا به مربیگری بارسا منصوب شد، به او هشدار داده بود که انتظار نیمکت‌نشینی داشته باشد.

پیکه چهار سال از دوران حرفه‌ای خود را بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ در یونایتد گذراند و ۲۳ بازی برای تیم اصلی انجام داد و تنها دو بار گلزنی کرد. او به دلیل تشکیل زوج فوتبالی ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ از تیم دور ماند.

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی