نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
پرسپولیس برای بازیکن رقیب تور پهن کرد/ گل‌محمدی منتظر جدایی هافبک استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روی یک بازیکن استقلال نظر مساعد دارد و در صورت جدایی بلافاصله درخواست جذب این بازیکن را خواهد داد.

اگرچه این روزها شایعه عدم همکاری یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس مطرح است اما واقعیت این است که سرمربی پرسپولیس با توجه به قرارداد یک ساله‌ای که با این باشگاه دارد فصل آینده هم در این تیم حضور خواهد داشت.

گل‌محمدی که هنوز لیستی به باشگاه پرسپولیس برای بازیکنان جدید نداده و فقط خواستار تمدید قرارداد چند بازیکن شده، در روزهای اخیر شایعات جدایی مهدی مهدی پور از استقلال را شنیده و اعلام کرده اگر این بازیکن از استقلال جدا شده، حتما برای فصل بعد او را جذب خواهد کرد.

یحیی اعتقاد خاصی رو زدن ضربات ایستگاهی به مهدی پور دارد و حتی وقتی این بازیکن در یکی از دربی ها غایب بود اعلام کرد خیالش از بابت ضربات ایستگاهی استقلال راحت است. 

مهدی پور یک فصل دیگر با باشگاه استقلال قرارداد دارد و بعید است این باشگاه با جدایی این بازیکن موافقت کند اما اگر وی حتی یک در صد از جمع آبی پوشان جدا شود پرسپولیس مشتری پر و پا قرص وی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • سید مجید IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    عجب، الکی میگه خسته ام و میخوام استراحت کنم ولی از اونطرف رفقاش در وزارت ورزش نمیذارن سرمربی استقلال به موقع معلوم بشه تا ایشون و رفقاش بازار رو جمع کنن، اجرتون با ... با اینهمه خیانتها
    • پرسپولیسی بی طرف IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      چقدر ناله میکنید- شما که 3 بار طلب استراماچونی رو گرفتید و سردار و دارودسته مجیدی حیف و میل کردن، فصل قبل دستمزد ساپی، 3 برابر دستمزد یحیی بود و نتیجش شد لگد زدن به در و دیوار- لطفاً سرتون تو کار خودتون باشه- ضمن دوستان کمیته داوری باعث شدن پنالتی رو عبدی و عیسی تو دربی ها گرفته نشه.
    • علی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      آخه مسئله اینجاس مقام اول دادن پرسپولیس شما که دومم نشدین... کلا قانون زندگی میگه هروقت دست از غر زدن برداشتی و بدون توجه تلاش کردی موفقیت حتمیه بحث فوتبالم نیس
    • بهزاد IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      دوستان پرسپولیسی چرا جواب اینا رو میدید بزارید همین حرفها رو بزنن اتفاقا تا وقتی سرشون گرم همین توهمات ما حالاحالا قهرمان هستیم ساده اید راه کار بهشون میدید آره هر فصل ۱۰۰۰ میلیارد از در پشتی باشگاه کش میارن با گونی خالی میکنن همه مقامات پرسپولیسی هستن دستور از بالا میاد فقط ما قهرمان بشیم سهیل مهدی کارمند افشین پیروانی جامها اهدایی فایده ای نداره تیمتون با بهزاد غلامپور راهی لیگ کنید چون قهرمانی فقط برای پرسپولیس کنار گذاشته شده😂
  • محمد IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    بازار گرمی به روش خبرورزشی
  • محمدعلی جعفری IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    سلام دوباره فصل نقل وانتقالات شد وبازار گرمی کیسه کشا جهت تیغ زدن مدیران شون
  • بی نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    واقعا خبر از این فیک تر و مسخره تر و توهمی تر نمی شد.
  • واعظ آشتیانی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    خودتون می فرمایید هنوز تکلیف گل‌محمدی مشخص نیست ، بعدش از برنامه جذب بازیکن رقیب داستان سرایی می کنید ؟
  • طاها NL ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    بازارگرمی ایجنت های بازیکنان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی