نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
تهدید به استعفای دسته‌جمعی استقلالی‌ها/ کریمی بیشتر از ما با دبیر مشورت می‌کند!
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یکی از اعضای کمیته فنی استقلال گفت: کریمی آنقدر که با دبیر مشورت می‌کند با ما کاری ندارد. خدا عاقبت این تیم را به خیر کند.

با سپری شدن حدود ۳ هفته از پایان رقابت‌های لیگ برتر همچنان خبری از تعیین‌تکلیف نیمکت سرمربیگری استقلال نیست. این در حالی است که هر روز شاهد یک وعده جدید از سوی مدیران این باشگاه به‌ویژه حجت کریمی در رسانه‌ها هستیم. این چهره که از مدیریت تیم‌های ملی کشتی به صندلی هیئت‌مدیره باشگاه استقلال و سپس کرسی مدیریتی این باشگاه رسید، در شروع کارش تلاش کرد به پرونده‌های مطالبات طلبکاران خارجی استقلال سر و سامان بدهد. اما در ادامه و تا امروز هرگز در تحقق سایر وعده‌های خود ازجمله انتخاب سرمربی برای این تیم موفق عمل نکرده و هنوز هم مشخص نیست چه زمانی سرمربی آبی‌ها درحالی‌که کمتر از ۸ هفته تا آغاز فصل جدید رقابت‌ها باقی مانده انتخاب و معرفی خواهد شد. 

در این بین و تا زمانی که ساپینتو در تهران بود مدام از تمدید قرارداد با وی صحبت شده و درنهایت هم بعد از انتقال این سرمربی به تیم قبرسی، تا به امروز صحبت از گزینه‌های خارجی و داخلی زیادی مطرح شده که فعلا هیچ‌کدام از آنها قطعی نشده و تلاش‌ها برای انتخاب سرمربی بعدی استقلال ادامه دارد. 

در این بین و بعد از لغو حضور لوپز اسپانیایی، گزینه‌های ایرانی یکی پس از دیگری جدی و سپس منتفی شده و حالا صحبت از یک گزینه ضعیف خارجی دیگر یعنی کریستین پانوچی ایتالیایی به گوش می‌رسد. 

 مذاکرات دوباره با خارجی‌ها

نکته قابل توجه اینکه طی روزهای گذشته در حالی صحبت از حضور امثال ربیعی یا الهامی روی نیمکت استقلالی‌ها مطرح می‌شد که چشم امید هواداران این تیم به بازگشت جواد نکونام این بار در قامت سرمربی به این باشگاه بود که در هر صورت این فرصت برای وی مهیا نشده تا دوباره فکر مدیران این باشگاه به سمت گزینه‌های خارجی معطوف شود. 

در جلسه اخیر کمیته فنی باشگاه استقلال، اعضای این کمیته روی نام جواد نکونام به جمع‌بندی رسیده و از سرپرست مدیریتی این باشگاه درخواست کردند تا مذاکرات با جواد نکونام به صورت جدی دنبال شده و این گزینه به‌عنوان گزینه نهایی مدنظر قرار بگیرد. از سوی دیگر نیز در همان جلسه حضور گزینه خارجی منتفی می‌شود؛ اتفاقات اخیر باشگاه و مذاکرات جدید با گزینه‌های خارجی به مذاق اعضای کمیته فنی خوش نیامده و درحالی‌که حتی جمعه عصر اعلام می‌شود قرار است جلسه کمیته فنی مجددا تشکیل شود، این امر هم درنهایت محقق نمی‌شود. 

 یک عضو کمیته فنی: سال قبل ثبات داشتیم قهرمان شدیم

یکی از اعضای کمیته فنی درحالی‌که نمی‌خواست نام وی فاش شود در این خصوص اعلام می‌کند: «هر سال برای استقلال همین وضعیت تکرار می‌شود. انگار باید هر سال در این مقطع شاهد بلاتکلیفی مدیریتی و کادرفنی باشیم. تیم‌های دیگر کار خود را شروع کرده‌اند و ما مثل هر سال امسال هم هنوز سرمربی نداریم. در این سالیان فقط یک بار وضعیت مشخص بود که نتیجه آن هم شد قهرمانی با فرهاد مجیدی. الان هم در حالی که در کمیته فنی به اتفاق، نام نکونام را انتخاب کرده‌ایم شاهد مذاکره با سایر گزینه‌های خارجی هستیم. جدیدا هم کریمی تلفن خود را جواب نمی‌دهد. او از کشتی آمده و هنوز هم با علیرضا دبیر ایاغ است. کریمی آنقدر که با دبیر مشورت می‌کند با ما کاری ندارد. خدا عاقبت این تیم را به خیر کند.»

در این خصوص شنیده می‌شود برخی اعضای باتجربه‌تر کمیته فنی در صحبت‌های خودمانی بین یکدیگر این موضوع را مطرح کرده‌اند تا در صورتی که اصرارها برای آوردن گزینه خارجی ادامه داشته باشد از سمت خود در این کمیته استعفا داده و چه‌بسا به صورت دسته‌جمعی استعفای خود را به باشگاه ارائه بدهند. 

 ساکت هنوز هم خودش را گزینه می‌داند

نکته قابل توجه اینکه برخی منابع آگاه از باشگاه استقلال خبر می‌دهند به موازات مذاکره و رایزنی با گزینه‌های خارجی، مذاکرات با گزینه‌های داخلی نیز ادامه داشته و طبق آخرین شنیده‌ها گویا با پیشنهاد علی امیری، قائم‌مقام پرحاشیه باشگاه استقلال قرار است مذاکرات جدیدی با ساکت الهامی نیز انجام شود. 

البته از الهامی به‌عنوان گزینه هدایت پیکان یا آلومینیوم اراک نیز نام برده می‌شود، این در حالی است که این چهره چندی پیش در بین نزدیکانش اعلام کرده بود فعلا منتظر پیشنهاد استقلال و تعیین‌تکلیف با این تیم است و بعدا پاسخ سایر پیشنهادها را خواهد داد. 

نکته قابل توجه اینکه در این خصوص قبلا هم در «فرهیختگان» نوشتیم که در جلسه اخیر کمیته فنی باشگاه، حاضران به‌سرعت از نام الهامی عبور کرده و پرونده وی برای مذاکره را می‌بندند تا نوبت به سایر گزینه‌ها برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • تاجی اصیل IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    این چند سال انواع و اقسام مربیان خارجی اومدن کدوم تیم رو قهرمان کرد! مجیدی به عنوان مربی ایرانی تیم رو قهرمان کرد و اگه به نکونام فرصت داده بشه حتی می‌تونه از مجیدی هم بهتر کار کنه و در آسیا هم همون تیم همیشگی رو ببینیم
    • امیر علی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      بهترین گزینه برای استقلال رسول خطیبی بود مربی خوب و کاربلد
    • کلنگلیس IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      یعنی ۴تاپیشکسوت این تیم نداره بیاددم حجت روبگیره پرت کنه بیرون خسته شدیم دیگه این کشتی گیررو آوردن استقلالروضربه فنی کنه ازنوبه فوتبال چی درضمن این آقا یک لنگی دوآتیشه بوده وبارهابادبیر اینرو تکرارمیکردن که ازبردهای لنگ دردربی چقدرخوشحال میشدن
    • کاوه IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      من به عنوان یه پرسپولیسی خوشحال میشوم نکونام مربیتان بشود چون با خیال راحتی به قهرمانی چندباره تیمم اطمینان پیدا می کنم
  • 6 IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    اينم شد يه بهونه خوب براي نتيجه نگرفتن كيسه و نق زني هاي اينده.
    • کلنگلیس IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      انشاالله همین بلاهاسرشمابیاد تابفهمی کج خلقی ونامردی کردن مدیر ان ومسئولین چه مزه ای داره زیادطول نمیکشه ازسال بعد شماهم وارداین گودال ناامنی وسردرگمی میشین
  • رضا US ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    کمیته فنی یعنی کشک، این مدیرعامل باعث نابودی استقلال می شود وسلام
  • سامان IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    چرا اینقدر پیچیده ش میکنین . علیرضا دبیر ایاغ همون علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی دیگه .
  • ناشناس IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    تنها یه مسئله استقلال رو زمین زده این مصاحبه های بی سر وته عده ای که اگر واقعیت داشته باشه و کار رسانه ی مافیا نباشه از خودتحقیری هایی که می کنن بهم می پرن همه خودشون رو عقل کل می دونن اگر چنانچه بابت حذف از آسیا مردی پیدا شد و بخاطرش عذرخواهی کرد کمی امیدوار میشیم خجالت بکشید تیم رقیبتون هرگز اطلاعات و مشکلات داخل تیمش رو فریاد نمی زنه و داخل خودشون به کمک پشتیبانانشون حلش می کنن که تیم آسیب نبینه اما استقلال مظلوم بیشتر از خودی ها ضربه خورد به اسم پیشکسوت و ...تو رسانه ها صداوسیما و ...هر کدوم سنگی به طرف تیم پرتاب کردن الان آقای حجت کریمی ازت می خوایم یکی مشکلات بدهی های استقلال رو تموم کنی و تا بدهی ها تموم نشده هزینه نتراشی و هر جوری شده نکونام رو برای استقلال بیاری وقتی کمیته انضباطی به دستور بالا دستی ها ساپینتو رو فراری دادن دست از سر نکونام بردارن که هوادار بیشتر از این حرص و جوش نخوره آقای کریمی گزینه های خارجی الان تو این شرایط بدهکاری بدرد استقلال نمی خوره اگر خارجی می خواستید ساپینتو که بهتر بود تو شرایط سخت هم تیم رو تنها نذاشت خارجی بیارید استرای دیگه پدید میاد
  • سید مجید IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    لعنتیها نمیذارن استقلال آب خوش از گلوش پایین بره این شد رقابت؟
  • علی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    خیانت پشت خیانت به استقلال....
  • علی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    زمانیکه استقلال در مدار پیروزی قرار گرفت و در جدول رده بندی بالا آمد حکومت احساس خطر کرد و ترسید اتفاق ناخوشایند فصل قبل تکرار شود برای جلوگیری از این اتفاق آقای حجت کریمی را که یار غاره آقای دبیر و پرسپولیسیه با نفوذه ، وارد کردند . وآن شد که شاهد بودیم ، از قهرمانی که حق مسلم استقلال بود محروم شد ، بهترین و حرفه ای ترین و کاربلد ترین و اصلح ترین سرمربی مجبور به ترک تیم شد و شیرازه ی استقلال از هم پاشید ‌مسلم است تا آقای کریمی در این مقام باشه اتفاق امید بخشی نمی افته ، انشاالله خدا کمک کنه فرد دلسوزی برای سر سامان دادن به این وضع اسف بار باشگاه بزرگ استقلال منصوب بشه
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      قهرمانی را مسولین از شما گرفتن قبول. نایب قهرمانی را کی از شما گرفت؟ کمک نایب قهرمانی هم حقتون نبود
  • زیگزاگ IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    هر وقت، روابط و سیاست از فوتبال جدا شد، اونوقت پیشرفت واقعی حاصل میشه. ژاپن کجا، ما کجا. همه ی مدیران فوتبالی ما ، سر جمع ، به اندازه یک صدم یه مدیر ژاپنی درایت و دانش و قدرت عمل نداره. همینه که با توهم واسه خودمون مقام تخیلی بی ارزش درست میکنیم تا دلخوش باشیم. ما نایب قهرمان شدیم!!! در باشگاههای آسیا فقط به قهرمان جام میدند و دوم تا آخر هیچ معنی نداره.
  • داداش IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    بهترین گزینه مربی گری استقلال نامجومطق است.۳۹۷
  • ناشناس IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    با توجه به پرسپولیسی بودن من فقط از گزینه داخلی مجیدی می‌تونه کمک کنه وگرنه بقیه خیر
  • ناشناس IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    فرهاد مجیدی وقتی که تجربه مربیگریش کامل شد کمک های خوب خارجی گرفت و البته رقیب اصلیش پرسپولیس سه بازیکن تاثیر گذار ش یعنی کنعانی در دفاع نوراللهی در هافبک و مغانلو در فوروارد رو از دست داد و نتونست جایگزین خوب براشون انتخاب بکنه تونست قهرمان بشه این فاکتورها رو هم نباید فراموش کرد.
  • اسکندری IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    اینم مهره قربانزاده است به این شرط نگهش داشتن که ماموریت خانزاده رو دنبال کنه. تا جایی که میتونه معطل کنه برای انتخاب مربی و به تبع اون بازیکنان.
  • شاهین IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    شما که اینقدر مجیدی مجیدی میکنید آیا تا حالا متوجه نشدید که سیستم میخاست مجیدی با پنالتی های مکرر در هر بازی یک جام بگیرد تا با دست پُر بره به امارات. مجیدی مهره مورد اعتماد دستگاه است..
  • اسماعیل IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    حجت کریمی به درد استقلال نمی خورد فکر خودشودوستاتش می باشد
  • پیام برای لنگیها IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    شما لنگیها فضولی نکنید چتون میشه ترس شما بیشتر میخواید بدونید کی مربی میشه که از الان با داورها زدوبند کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی