نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
وداع با یک اسطوره؛ صدای خاطره‌انگیز لیگ برتر خداحافظی کرد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارتین تایلر پس از ۳۳ سال حضور فعال به عنوان «صدای لیگ برتر» از تفسیر فوتبال در شبکه اسکای اسپورت استعفا داد.

«مارتین تایلر» مفسر افسانه‌ای، اسکای اسپورت را پس از بیش از سه دهه ترک می‌کند. این مرد ۷۷ ساله پیش از شروع فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر از تلویزیون کناره‌گیری خواهد کرد.

تایلر پس از ۳۳ سال حضور در اسکای اسپورت، این شبکه را ترک خواهد کرد. او در بیانیه‌ای گفت: «امتیاز بزرگی بود که به عنوان بخش کوچکی از تاریخ پخش بزرگ‌ترین لیگ جهان کار کنم. در طول این راه با افراد حرفه‌ای بزرگی در صنعت تلویزیون کار کرده‌ام. از همه آنها برای حمایت و تخصصشان تشکر می‌کنم. عضویت در این تیم بسیار بااستعداد برای من افتخار بوده است.»

گری هیوز، مدیر فوتبال اسکای اسپورت گفت: «همه در اسکای اسپورت مایلند از صمیم قلب از مارتین برای مشارکت و فداکاری بی‌نظیرش در پوشش خبری ما در ۳۰ سال گذشته تشکر کنند. صدای او همیشه مترادف با لیگ برتر و اسکای اسپورت خواهد بود. ما از او تشکر می‌کنیم و برای او بهترین‌ها را در آینده آرزو می‌کنیم.»

تایلر کار خود را با روزنامه‌نگاری در روزنامه تایمز آغاز کرد. او بعداً وارد دنیای پخش شد و برای ITV کار کرد و پس از چند سال کار در این تلویزیون، در سال ۱۹۹۰ به اسکای روی آورد و به ستون اصلی پوشش خبری لیگ برتر تبدیل شد.

اسکاپ اسپورت به دلیل بیماری تایلر که او را مجبور به از دست دادن هفته‌های پایانی فصل گذشته کرد، فرصت جشن گرفتن حرفه و مشارکت نمادین تایلر را از دست داد. اما پس از انتشار اخبار خداحافظی او، طرفداران به سرعت واکنش نشان دادند. آنها معتقدند که تایلر صدای یه نسل بود و اسکای بدون او مانند سابق نخواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی