نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۱۷
شایعه جدید در مورد جواد نکونام/ چرا نمی‌تواند سرمربی استقلال شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیش‌بینی‌ها بر این بود که جواد نکونام امروز به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شود اما اجرای این پروسه با یک مشکل روبرو شده است.

حجت کریمی صبح امروز در صفحه شخصی‌اش متنی را منتشر کرد و از تماشاگران استقلال خواست تا انتخاب اصلح صبر کنند و به وی فرصت بدهند. این یعنی این‌که انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید تیم آبی ممکن نیست.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال حرفی از دلیل عدم به‌کارگیری جواد نکونام در راس کادر فنی تیم آبی نزد اما پیش از جدی شدن حضور جواد نکونام در راس کادر فنی تیم استقلال گفته شده بود این مربی نمی‌تواند سرمربی تیم استقلال شود چون ممنوع‌الکار است! شایعه بود او به دلیل فعالیت‌های سیاسی ممنوع‌الکار شده در حالی که چنین فعالیتی از سوی سرمربی سابق تیم فولاد در فضای مجازی و حقیقی دیده نشده است.

اما تازه‌ترین دلیلی که برای عدم انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم استقلال به میان آمده، این است که باشگاه فولاد از او به دلیل رها کردن تیم در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شکایت کرده است! گفته می‌شود دلیل این‌که فدراسیون فوتبال هم نام وی را از لیست نامزدهای تیم ملی خط زده همین بوده است. در حالی که مهدی تاج از جواد نکونام به عنوان گزینه اصلح بعد از کارلوس کیروش نام برده بود، این بار نام وی را حتی در لیست نامزدهای مربیگری تیم ملی هم قرار نداد!

این سوال پیش می‌آید آیا شکایت حقوقی یک باشگاه از سرمربی می‌تواند موجب ممنوع‌الفعالیتی او شود؛ به نظر می‌رسد اگر جواد نکونام سرمربی استقلال نشود، قدرتی بالاتر از فدراسیون فوتبال مانع از کار او شده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • کلنگلیس IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    دلیلش مخالفت حجت واربابانش قربانزاده وسجادی لنگی هست
  • آی بدو آی بدو .... IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    نمیگم جواد بدهست اما علیرضا منصوریان اصلح تر و با تجربه تر است ودر کنار او پرویز خان مظلومی بعنوان مدیر فنی روی نیمکت باشد دیگر پرسپولیس نه روی برد در دربی را خواهد دید نه قهرمانی را .....
    • کلنگلیس IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      خواهشا نگواینو....شایدپرسپولیسی هستی ولی اگه استقلالی هستی بااین حرفهاخودترو واطلاعات فوتبالیتروزیرسوال نبر
  • علمدار سینایی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    دست های پشت پرده نمیخوان که ایشون سرمربی تیم استقلال بشه وگرنه ترک کردن یم تیم نه کفر گفته ونه به کسی توهین کرده اینها همش بهانه فدراسیون که نمیخوان این تیم سروسامان بگیره متاسفانه اینه مشکل مملکت ما
  • ناشناس IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    موضوع شکایت فولاد از نکونام که مانع سرمربی شدن او در استقلال بشود بهانه ای بیش نیست لطفاً آدرس غلط به مردم ندهید بچه نیستیم.
  • کریم IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    مدیر استقلال هم مدیر نیست کافی همین انتخاب سرمربی ملاک قرار بدهید به نظر شما کسی که در عرض ۲ هفته ۱۰۰بار حرفشو عوض میکنه لایق مدیریت استقلال هست؟
  • مجید IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    کسی که فقط یه بازی صبر نمیکنم تیم را رها میکند میتوانند سرمربی تیم مانند استقلال با این همه حواشی کوچک بزرگ باشد به هیچ تعهدی هم پایبند نیست نه اخلاقی نه حرفه ای
  • mahdi IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    وزارت ورزش و نهادهای حکومتی اجازه نخواهند داد استقلال به موقع تیم ببندد. هوادار بپاخیز.
  • 6 IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    خيلي خنده دار بود. ما كه باور كرديم!
  • حسن IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    چقدر پشتکار؟ ورزش 3 ، خبر ورزشی، طرفداری و سایر دوستان! چرا دست از سر استقلال بر نمی دارید؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی