نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
گزینه‌های فراوان برای جانشینی ایبرا/ خط حمله میلان متحول می‌شود/ طارمی هم در لیست روسونری قرار دارد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جدایی زلاتان، میلان را در مسیر شکل دادن یک خط حمله کاملا دگرگون شده قرار داده است.

میلان بعد از جدایی زلاتان ایبراهیموویچ قصد دارد یک مهاجم تراز اول بخرد تا در طول فصل آینده برای گلزنی مشکلی نداشته باشد.

در این میان، لورنزو کلمبو که دست پرورده آکادمی میلان است، به تیم برخواهد گشت. لچه بعد از یک فصل حضور قرضی کلمبو در این تیم، بند خرید بازیکن را فعال کرد و او را در ازای ۲.۵ میلیون یورو خرید، اما میلان با پرداخت ۳.۵ میلیون یورو، مهاجم ۲۱ ساله‌اش را پس گرفت تا او گزینه سوم خط حمله تیم در فصل آینده باشد.

انتظار می‌رود اولیویه ژیرو مهاجم اصلی روسونری در فصل ۲۴-۲۰۲۳ باشد، چرا که قراردادش را تا ژوئن ۲۰۲۴ تمدید کرده اما میلان امیدوار است که یک ستاره گلزن دیگر به تیم اضافه کند و هدف اصلی این تیم هم مارکوس تورام است.

تورام که در تیم ملی فرانسه هم‌بازی ژیرو بوده، بازیکن آزاد شده و چند باشگاه از جمله پاری‌سن‌ژرمن به دنبال خرید او هستند. این در حالی است که گفته می‌شود میلان پیشنهاد دستمزدش به تورام را بالا برده تا در رقابت با سایر باشگاه‌ها برنده شود و تورام را به خدمت بگیرد. علاوه بر این، به این مهاجم فرانسوی گفته‌اند قصد دارند آینده خط حمله تیم را حول محور او بسازند تا قانع شود پیراهن میلان را به تن کند.

اگر تورام با میلانی‌ها قرارداد ببندد، استفانو پیولی، مربی تیم، سه مهاجم نوک برای فصل جدید در دسترس خواهد داشت و خیالش از این بابت راحت خواهد شد.

اما اگر تورام جواب رد بدهد و به یک تیم دیگر برود، آن وقت آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید که سابقه بازی در سری A با پیراهن یووه را دارد، هدف بعدی روسونری خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی